• Voor mijn verhaal ben ik op zoek naar iemand die een mooie cover wil maken.

    Titel: Tiara
    Afbeeldingen Aan de zijkant van de cover: een meisje dat voor zich uit staart, bijvoorbeeld deze of deze, maar als je een betere kan vinden mag dat ook.
    Voor de achtergrond deze, deze of deze
    En dan denk ik nog iets, verzin maar wat je kan doen om de cover compleet te maken.
    Sfeer: Een beetje een sprookjesachtige sfeer.
    Korte beschrijving story: Mila is een meisje afomstig uit een andere wereld, waar ze de prinses is. Maar helaas was het bij haar geboorte te gevaarlijk om hier te blijven, waardoor haar moeder haar naar de aarde gestuurd heeft om daar als weeskind op te groeien. Nu, in haar wereld honderden jaren later maar op de aarde pas op Mila's achttiende, keert Mila terug naar de wereld. Het moment dat ze naar de aarde gestuurd is, heeft ze namelijk een opdracht mee gekregen die haar lot zal bepalen: op haar 18e verjaardag zou ze terug keren om hier haar eigen wereld van de ondergang te beschermen en de vrede te doen terug keren.

    Als je nog meer informatie nodig hebt, moet je het maar even melden.


    Keep your head up, keep your heart strong

    Morgen of overmorgen ga ik voor je aan de slag!


    It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk

    Ik zal proberen.


    I'm a fighter, let me go.

    Ik heb wat geprobeerd.. (:



    Link (:

    [ bericht aangepast op 5 nov 2012 - 14:15 ]


    Believe in yourself.


    klik


    klik


    klik


    I'm a fighter, let me go.

    -verveling heerst-





    Ik ben een beginner. (cat)


    You are beautiful, you are love.


    Groter



    Groter



    Groter


    It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk

    ook iets geprobeerd =D


    http://img13.imageshack.us/img13/8554/trialv.png

    [ bericht aangepast op 22 nov 2012 - 16:22 ]