• ik wil een story gaan schrijven in de omgekeerde volgorde. je weet dus al wat er op het einde gebeurd en dan vertel je als het ware terug. Als in een soort van "the notebook"


    2070. Een 88 jaar oude man ligt op zijn sterfbed. Zijn vrouw is net overleden en zijn kleinkinderen willen nog één keer het romantische verhaal horen.

    Hij, toendertijd een groot idool van alle meiden, maakt voor het eerst mee wat echte liefde is. Alles in zijn leventje verloopt perfect. Als hij merkt dat zij, die al zo veel meer heeft meegemaakt, niet te krijgen is, is voor hem het spel begonnen. Aantrekken en afstoten. Als twee magneten die toch steeds naar elkaar toetrekken...


    Oke, de man, toendertijd heel aantrekkelijk zat in een boyband. Ik heb dus 4 jongens nodig: IK wil uiteenlopende karakters. Het zijn o.p. maar denk aan bijvoorbeeld BTR of 1D aan de soort jongens die ik zoek: de slimme, de macho en ga zo maar door.
    Ik wil dat jullie me verassen.
    Ook heb ik een beste vriendin nodig van het meisje. Als ik er meerdere heb, dan mag dat ook. Maar de jongens zijn het belangrijkst.

    In te vullen:

    Rol:
    Voornaam:
    Achternaam:
    Volledige naam:
    Nationaliteit(mag vanalles verzinnen, roots enz. Máár diegene woont nu in Engeland):
    Geboortedatum+ leeftijd:
    Uiterlijk (duidelijke beschrijving+ foto, bekend iemand please):
    Karakter(uitgebreid):
    Familie:
    Extra:
    Waarschuwen:


    Bandlid 1: Memoria
    Bandlid 2: Eyes
    Bandlid 3: Kyoshi

    [ bericht aangepast op 10 nov 2012 - 18:36 ]


    Miep

    Ik vul wel een jongen in(:
    Mag het plaatje bekend zijn of liever niet?


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Memoria schreef:
    Ik vul wel een jongen in(:
    Mag het plaatje bekend zijn of liever niet?


    het liefst wel, want dan kan ik meerdere plaatjes zoeken


    Miep

    [ik weet al precies wie ik ga gebruiken(:
    wil je de nationaliteit Brits hebben of liever iets anders?]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Memoria schreef:
    [ik weet al precies wie ik ga gebruiken(:
    wil je de nationaliteit Brits hebben of liever iets anders?]


    dat mag je helemaal zelf weten, maar diegene woont nu wel in engeland...
    dus praat wel gewoon engels


    Miep

    Rol: Beste vriendin
    Voornaam: Felicity
    Achternaam: Brown
    Volledige naam: Felicity Emily Brown
    Nationaliteit: Felicity heeft Amerikaanse roots en woont nu in Engeland doordat haar ouders gescheiden zijn. Haar vader bleef achter in Amerika en in een ruzie met haar vader besloot Felicity met haar moeder mee te gaan naar Engeland. Hier heeft ze het nu geweldig naar haar zin, maar ze mist haar vader wel.
    Geboortedatum+ leeftijd: Felicity is geboren in het jaar 1994 en jarig op 14 januari. Dit maakt haar 18 jaar oud.
    Uiterlijk:


