• Zie titel!

    nou ik heb grote moeite met Wiskunde, heb vandaag na 2 weken me eerste parabool goed getekend zonder hulp. [/aplaudiseerd]

    hebben jullie ook moeite mer wiskunde??

    xoxox


    Ice-cream Rockt more than you x3

    ik HAAT het.

    ik heb t ook nooit gekund


    It's heavy but you are not the only one

    ik ben best wel goed in wiskunde:S
    vorig jaar geen enkele onvoldoende:S
    maar ik haat da vak:S


    We're going to make it!

    Ik ben ook een regelrechte ramp in wiskunde!!! Op mijn eerste toets dit jaar was ik dik gebuid. &Nu hebben we donderdag een herhalingstoets van anderhalve maand en raad eens? Ik snap er niets van! Neen, je bent niet alleen! ik heb ook groooote moeite met wiskunde en al die wetenschappelijke vakken :s
    x

    mijn allereerste toets haalde ik een 3, hoe lager kan dat wel niet, en nu moet ik echt een hoge cijfer halen als ik een voldoende wil staan:S


    Ice-cream Rockt more than you x3

    Ik snap het nooit en ik zal he ook niet snappen. Had een 3.1 op het eerste pw ¬¬


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik snap het nooit en ik zal he ook niet snappen. Had een 3.1 op het eerste pw ¬¬


    tja bij mij zit het in de familie, damn me kat gaat er met me broodje vandoor


    Ice-cream Rockt more than you x3

    serieus, ik vat niet wrm we algebra nodig hebben 0.o


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    jaa heel egr:O


    <3

    dankzij wiskunde moet ik waarschijnlijk een stap lager doen-.-'

    Verplaatsing naar School. ;-)


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    Ik vind het leuk, zolang ik het kan.
    We moeten in dit hoofdstuk hoeken berekenen van driehoeken en omtrekken en de oppervlakte van Parallellogrammen berekenen^^


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Parabolen tekenen is toch nietzo moeilijk eigenlijk ... ?
    Dat hoofdstuk over tweedegraadsfuncties is nu afgewerkt bij mij op school . :]

    x


    /

    ik heb er heel veel moeite mee. echt niet leuk meer want ik ben zowat de enigste die elke keer slechte cijfers daarmee haalt.

    dankzij wiskunde moet ik waarschijnlijk een stap lager doen-.-'


    dat is kut


    Ice-cream Rockt more than you x3

    Ik egt wel, vooral in het 2de middelbaar (zit nu in het 3de en het gaat gelijk beter)


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Ik egt wel, vooral in het 2de middelbaar (zit nu in het 3de en het gaat gelijk beter)


    en in het vierde wordt het weer moeilijk ! ;D


    /