ging ik maar foto's van Pom maken.
26 - 02 - '16
Dankjewel
Een nieuw verhaaltje begonnen terwijl ik eigenlijk met m'n verslag verder zou moeten.
No growth of the heart is ever a waste
Jou Pom lijkt super veel op mijn Trippie. (: Lief!
You are beautiful, you are love.
Aww. (: Ik ben aan het schrijven, al is dat niet echt uit verveling, maar gewoon omdat ik wilde schrijven. :'D
"Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan
Ik ben dankzij hartproblemen geketend aan mijn bed, dus ik kan niet erg veel. :') Beetje computeren.
"Well, well. Look who we've got here!"
Ik ging op Q en ben hier nog steeds..
Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.
Pom is een leuke naam. Vooral voor een kat, ook al ben ik geen kattenmens.
Aww wat een schatje<3 Ooit wil ik een kat:Y) Helaas vraagt woordjes leren, Nederlands, Latijn en Frans mijn aandacht(duivel)
•*• Lululu •*•
een uur mijn nagels gelakt. ze zijn inmiddels allemaal voorzien van een britse vlag (:
Miep
Barnabas schreef: Ik ben dankzij hartproblemen geketend aan mijn bed, dus ik kan niet erg veel. :') Beetje computeren.
Tempesta schreef: Ik ging op Q en ben hier nog steeds..
Dragneel schreef: Pom is een leuke naam. Vooral voor een kat, ook al ben ik geen kattenmens.
Mallory schreef: Aww wat een schatje<3 Ooit wil ik een kat:Y) Helaas vraagt woordjes leren, Nederlands, Latijn en Frans mijn aandacht(duivel)
Chat schreef: (...) Succes met leren c:
Barnabas schreef: (...) Hartritmestoornis. :C
Maraschino schreef: een uur mijn nagels gelakt. ze zijn inmiddels allemaal voorzien van een britse vlag (: