• Psychowattes? Psychobiologie.
    Jup. Uitzoeken wat je wilt, waar je je voor interesseert als studierichting; onze school doet er allemaal aan. Nou moest ik wat gaan uitzoeken, stuitte ik ineens op deze studie, en ik voelde alsof mijn puzzel ineens compleet en af was ^^

    Ik ben er nu al heel wat meer over psychobiologie te weten over gekomen; je kunt het alleen studeren op de Universiteit van Amsterdam (niet de Vrije en in NL dan) en ik heb van mijn zus gehoord dat het veel zelfstudie is (een vriendin van haar heeft het gestudeerd/studeert het). Ik ga 1 december als het goed is naar de open dag van de Universiteit van Amsterdam en ik wil een meeloopdag aanvragen, maar ik vroeg me af: studeert iemand van jullie dit of kennen jullie misschien iemand die dit studeert/gestudeerd heeft? En wat zijn/waren jouw/zijn/haar ervaringen?

    Voor mensen die niet weten wat het is en dat wel willen weten: Wikipedia en Een site die net iets duidelijker is.


    Deep inside, I've never felt alive

    Jouw beschrijving van 'en ik voelde alsof mijn puzzel ineens compleet en af was' , herinnert me zo erg aan toen ik zelf een studie moest kiezen. Was ook opeens 'klik, en ik had niet verwacht dat ik dit zou tegenkomen. Het is eigenlijk perfect.'

    Heb je niet veel aan, sorry :Y) Ik ken niemand die het gedaan heeft of doet, maar het klinkt wel interessant ^^


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Gelukkig hoef ik voorlopig nog geen keuzes te maken ;')

    [ bericht aangepast op 11 nov 2012 - 14:56 ]


    •*• Lululu •*•

    Yoda schreef:
    Jouw beschrijving van 'en ik voelde alsof mijn puzzel ineens compleet en af was' , herinnert me zo erg aan toen ik zelf een studie moest kiezen. Was ook opeens 'klik, en ik had niet verwacht dat ik dit zou tegenkomen. Het is eigenlijk perfect.'

    Heb je niet veel aan, sorry :Y) Ik ken niemand die het gedaan heeft of doet, maar het klinkt wel interessant ^^

    Haha, jij deed/doet toch Crimonologie? Dat wilde ik eerst ook doen.
    Maar ik heb een grote passie voor biologie en ik heb grote interesse voor psychologische dingen, zoals ziektes of gevoelens. En dit is dan wel de meest perfecte combinatie :')


    Deep inside, I've never felt alive

    Wauw, dat klinkt inderdaad best interessant; leuke combinatie. Ahh god, er zijn ook zóveel studies die me leuk lijken D:

    Zeer nutteloze reactie besef ik me net, excuses daarvoor (;

    [ bericht aangepast op 11 nov 2012 - 15:02 ]


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Ik ken niemand die het doet, maar het klinkt wel heel interessant... En veel te hoog gegrepen voor mij, haha.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Lijkt me interessant maar ik sta ongelofelijk slecht voor biologie, en natuurkunde kan ik ook niet :'D Ik ken niemand die het gedaan heeft.

    Jaaaaaa, ik heb ook net dat geweldige gevoel gekregen! *O*
    Er bestaat zoiets geweldigs als Europese Talen en Culturen, dat net is opgericht! Het lijkt me echt een GEWELDIGE studie, haha! Boks, we zijn er samen over uit! *O*


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Nikolajevna schreef:
    (...)
    Haha, jij deed/doet toch Crimonologie?

    Oa,tell me about it. Dat lijkt mij ook superleuk! (':


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Sounds interesting! Maar sorry, geen idee verder, dus een meeloopdag is denk ik een goed idee van je. (;


    You are beautiful, you are love.

    Barnabas schreef:
    Jaaaaaa, ik heb ook net dat geweldige gevoel gekregen! *O*
    Er bestaat zoiets geweldigs als Europese Talen en Culturen, dat net is opgericht! Het lijkt me echt een GEWELDIGE studie, haha! Boks, we zijn er samen over uit! *O*

    Ik doe niet aan boks alleen aan highfives ;P (joehoe)
    *highfive*

    Maar dat klinkt best wel stoer ^^


    Deep inside, I've never felt alive