Ik heb dit jaar een nieuwe mentor, want mijn oude mentrix was weet-ik-veel-hoe-lang niet meer op school geweest. het wordt mijn wiskunde docent en hij heeft al een mentor klas, wel aardig dat hij onze klas overneemt c:. Mijn oude mentrix gaf ook engels en nu lopen we een hoofdstuk achter. Ik krijg dus ook een nieuwe Engels docent. Degene die ik voor Engels krijg is helemaal nieuw, want er waren te weinig docenten voor dat vak op school. Ik ben er wel blij mee, want anders kwamen we wel in de problemen als klas zijn. We moeten namelijk ook een voortijdig vakkenpakket kiezen, maar daarvoor moesten we in boekjes werken tijdens mentor uur. Dat hebben we 1 keer gehad ._. Nou had ik vorig jaar ook zo'n mentrix die bijna nooit op school was. Zelfde probleem -alleen zij gaf muziek, iets minder belangrijk en ik zat in een andere klas -. Toen moesten we in 1 week een keuze gaan maken voor Mavo , al doe ik havo. Nou gingen sommige naar Mavo, dus die hadden een groot probleem. Nou was ik zo slim om er zelf achterna te gaan .
Wie heeft ook zo leuke mentors of andere docenten?
“You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor