• Zie titel!

    nou ik heb grote moeite met Wiskunde, heb vandaag na 2 weken me eerste parabool goed getekend zonder hulp. [/aplaudiseerd]

    hebben jullie ook moeite mer wiskunde??

    xoxox


    Ice-cream Rockt more than you x3

    Ohjaaa, ik hààt het écht.
    En ik kan het ook niet -_-'


    Tanya is de beste.

    Ik! Ik haal alleen maar onvoldoendes. En die kerel wil me geen bijles geven-_- ZOmeteen moet ik nog afstromen. Ik leef met je mee!:)


    Music is the new sex

    nee, totaal niet xD alleen als het echt lastig word, maar dat is het voor mij bijna nooit. ik doe wiskunde op vwo niveau, dus, moet je nagaan haha XD


    Life is hard and then we die

    Ik! Echt zwaar. [/Is dom want doet dan nog latynook nog] Nee maar ik vind dat een k-vak en dan zet ik me er nooit voor in en heb ik daar sowieso slechte punten voor.

    ik vorig jaar hééél erg, ik was altijd gebuisd, maar toen ben ik wat langer gaan doen dit jaar en nu ben ik één van de beste (; [ ego x'D]


    And all the girls in the front row scream your name.

    ik heb morgen toets:S


    Ice-cream Rockt more than you x3

    ik vorig jaar hééél erg, ik was altijd gebuisd, maar toen ben ik wat langer gaan doen dit jaar en nu ben ik één van de beste (; [ ego x'D]


    laager **


    And all the girls in the front row scream your name.

    ik niet


    I need you like a heart needs a beat

    Nou, eigenlijk snap ik het altijd. En haal ik meestal ook altijd wel voldoendes XD


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    JAH.. Vorig jaar was i ksteeds gebuisd en ben
    drom ook gezakt en nou heb ik steeds 8 &9 vr
    wiskunde zondr veel te moete doen x33


    A. ikmisje.

    Wiskunde is gruwelijk. Maar lang niet zo erg als de lerares!

    Moi XD
    ik sta gemiddeld een 3.5 voor wiskunde,,
    1 S.O met score 1.0
    en een proefwerk met een 5.4 XD


    cry me a river..build a bridge.. &nd get 0vr it..

    nein, ik vind het eigenlijk best wel makkelijk, en ... leuk? xD

    NERD xD AGAIN (nerd)

    (...)

    laager **


    NA.. Ik heb net hetzzelfde x3


    A. ikmisje.

    Ik ben ook een regelrechte ramp in wiskunde!!! Op mijn eerste toets dit jaar was ik dik gebuid. &Nu hebben we donderdag een herhalingstoets van anderhalve maand en raad eens? Ik snap er niets van! Neen, je bent niet alleen! ik heb ook groooote moeite met wiskunde en al die wetenschappelijke vakken :s
    x


    Listen to what we're not saying..