    Ariana Grande
    Felicity heeft prachtige rode haren, geverfd wel, maar ze is er enorm trots op. Ook is ze enorm trots op de lengte van haar haren. Haar moeder is minder blij met het geverfde haar van Felicity. Felicity heeft alle kleuren van de regenboog al gehad en het moet continu bijgewerkt worden, omdat Felicity geen uitgroei wil zien. Felicity is ongeveer 1.75m lang en weegt 58 kilo. Dit is vrij licht, maar ze is ook een heel slank meisje. Verder heeft ze cupmaat B en heeft ze schoenmaat 40.
    Karakter(uitgebreid): Felicity is veel bezig met haar uiterlijk. Hieruit kan je opmaken dat ze redelijk ijdel is. Ook kan ze soms wat bitchy overkomen, omdat ze geen enkele onzekerheid lijkt te hebben en omdat ze natuurlijk zo ijdel is. Dit komt deels door haar verleden. Ze heeft als klein kind geprobeerd het gezin bij elkaar te houden toen haar ouders wilden scheiden, maar dat lukte haar niet. Dit heeft veel verdriet, teleurstelling en opgekropte woede met zich meegebracht. Hierdoor kan haar gedrag soms wat onvoorspelbaar zijn en is ze pessimistisch ingesteld. Dit probeert ze te verdoezelen door altijd een lach op haar gezicht te hebben. Felicity is een teruggetrokken meisje dat een beetje in zichzelf gekeerd is omdat ze met niemand praat over haar problemen. Ze is al bij diverse psychologen geweest, maar bij geen enkele liet ze ook maar iets los. Geen enkel detail. Dit maakt Felicity ook tot iemand die geweldig geheimen kan bewaren. Nooit zal ze is doorvertellen of je verlinken. Verder houdt Felicity er wel van om in het middelpunt van de aandacht te staan.
    Familie: Felicity heeft een broertje die bij haar vader woont en Kenny heet. Haar vader heet James en haar moeder heet Krystle (Spreek je uit als Kristel). Ook heeft Felicity veel neefjes en nichtjes en enkele ooms en tantes die allemaal in Amerika wonen. Dit maakt het lastiger om ze te bezoeken, ze ziet ze dan ook weinig en dat vindt ze best wel jammer aangezien ze veel geeft om haar familie.
    Extra: Felicity is van plan om een tatoeage te gaan nemen en ze heeft een kat die luistert naar de naam Mr. Cuddles.
    Waarschuwen: Ja!

    [ bericht aangepast op 7 nov 2012 - 8:34 ]


    26 - 02 - '16

    Ik vul straks of morgen wat in!


    Tell me about it, stud.

    Ik doe wel de "slimme" uit de boyband:Y).


    The odds are néver in our favor.

    Rol: "Slimme" bandlid

    Voornaam: Aiden, Noah.

    Achternaam: Kingsley.

    Volledige naam: Aiden, Noah Kingsley.

    Nationaliteit (mag van alles verzinnen, roots enz. Máár diegene woont nu in Engeland):Hij is half Duits en half Brit. Zijn moeder is vol Duits (maar kan gewoon goed Engels, omdat ze in Engeland is opgegroeid), en zijn vader is vol Brit. Hij is in Liverpool geboren.

    Geboortedatum+ leeftijd: Twaalf december, 1993. Hij is nu dus 18 jaar.

    Uiterlijk (duidelijke beschrijving+ foto, bekend iemand please):




    Logan Lerman.


    Karakter(uitgebreid): Aiden is een erg aardige en intelligente jongen. Hij is meestal de persoon waar mensen naartoe gaan als zij een oplossing willen op een probleem, of als ze hulp nodig hebben bij hun huiswerk. Desalniettemin heeft hij een goed sociaal leven en veel vrienden. Aiden is heel geduldig en houdt van lachen en lol maken met zijn vrienden. Hij is wel ietwat verlegen en durft dus niet zoveel als zijn vrienden, maar dat vindt hij ook niet erg, omdat hij daar niet echt behoefte aan heeft. Hij is dus een nuchtere en niet al te oppervlakkige jongen

    Familie: Aiden heeft allebei zijn ouders nog, zijn moeder heet Claudia en zijn vader Jacob. Hij heeft twee zussen: Anna (Annabeth, 20) en een tweelingzus Maria. Hij heeft ook één broer Benjamin (Ben, 21 1/2). En ze hebben een Labrador Retriever, die Ziggo heet.

    Extra: Aiden houdt heel erg van lezen en zingen en zijn tweelingzus is eenvan de belangrijkste mensen in de wereld voor hem, omdat hij alles kwijt kan aan haar.

    Waarschuwen: YES PLEASE!

