• Nightmare of Dance


    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Coockies
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez DarkPrisoner
    -Kimberley McKenze Europe
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK
    -Joshua Gayle Naomia

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. Naomia
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Poeh
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore IIlumination

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer xthesewords
    -Abbigail Rogriguéz DarkPrisoner
    -Isabella McSteam Synaisthmata
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi
    -Dexter Loover IIlumination

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders



    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke op het idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had.

    rollentopic

    [ bericht aangepast op 5 nov 2012 - 18:51 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    jaimyhoi schreef:
    [YES! (: hoi Naoomz ^.^]


    [Haaai Jaimzzz! Hoezo 'YES!" ? Whaha! XD]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [REAGEER BIJ NYC XDW


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Oke.. XD]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Nala
    Ik probeerde te kijken, maar het ging gewoon niet! Alles bleef zwart! Het was gewoon zo eng. Om puur op anderen te moeten vertrouwen. Ik kon niet eens zelf nog zien waar ik heen ging en zo. Ik voelde hoe Aireal me ergens op legde, terug op mijn bed, gokte ik.
    "Blijf even gewoon liggen, ik ga de nodige spullen halen." zei ze en haar stem klonk vriendelijk. Ik knikte, maar kon nog steeds niets zien. Verdomme!


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Voor wie interesse heeft, ik heb een nieuw RPG gestard :) ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Coockies schreef:
    [Voor wie interesse heeft, ik heb een nieuw RPG gestard :) ]
    [Hoe leuk, stuur me maar de link, maar wil je wat schrijven met Ian dan doe ik wel dat Naomi hem hoord en er naartoe gaat. ;D]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    {RPG} Holiday Hell

    [ Ja ga reageren met Ian ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Aireal
    Ik loop met alle nodige spullen terug naar Nala.
    "Ik ben terug." zei ik tegen haar, zodat ze zou weten dat ik het ben en zo. Het moet enorm beangstigend zijn om plots niets meer te kunnen zien.
    "Ik ga even naar je wond kijken." zei ik dan weer, waarna ik de T-shirt eraf begon te wikkelen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Ian Silvas

    Al snel staan we weer in het bekende gedeelte en ik had het helemaal gehad. 'Man laat me toch los ik deed niks verkeerd!' Ik kijk de man woedend aan. Even liet ik me meeslepen, maar nu besef ik me dat dat nergens opslaat. Ik had recht op tv kijken! Ik had recht op een beetje luxe! Vieze arrogante mannetjes! Een felle klap haalt me terug naar de werkelijkheid. Overdonderd kijk ik de man aan, ik zag de klap niet aankomen namelijk, maar ergens ook wel. Tuurlijk, ze slaan ons zo vaak. Ik grom naar hem en plant mijn elleboog in zijn zij. Zijn grip verslapt en daar maar ik gebruik van. Ik pak zijn sleutels af en duw hem in een kast. Ik zet al mijn gewicht tegen de deur en probeer snel naar de sleutel te zoeken. Ik vloek hard en voel dat ik het niet lang vol ga houden. Uiteindelijk klapt de deur open en sta ik oog in oog met de man die elk moment al zijn woedde op me kan storten. Ik laat de sleutel vallen en sprint weg. Zijn voetstappen weergalmen in de hal.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Naomi Micheal
    Ik slenter wat door de gangen met een emotieloos gezicht, de tranen zijn gestopt en hebben dus plaats gemaakt voor geen een emotie. Ik let niet op en slenter gewoon wat door de gangen als er dan iemand met een hoge snelheid tegen me opknalt en ik met een klap tegen de vlakte ga en ik kreun even pijnlijk en wrijf over mijn achterhoofd en kijk dan boos op en zie Ian staan die duidelijk ergens haast voor had en daardoor tegen me oprende en mijn blik verzacht meteen. 'Ian, wat is er?' vraag ik dan zacht, ongerust.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Sam Jason Night
    Ik ben echt heel langzaam maar ik ben ook gewoon vermoeid. Ineens zie ik in een passerende gang iemand voorbij rennen en kom tot de ontdekking dat het Ian is. Ik rol nog een stuk naar voren en kom dan in een botsing met een man en heel de rolstoel gaat omver en met een pijnlijke kreun kom ik tegen de muur aan met de rolstoel op me.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Lol. Naomi ging tegen Ian op. En Sam tegen die man :Y)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nala
    Ik voelde hoe ze naar de wond keek.
    "Ik ga je even plaatselijk verdoven, terwijl jij me uitlegt hoe je je in godsnaam aan een cd kan snijden." hoorde ik Aireal zeggen.
    "Ik ga je nu de spuit geven." zei ze nog eens, voor ze de naald in mijn huid liet zakken en de verdoving in mijn aderen spoot.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Whaha, dan worden ze dadelijk nog alle drie gestraft... Whaha! XD]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Ian Silvas

    Ik kijk geschrokken op. 'Naomi,' sis ik. ik trek haar vlug overeind en trek haar dan achter me aan. Ik kijk over mijn schouder en zie de man de hoek omrennen.
    Shit! Ik kijk naar Naomi. Ze moet zich verstoppen... Ik kijk wild om me heen en ren nog steeds door, terwijl ik Naomi goed vast houd. 'Ik wordt achterna gezeten. Hij accepteerde het feit niet dat ik hem opsloot en in zijn woonkamer zat,' zeg ik even met een lichte grijns. Ik kijk haar even ana en zie dan een deur. Ik trek hem open en trek Naomi naar binnen. Het is een ruime ruimte. ik laat Naomi los en doe het licht aan. Ik kijk om me heen. Naomi moet ik verstoppen. Ik zie dat er plek achter een grote kast is. 'Ga achter de kast,' fluister ik. Ik duw haar zachtjes richting de kast en kijk om me heen voor een eigen plek. Ik kijk Naomi even aan, geef haar een vlugge kus en doe dan het licht weer uit. ik ga in de hoek van de kamer zitten achter een ander kastje. Als het goed is zou hij mij eerder zien dan Naomi en ik kon hem altijd nog afleiden.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne