263 - Larry Larry Larry Larry Larry Larry Larry Larry Larry Larry Larry Larry Larry Larry Larry Larry Larry Larry Larry Larry Larry Larry Larry Larry Larry Larry Larry Larry
263 - Larry Larry Larry Larry Larry Larry Larry Larry Larry Larry Larry Larry Larry Larry Larry Larry Larry Larry Larry Larry Larry Larry Larry Larry Larry Larry Larry Larry - Off-Topic
dus mijn beste vriendin gaat veel om (lees smst veel) met een jongen van de badminton. het wel een zoon van een van de trainsters. Dus hij ziet de andere trainers ook wel vaker.Die andere (met vooral genaamd bart en frits) zijn daar nu ook achter gekomen en plagen hhun er nu ook mee een koppel te zijn. Jordy en febe (mijn vriendin en die gast) zijn da nu beu en willen die terugpakken...
IsaacLahey schreef:
(...)dus mijn beste vriendin gaat veel om (lees smst veel) met een jongen van de badminton. het wel een zoon van een van de trainsters. Dus hij ziet de andere trainers ook wel vaker.Die andere (met vooral genaamd bart en frits) zijn daar nu ook achter gekomen en plagen hhun er nu ook mee een koppel te zijn. Jordy en febe (mijn vriendin en die gast) zijn da nu beu en willen die terugpakken...
ah zoo!! Jammer dat shuttles niet hard zijn he..
Say you love me, and the silence will set you free.
Goeiemorgen bij ee weg.
Mijn wekker stond om 6uur omdat ik om half9 moderne media heb (mn enige vak vandaag) Valt moderne media uit!
Grrrrr....
Wel weer vrij vandaag ^^
"The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran