• Nightmare of Dance


    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Coockies
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez DarkPrisoner
    -Kimberley McKenze Europe
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK
    -Joshua Gayle Naomia

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. Naomia
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Poeh
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore IIlumination

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer xthesewords
    -Abbigail Rogriguéz DarkPrisoner
    -Isabella McSteam Synaisthmata
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi
    -Dexter Loover IIlumination

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders



    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke op het idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had.

    rollentopic

    [ bericht aangepast op 5 nov 2012 - 18:51 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Even douche en alles ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Coockies schreef:
    Ian Silvas

    Ik kijk geschrokken op. 'Naomi,' sis ik. ik trek haar vlug overeind en trek haar dan achter me aan. Ik kijk over mijn schouder en zie de man de hoek omrennen.
    Shit! Ik kijk naar Naomi. Ze moet zich verstoppen... Ik kijk wild om me heen en ren nog steeds door, terwijl ik Naomi goed vast houd. 'Ik wordt achterna gezeten. Hij accepteerde het feit niet dat ik hem opsloot en in zijn woonkamer zat,' zeg ik even met een lichte grijns. Ik kijk haar even aan en zie dan een deur. Ik trek hem open en trek Naomi naar binnen. Het is een ruime ruimte. ik laat Naomi los en doe het licht aan. Ik kijk om me heen. Naomi moet ik verstoppen. Ik zie dat er plek achter een grote kast is. 'Ga achter de kast,' fluister ik. Ik duw haar zachtjes richting de kast en kijk om me heen voor een eigen plek. Ik kijk Naomi even aan, geef haar een vlugge kus en doe dan het licht weer uit. ik ga in de hoek van de kamer zitten achter een ander kastje. Als het goed is zou hij mij eerder zien dan Naomi en ik kon hem altijd nog afleiden.


    Naomi Micheal
    Hij trekt me omhoog en begint dan te rennen en sleurt mij mee en vertelt me wat er aan de hand is en ik grinnik even. 'Serieus Isn.' mompel ik dan en schud mijn hoofd.Hij trekt me mee een ruimte in en zegt me achter een kast te gaan staan en ik glip erachter en hij duwt nog even zijn lippen kort op de mijne en doet dan het licht weer uit en verstopt zichzelf volgensmij ook ergens, maar ik kan niks zien dus ik weet het niet zeker. 'Ben de volgende keer wat voorzichtiger alsjeblieft, hoe lang was ik weg, 10minuten, ik weet het niet precies, maar kan je niet eens zolang zonder me.' vraag ik dan en en grinnik even, het was gewoon leuk hem een beetje te pesten.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Even tandenpoetsen en alles, brb!]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Sam Jason Night
    Oke nu lukt het me echt niet meer om overeind te komen. Ik lig tegen een muur met een rolstoel over me heen aangezien een man tegen me opknalde en zelf gelijk weer verder rende maar mij liet liggen. Ik ben uitgeput. Er zal vast wel iemand voorbij komen.. Uiteindelijk.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Arme Sam! Maar ben d'r weer. :'D]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Hellooohhh]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [HAAAAI! XD]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Reageer zo, eeven tanden poetsen]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Pomtiedom ik voel me stom XD]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ian Silvas

    Ik lach even zachtjes, ondanks alles. 'Tja je mist het spannendste in mijn leven.' ik grinnik even. 'ik was gewoo tv kijken, toen kwam hij binnen, wilde me straf geven, had ik geen zin in, pakte zijn sleutels af, wilde hem opsluiten, hij was sterker en nu is hij boos.' ik lach weer even zachtjes. 'En ja ik mistte je en nu doe ik dat nog steeds.' ik glimlach even ook al kan ze dat niet zien. 'ik werp je nu een luchtkus toe,' grijns ik en maak dat gebaar. Ik zwijg en wacht op antwoord. Net als ik wat wil zeggen hoor ik de deur opengaan en houd me adem in. Laat hem weggaan!


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [waarom voel je je stom Jaimz? Hoeveel zinnen was mijn reactie hierboven?]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Twiedeldomtwiedeldee het leven zit me echt niet mee :')

    Ik ben verkouden.]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Naomi Micheal
    Ik grinnik even en wil antwoorden als ik dan de deur open hoor gaan en mijn adem stokt in mijn keel en ik hoor zijn voetstappen en tril over mijn hele lichaam, ik kan zo'n straf echt niet meer aan. Ik probeer mijn adem in te houden maar net op dat moment moet ik niezen en houd dan snel mijn adem weer in, heb dat alsjeblieft niet gehoord, maar wie maak ik dat wijs, hij moet dat wel gehoord hebben. Even is het doodstil in de kamer, maar dan hoor ik zijn voetstappen mijn richting op komen steeds dichterbij en mijn lichaam trilt helemaal en ik sluit mijn ogen en voel dan plots een hand rond mijn bovenarm en schrik en open meteen mijn ogen, maar blijf zo stil mogelijk, beweeg me niet, doe niks. Hopend dat hij dan weg zou gaan, maar ik weet toch dat dat geen zin heeft en ik voel zijn hand verstrakken en klemt zich stevig en pijnlijk rond mijn bevenarm en keun even pijnlijk.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    jaimyhoi schreef:
    [Twiedeldomtwiedeldee het leven zit me echt niet mee :')

    Ik ben verkouden.]


    [Ik ook, jeej..... En mijn personage ook, whaha! XD ^^]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Bedenk eens een random karakter, weet niks, een karkter voor een meisje met een passie voor dansen. Gewoon een random iets, ben inspiloos, maar het is niet voor dit topic. XD]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp