• Hey Meisjes (en misschien jongens)

    Ik ben al enige tijd opzoek naar iemand die samen met mij een verhaal wil schrijven. Momenteel ben ik bezig met een verhaal over One Direction, maar dat hoeft echt niet te betekenen dat ons verhaal samen hier ook over zou gaan. Ik schrijf over een paar dingen niet;

    *Tokio Hotel
    *Twilight
    *Harry Potter
    *Hunger Games


    Hoewel ik erg veel van de laatste 3 films houdt, vind ik het niet erg leuk om over te schrijven. Dit komt omdat het verhaal al bestaat en ik het dan minder leuk vind worden. Bij Harry Potter heb ik wel wat aan te merken, ik zou het namelijk wel leuk vinden om een vervolg op de serie te maken. Over over Voldemort liefdesleven bijvoorbeeld, en waarom hij zo slecht is geworden. Het is niet iets wat ik graag zou willen doen, maar ik zou er verder geen probleem van maken, omdat het ook wel iets heeft.

    Ik heb zelf al 101 dingen die mij wel leuk lijken, maar het ligt natuurlijk aan mijn medeschrijver wat die wil. Je mag hier een reactie achterlaten, dan zal ik je een privebericht sturen, maar je mag ook mij meteen een privebericht sturen.

    x'jes

    Merel


    Wees wie je bent, dan ben je wie je bent.

    Ik wil wel een One Direction story met je schrijven :)


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Ik heb je een privebericht gestuurd.


    Wees wie je bent, dan ben je wie je bent.

    nog iemand?


    Wees wie je bent, dan ben je wie je bent.

    Hoii !

    Ik ben ook wel geïnteresseerd! Ben wel een jongen, als dat enige kwaad kan?

    Stuur me maar een privebericht als je interesse hebt, schrijf zoveel onbekende personen als fanfiction (: