• Laat maar...


    Make your dreams come true. Prove to the world that you can do it.

    1. denk je dat ik dat ben? bi??
    sorry; geen idee... maar dat moet je eigenlijk zelf bepalen
    2. wat moet ik nou doen??
    niks? wachten wat de toekomst brengt. ik d8 op mijn 13e ook dat ik lesbisch was... (ben er trouwens nog steeds niet uit... maar dat helpt jou niet)
    3. tips??
    laat het gwn even... je bent (pas) 13; de meeste mensen komen erachter als ze 16/18 ofzo zijn (toch?) mijn pa brult ook de hele tijd of ik al een vriendje/vriendin heb... maar ik negeer hem, dat helpt. enne... er is niks mis mee om bi/lesbisch te zijn;)


    I am an idiot, I move.

    1. denk je dat ik dat ben? bi??
    Ik weet het niet, dat weet jezelf het aller best eh ^^ Dat is gewoon een gevoelens ding ^^
    2. wat moet ik nou doen??
    Gewoon aan je gevoel toe geven en schijt hebben aan mensen die het maar raar of dom vinden
    3. tips??
    Gewoon jezelf zijn «3


    ~

    nee oke er is nix mis mee,, maar tog,, sit er wel meeXD


    Make your dreams come true. Prove to the world that you can do it.

    nee oke er is nix mis mee,, maar tog,, sit er wel meeXD
    Ja dat snap ik, maar je komt er uiteindelijk wel achter in de loop der tijd. Als je het echt bent dan kom je vanzelf wel eens uit de kast ermee en dan ben je er trots op dat je het bent werkelijk waar. Je zit nu ook nog in een moeilijke leeftijdsgroep enzo, dus die problemen zijn normaal en dat jij je nu zo voelt. Dan word je nog meer onzeker. Maar daar is echt geen reden voor.


    ~

    owkkee,, naja mss heb je oowk wel gelijk,, daar kom ik als ik hetben vast wek vanself 8er,, ma ,, als mijn vriendinnen dat nou niet accepteren fzow??:O naja iss nog nii so vr ,, wie weet ben ik ht helemaal niiXD druk mak om nixXD


    Make your dreams come true. Prove to the world that you can do it.

    owkkee,, naja mss heb je oowk wel gelijk,, daar kom ik als ik hetben vast wek vanself 8er,, ma ,, als mijn vriendinnen dat nou niet accepteren fzow??:O naja iss nog nii so vr ,, wie weet ben ik ht helemaal niiXD druk mak om nixXD
    Als ze het niet accepteren zijn het geen echte vrienden geloof me. Als ze jou mogen om wie jij bent nemen ze dat erbij ^^


    ~

    Jah kee, vond ik ook,, maar ik weet eigelijk wel ckr dt se daar goed mee om soude gaan,, maar,, 1 neit,, denk ik, maaaa ik g afsluite baay


    Make your dreams come true. Prove to the world that you can do it.

    1. denk je dat ik dat ben? bi??
    Naa ik weet het niet zeker maar het lijkt soms wel zo en iemand knap vinden is normaal maar gewoon in de zin van mooi en niet verliefd ;]
    2. wat moet ik nou doen??
    Eerlijk zeggen ze moeten je gewoon accepteren!
    3. tips??
    Be yourself!<3


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    owwkkee,, ik snap het alXD en nee ben neit verliefd op een meisje nog nooit geweest. vind somige wel knap van: omg,, jalours


    Make your dreams come true. Prove to the world that you can do it.

    Dat heb ik ook wel eens gehad maar dat maakt je echt nog niet Bi...
    Maar je moet gewoon naar je gevoel luisteren.(flower)


    Wie het laatst lacht, denkt net zo sloom als ik...