    [ bericht aangepast op 7 nov 2012 - 21:12 ]


    The odds are néver in our favor.

    thx you! ^


    Miep

    Ben bijna klaar, maar moet nu naar hockeytraining, je krijgt hem morgen.(:


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Memoria schreef:
    Ben bijna klaar, maar moet nu naar hockeytraining, je krijgt hem morgen.(:


    haha veel plezier met hockey <3


    Miep

    Rol: Bandlid
    Voornaam: Chester
    Achternaam: Sheenan
    Volledige naam: Chester Daniell Sheenan
    Nationaliteit: De ouders van Chester komen uit Ierland, maar wonen sinds de geboorte van Chester in Engeland.
    Geboortedatum+ leeftijd: 30 November 1992, Hij is nu dus 19
    Uiterlijk :



    Daniel (Dan) Howell
    chester is ongeveer 1,80 lang en heeft donker bruin haar met bruine ogen.
    Karakter(uitgebreid): Chester is een aardige jongen. Hij kan soms alleen nog al klungelig overkomen. Hij helpt graag andere mensen en kan goed omgaan met anderen. Soms pakken dingen niet uit zoals hij wil, dit komt doordat hij onbewust dus best wel klungelig is. Hierdoor word hij al snel gezien als een grappenmaker ookal is dat niet zijn bedoeling. Chester heeft een droog gevoel voor humor en heeft soms last dat hij opmerkingen maakt die onbewust heel grappig zijn. Chester word niet snel boos, maar als hij het word laat hij het niet zien en gooit het er thuis allemaal uit.
    Familie: Chester woont nog samen bij zijn ouder, Eva en Graig. Ook heeft hij 1 zusje Fay van 13 jaar
    Extra: Chester heeft een lichte vorm van ocd. Hij heeft graag dingen netjes en recht staan. Hij kan zich enorm ergeren aan dingen die niet op volgorde liggen.
    Waarschuwen: graag :3


    Can I ask? Your true face...What kind of face is it? I wonder...The face under the mask...Is that your true face?

    Rol: Bandlid
    Voornaam: Casper
    Achternaam: Rodrigues
    Volledige naam: Casper Hayden Rodrigues
    Nationaliteit(mag vanalles verzinnen, roots enz. Máár diegene woont nu in Engeland): Half brits, kwart Spaans en kwart Portugees. Zijn moeder is Brits. Zijn vader is half Spaans en half Portugees.
    Geboortedatum+ leeftijd: 18 ~ 21 oktober 1994
    Uiterlijk (duidelijke beschrijving+ foto, bekend iemand please):





    {Finn Harries}
    Casper heeft kort bruin haar en heeft groen-bruine ogen. Hij is ongeveer 1.85 m lang.
    Karakter(uitgebreid): Casper is iemand die veel durft. Hij kan ook een echte badboy zijn. Hij laat graag zien dat hij ergens de beste in is. Een wedstrijd om te bewijzen wat hij kan, zal hij nooit uit de weg gaan. Casper mag iemand of hij mag hem/haar niet. Als hij iemand niet mag laat hij het duidelijk merken aan diegene. Hij heeft een temperament, hij is snel geïrriteerd of boos. Zijn irritatie of boosheid is meestal snel over. Maar als hij echt kwaad is dan kun je beter niet in de buurt van hem zijn, hij maakt nogal graag duidelijk dat hij kwaad is. Hij houd ervan om te flirten maar zodra hij merkt dat een meisje verder wil gaan terwijl ze een vriend heeft, weigert hij(zie extra). Hij is heel trouw aan zijn familie en vrienden. Als een meisje hem laat kiezen tussen zijn familie en haar, zal hij waarschijnlijk eerder voor zijn familie kiezen. Maar dat ligt ook aan het meisje en de relatie die hij met haar heeft.
    Familie: Zijn moeder is Brits net zoals zijn grootouders van moederskant. Zijn vader is dus half Spaans en half Portugees. Zijn opa is Spaans en zijn oma Portugees. Zijn grootouders van vaderskant wonen in Spanje. Zijn vaders familie leven in Spanje en in Portugal.
    Zijn moeder is Sara Melladory en zijn vader is Miguel Rodrigues.
    Extra: Hij flirt niet met meisjes die al een vriend hebben omdat zijn vriendin hem heeft bedrogen met een player. Zij maakte het toen uit en wilde vrienden blijven, hij wilde geen vrienden meer blijven. Na een maand kwam zijn ex-vriendin er achter dat ze zelf ook werd bedrogen door haar nieuwe vriend. Toen is ze naar Casper gegaan om uit te huilen en om weer de vriendin van Casper te worden. Casper heeft haar toen de deur gewezen en gezegd dat ze niet moest denken dat hij iemand zoals haar nog wilde. Voor Casper was dit heel moeilijk, hij hield van haar en had heel veel voor haar over maar heeft uiteindelijk besloten dat dit beter was voor hem.
    Waarschuwen: Ja, zeker weten!

