• Opblaaspoppen van vrouwelijke celebrities bestaan er al genoeg, moet Pipedream Production hebben gedacht. Binnenkort brengt het Amerikaanse bedrijf daarom een opblaasbare Justin Bieber op de markt.

    Lady Gaga, Beyoncé, Christina Aguilera, Pamela Anderson: van al deze celebrities zijn al opblaaspoppen gemaakt door het Amerikaanse Pipedream Production. Het bedrijf wilde nu aan de behoefte van vrouwen (en natuurlijk homo's) voldoen en ontwikkelde een sekspop van tieneridool Justin Bieber. Voor een bedrag van 26 dollar ben je de trotse eigenaar van een 'Just-in-Beaver' pop.

    De boy toy is op de markt gebracht als een 'one size fits all' en is bedoeld voor de echte Beliebers (fans) of voor de haters, want je kunt hem natuurlijk ook gebruiken als boksbal.

    De meningen van Bieber-fans over de Just-in-Beaver' zijn verdeeld, schrijft Gigwise. Sommigen reageren met afschuw op de sekspop, anderen zien er het nut wel van in en willen er zelf zo snel mogelijk een aanschaffen.

    No thank you(cat)


    •*• Lululu •*•

    WAHAHAHHAHAHAHA xD Ik ging gewoon stuk toen ik dit las xD

    Dafuq did I just read .__.


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Het is maar wat je leuk vind '--


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Nadal schreef:
    Het is maar wat je leuk vind '--


    Hahahhaah alsof k dit ga kopen WAHAHAHAHHA xD bahhh geen denken aan om zo'n opblaasbare Bieber op me te hebben -.-

    Helyer schreef:
    Dafuq did I just read .__.


    WAHAHHAHAHAHAHAxDxDxDxDxDxDxD Zoiets dacht ik dus ook..

    SeCuteBieber schreef:
    (...)

    Hahahhaah alsof k dit ga kopen WAHAHAHAHHA xD bahhh geen denken aan om zo'n opblaasbare Bieber op me te hebben -.-


    De echte hoef ik ook niet op me hoor. Bah, het idee alleen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Misschien wel een leuk grapje om hem te kopen voor mijn vaders verjaardag, hij weet toch nooit wat hij wil. Ik zie zijn gezicht al voor mij.xD


    Physics is awesome

    Helyer schreef:
    Dafuq did I just read .__.


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Brb, searching on Ebay.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ik zou 'm lek prikken :Y)


    26 - 02 - '16

    Chat schreef:
    Ik zou 'm lek prikken :Y)


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Chat schreef:
    Ik zou 'm lek prikken :Y)

    Me too. Hahahahaha, nice! Hoe komen ze daar op?


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Irishtown schreef:
    (...)
    Me too. Hahahahaha, nice! Hoe komen ze daar op?


    Hahahahhaah nou ze dachten vast: Wooow er zijn te veel vrouwelijke opblaaspoppen laten we eens Justin Bieber na maken xD
    Bahhh wie wilt dat nou kopen? :8

    Hoe seksueel gefrustreerd ben je dan.


    The odds are néver in our favor.