ik wil een story gaan schrijven in de omgekeerde volgorde. je weet dus al wat er op het einde gebeurd en dan vertel je als het ware terug. Als in een soort van "the notebook"
2070. Een 88 jaar oude man ligt op zijn sterfbed. Zijn vrouw is net overleden en zijn kleinkinderen willen nog één keer het romantische verhaal horen.
Hij, toendertijd een groot idool van alle meiden, maakt voor het eerst mee wat echte liefde is. Alles in zijn leventje verloopt perfect. Als hij merkt dat zij, die al zo veel meer heeft meegemaakt, niet te krijgen is, is voor hem het spel begonnen. Aantrekken en afstoten. Als twee magneten die toch steeds naar elkaar toetrekken...
Oke, de man, toendertijd heel aantrekkelijk zat in een boyband. Ik heb dus 4 jongens nodig: IK wil uiteenlopende karakters. Het zijn o.p. maar denk aan bijvoorbeeld BTR of 1D aan de soort jongens die ik zoek: de slimme, de macho en ga zo maar door.
Ik wil dat jullie me verassen.
Ook heb ik een beste vriendin nodig van het meisje. Als ik er meerdere heb, dan mag dat ook. Maar de jongens zijn het belangrijkst.
In te vullen:
Rol:
Voornaam:
Achternaam:
Volledige naam:
Nationaliteit(mag vanalles verzinnen, roots enz. Máár diegene woont nu in Engeland):
Geboortedatum+ leeftijd:
Uiterlijk (duidelijke beschrijving+ foto, bekend iemand please):
Karakter(uitgebreid):
Familie:
Extra:
Waarschuwen:
Bandlid 1: Memoria
Bandlid 2: Eyes
Bandlid 3: Kyoshi
[ bericht aangepast op 10 nov 2012 - 18:36 ]
Miep