    [ bericht aangepast op 9 nov 2012 - 20:35 ]


    Physics is awesome

    Rol: Bandlid
    Voornaam: George
    Achternaam: Washmell
    Volledige naam: George Jonathan Washwell
    Nationaliteit(mag vanalles verzinnen, roots enz. Máár diegene woont nu in Engeland): Brits
    Geboortedatum+ leeftijd: 17, wordt op 1 december 18 jaar.
    Nowwwwwwww, iemand heeft al het uiterlijk gepakt die ik had gebruikt.D:
    Wel ja, ik ga even andere plaatjes zoeken.(:



    George Shelley (:
    Uiterlijk (duidelijke beschrijving+ foto, bekend iemand please):
    Karakter(uitgebreid): George is heel verlegen van karakter, hij staat niet graag vol in de aandacht. Dit komt doordat hij weinig zelfvertrouwen heeft en ook vaak in de schauw wordt egzet door zijn andere bandleden. Hij denkt dat het een ongeluk was dat hij bij de band is gekomen, hij vindt dat hij helemaal niet kan zingen. Maar hoe verder de band bekender wordt, hoeveel zelfvertrouwen hij krijgt. als hij zingt voelt hij zich geweldig en samen met zijn gitaar speelt hij de mooiste liedjes. Wel gelooft George alles wat iedereen zegt, dus ook vooral dingen over zijn uiterlijk. Iedereen vindt ehm prachtig, maar hij zelf vindt hij lelijk. Zijn uiterlijk is normaal, hij valt niet op. Denkt hij. Hij houdt altijdt zijn beloftes, nooit verteldt hij iets door. Ook is hij een luisterend oor, iedereen kan bij ehm terecht als iemand het moeilijk heeft.
    Familie: George heeft een grotere broer, Jonathan. Doordat George zijn tweede naam Jonathan is wordt hij er af en toe mee geplaagd, maar Jonathan vindt het wel leuk. George heeft een vader Bentley(49) en Sarah(49) die alle twee een goed betaalde baan hebben. Hierdoor kunnen ze vaak op vakantie en gaan ze vaak naar zonnige landen. Zijn grootouders wonen in Ierland, doordat hun huwelijksreis daar was. Ze vonden het zo mooi daar dat ze besloten daar te blijven, ze zijn er verkocht aan. Elk pasen gaat George naar Ierland, hij kijkt al uit naar het moment dat hij eindleijk het Ierse bier mag proevern. Hij is geen drinker, maar zijn opa verteldt hem de raarste verhalen over het bier.
    Extra: Hij heeft geen vriendin, hij is al single sinds zijn 16de. Dat meisje was echt super leuk en lief, maar toen ze verhuisde naar Amerika was dat niet genoeg om hun relatie te redden. George was er kapot van, hij hield nog steeds van haar. LAngzaam vergat hij haar maar nog steeds bemoeid hij zich niet heel veel met meisjes. Hij praat en maakt er lol mee, maar iest anders niet.
    Waarschuwen: Ik had het al in het andere topic gezet, altijd. (:

    Sorry voor de spellingsfouten, zit op mijn mobiel.

    [ bericht aangepast op 9 nov 2012 - 19:49 ]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."