• En nee, naar mijn mening is Adalia Rose niet lelijk.
    Maar je moet deze Facebook-pagina eens checken. Dat hebben er zo'n 8000 mensen geliked.
    Sorry, maar ik vind het nergens op slaan. Respectloos gewoon.

    Wat vind jij ervan?

    EDIT: Nu doet de link niet meer, maar ja, dat was waarover ik het wilde hebben. Adalia lijdt aan zo'n Down-syndroom progeria en mensen bestempelen haar als lelijk...

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 6 nov 2012 - 20:08 ]


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Arr! Yer treasure's been plundered! The page ye wanted disappeared...

    Dat isde mededeling die ik krijg als ik op de link klik.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Pagina kan niet weergeven worden...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    BlueHope schreef:
    Arr! Yer treasure's been plundered! The page ye wanted disappeared...

    Dat isde mededeling die ik krijg als ik op de link klik.

    Oh, nu je het zegt. Tien minuten geleden deed ie het nog wel.

    Maar ja, dat was waarover ik het wilde hebben. Adalia lijdt aan zo'n Down-syndroom progeria en mensen bestempelen haar als lelijk...
    Ongelooflijk respectloos is dat.

    [ bericht aangepast op 6 nov 2012 - 20:08 ]


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Ik heb haar even gegoogled en ik vind haar eerlijk gezegd ook lelijk, wat niet wil zeggen dat je dat op zo'n respectloze manier moet verkondigen.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ze heeft progeria.
    En om eerlijk te zijn, ik vind haar ook niet moeders mooiste maar ik vind het wel heel erg voor haar dat ze die aandoening heeft. Ze kan er zelf absoluut niets aan doen, dat weet ik ook, maar dat is gewoon mijn mening. Maar mensen die zo'n pagina maken zijn gewoon respectloos. Zij kan er zelf niets aan doen dat ze met die aandoening geboren is.

    Ik vind mensen beoordelen op hun uiterlijk überhaupt onnodig en nogal dom. Ik kan geen oordeel over haar trekken omdat ik haar niet ken, maar ze lijkt me een aardig meisje.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik vind haar nou niet mooi. Nee, ik ga niet liegen like some people op facebook. Maar om er nou een speciale pagina voor op te richten is wel respectloos.
    Maar he, als hun willen judge op uiterlijk, let them. Ze kan er niks aan doen, maar wij kunnen er ook niks aandoen dat sommige mensen nou zo een kinderachtige losers zijn dat ze er een facebook pagina voor willen. Ze is eigenlijk best wel cute en kan heel aardig zijn.

    [ bericht aangepast op 6 nov 2012 - 20:12 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    "i'm a good stylist"
    OMG, soooooo cute (bloos)
    Ze is niet het mooiste kind, maar ze heeft een schattige uitstraling ^^


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Dat moet je gewoon zelf weten, maar ik vind het wel respectloos als je iemand met zo'n ziekte lelijk gaat noemen.


    The odds are néver in our favor.

    Ik vind haar cuuutee (H) en dat zeg ik niet uit medelijden of omdat ze een ziekte heeft. En nee, ik hou mezelf ook niet voor de gek.

    [ bericht aangepast op 6 nov 2012 - 20:25 ]


    -

    Kyoshi schreef:
    Dat moet je gewoon zelf weten, maar ik vind het wel respectloos als je iemand met zo'n ziekte lelijk gaat noemen.

    Mensen zonder ziekte kunnen ook lelijk zijn en worden ook lelijk genoemd, terwijl ze daar in principe ook niks aan kunnen doen. Waarom dan uitzonderingen maken voor iemand met een ziekte? Naar mijn idee is dat hetzelfde als een gehaat iemand plotseling krijgt te horen dat hij binnenkort doodgaat, en iedereen uit medelijden aardig gaat doen, alsof het verplicht is.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Het is erg dat ze een aandoening heeft, maar mooi is ze niet en de meeste mensen die zeggen dat ze wel mooi is houden zich voor de gek of hangen de moraalridder uit.

    Houdt nog niet in dat het niet respectloos is om er een Facebook pagina of iets dergelijks te openen.

    BlueHope schreef:
    Ik vind haar nou niet mooi. Nee, ik ga niet liegen like some people op facebook. Maar om er nou een speciale pagina voor op te richten is wel respectloos.
    Maar he, als hun willen judge op uiterlijk, let them. Ze kan er niks aan doen, maar wij kunnen er ook niks aandoen dat sommige mensen nou zo een kinderachtige losers zijn dat ze er een facebook pagina voor willen. Ze is eigenlijk best wel cute en kan heel aardig zijn.


    comfort in c h a o s

    Ze is niet lelijk en ik zeg dat niet uit medelijden, alhoewel ik niet heb gezegd dat ze moeders mooiste is.
    Maar dat ze zo'n pagina hebben opgericht om te vertellen hoe lelijk ze wel is... Dat gaat erover.


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Beorn schreef:
    (...)
    Mensen zonder ziekte kunnen ook lelijk zijn en worden ook lelijk genoemd, terwijl ze daar in principe ook niks aan kunnen doen. Waarom dan uitzonderingen maken voor iemand met een ziekte? Naar mijn idee is dat hetzelfde als een gehaat iemand plotseling krijgt te horen dat hij binnenkort doodgaat, en iedereen uit medelijden aardig gaat doen, alsof het verplicht is.

    Ik vind gewoon dat je jouw mening mag geven als je iemand niet mooi vind, doe ik zelf ook best vaal. En natuurlijk zou je jezelf ook "mooi" kunnen maken als het ware, dus make-up of zoiets dergelijks als je er echt mee zit. Maar voor iemand met zó een ziekte, zal dat nooit genoeg zijn.


    The odds are néver in our favor.