• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - 5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders
    cicaro amare Dorado - Sweetteen
    Hyomin Adani - Roww
    Elena blabla - 5HELLEY
    Katherine Juliëtte Victoria Laurence - DreamWishes
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Chará Rosella - Aeras

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:

    [ bericht aangepast op 18 nov 2012 - 20:58 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    MIJN TOPICS


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    WillNotLearn schreef:
    Nick
    ´Gewoon´ Andwoord ik schouderophalend, ik kon moeilijk zeggen dat het mijn schuld was dat er een boom op de weg viel omdat ik daar perongeluk de oorzaak van was. En hoe dat mogelijk is? Ik ben gewoon een 500 jaar oude demon. Niets ongewoons aan toch?


    Don't be like the rest of them, darling

    Hayden Fitch
    'Ik heb liever dat je zegt dat het me niets aan gaat dan dat je zo doorzichtig liegt,' vertel ik hem. Ik bijt even op de binnenkant van mijn wang maar laat die al snel weer los. Ik ga liggen ipv zitten op m'n bed en knip het lichtje uit. 'Ik ga maar weer slapen, jij laat toch niets los.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nick
    Daar had ze in iedergeval gelijk in, volgensmij viel ze al snel in slaap en ik bleef ongeveer de hele nacht nog op tot de zon weer opkwam en keek een tijdje naar een slapende Hayden. Die er best goed uitzag.


    Don't be like the rest of them, darling

    [Naawww :3]

    Hayden Fitch
    Ik ben snel in slaap gevallen en ik slaap nu gelukkig wel gewoon door tot de volgende morgen, dankzij de pijnstiller die ik heb ingenomen vannacht. Ik knipper een paar keer met mijn ogen en wrijf er dan voorzichtig in. Ik slaak een zacht kreuntje van pijn. Heel mijn lichaam voelt gewoon pijnlijk aan. Rot auto.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ikga huiswerk maken. Baayyy]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nick
    Ik hoor Hayden en kreuntje slaken en sta op om een washandje uit de badkamer te pakken en drup er wat van het spul op dat ik gister ook op haar rug had gebruikt -waarbij het flesje nu nog maar een kwart vol zat- en loop vervolgens naar haar bed. En leg het washandje op haar nachtkastje neer, 'Hou dat tegen je rug, alleen tegen je rug' Zeg ik vervolgens waarna ik naar mijn eigen bed toe loop en weer op mijn bed ga zitten en pak mijn mobiel er weer bij.


    Don't be like the rest of them, darling

    Hayden Fitch
    Ik kijk op als ik ineens nick zijn stem hoor en kijk dan vervolgens naar mijn nachtkastje. Ik herken de geur, het is dat spul dat hij gisteren ook heeft gebruikt. Ik kijk dan naar hem en zie dat hij is gaan zitten op zijn bed. Ik bijt op mijn lip, maar het heeft nu toch geen zin om het niet meer aan te nemen. Het is al uit het potje. Ik trek voorzichtig mijn topje uit, dat is makkelijker. En ik pak het washandje en ga er dan voorzichtig mee langs de pijnlijke plekken. Ze doen gelijk weer een stuk minder pijn en nu voel ik ze echt nog amper. Mijn rug is zowat.. Genezen. En ik weet niet hoe het kan, want het is niet een verdoving. 'Dank je, voor de zoveelste keer,' zeg ik dan zachtjes tegen hem en kijk naar hem terwijl ik het washandje nog steeds tegen mijn rug houd.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nick
    'Geen dank. H-' Gelukkig kapte ik af wat ik wou gaan zeggen aangezien ik wou zeggen dat het toch mijn schuld was. 'Laat maar' Vervolg ik.


    Don't be like the rest of them, darling

    Hayden Fitch
    Hij kapt zijn zin af en ik neem niet de moeite om te vragen wat hij wilde zeggen. 'Ik voel amper nog pijn, nog even en ik kan straks gewoon weer motor rijden,' zeg ik dan met een klein glimlachje die gelijk verdwijnt als ik me iets realiseer. 'Fuck, mijn motor. Die is kapot, geloof ik. Ik weet niet eens waar die is?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nick
    'Nee die leeft nog, staat op de parkeerplaats' Andwoord ik zonder op te kijken en stuur een sms naar Damon om te vragen wat er zo dringen was dat hij me moest bellen.


    Don't be like the rest of them, darling

    Hayden Fitch
    'Hoe komt die daar?' Vraag ik dan verbaasd aan Nick. 'En die zal vast wel schade hebben. Ik viel met motor en al, en we gleden over de grond.' Ik haal het washandje weg bij mijn rug. Het doet helemaal geen pijn meer. Ik sta op, geen schunnige opmerking van Nick dit keer. Ik trek mijn topje weer aan. 'Wat moet ik met het washandje doen? Zo in de wasmand of eerst uitspoelen?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nick
    'Blijkbaar niet' Andwoord ik, 'En hoe die daar komt? Heb ik gedaan' Andwoord ik, als ze slim was vroeg ze niet verder door.
    'Geef maar' Zeg ik doelend op het wahandje en pak hem vervolgens gewoon uit haar hand om eerst het spul eraf te spoelen aangezien dat niet slim was om er op te laten zitten en vervolgens gooi ik hem in de wasmand.


    Don't be like the rest of them, darling

    Hayden Fitch
    In mijn ogen verschijnt een bedenkelijke blik als hij zegt dat hij het heeft gedaan. 'Dat kan niet,' zeg ik hem. 'Je tilde mij naar school, en je bent sindsdien bij me gebleven.' Ik kijk hem aan. Hij heeft het washandje uitgespoeld en weggedaan. Ik begin Nick steeds minder en minder te begrijpen naarmate hij meer verteld. En dat is geen goed teken.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nick
    'Volgensmij sliep je zonet wel een tijdje' Andwoord ik simpelweg.
    'En daarbij als je slim bent vraag je gewoon niet verder'


    Don't be like the rest of them, darling