• Hey allemaal,

    Mijn vriendin is binnenkort jarig, en ik ben al met een paar meiden druk geweest met een creatief cadeau.
    Lang verhaal kort: het bestaat uit allemaal dingetjes die mijn vriendin omschrijven zegmaar, en wij hadden dus het plan om daar een zelfgemaakte ID-kaart van haar bij te doen (wordt verder niks mee gedaan ofzo, ik weet dat als het ergens wordt gebruikt het strafbaar is) Maar het moet wel ''echt'' lijken, dus nu is mijn vraag: wie is er handig met photoshop?

    Ikzelf ben daar totaal niet handig mee dus vandaar dat ik het erg op prijs zou stellen als iemand mij hiermee zou kunnen helpen. Desnoods maak ik zelf een foto van mijn ID kaart om als voorbeeld ofz te laten gebruiken.

    Nogmaals: het is puur voor de lol en 1-malig gebruik. Ik ben mij ervan bewust dat als het in ''het echte leven'' gebruikt wordt, ik/mn vriendin dan strafbaar ben/is. Maar sowieso wordt het verder niet gebruikt, want ze wordt 21. Ik hoop gewoon dat iemand mij zou willen helpen met een zo echt lijkend mogelijk ID kaart te maken.

    Hoop dat iemand mij zou willen helpen, zou het enorm waarderen! X

    ps: je kunt mij ook mailen: veravanweeghel@live.nl


    Our relationship was short and so was your penis