• Een nieuwe school, Lingman High School, opent de deuren. Naar verschillende ouders werd een mail gestuurd met daarin de gegevens van de school. En waarom zouden de ouders niet toehappen? De school was steeds perfect voor hun kind. Het lijkt zelfs alsof de school inspeelt op de zwakke plekken van hun kinderen.
    Maandagmorgen, 1 september, worden alle leerlingen op het station van Stockholm verwacht. Vandaar vertrekt een trein naar Lingham Castle en is er geen weg meer terug. Eenmaal op school, ontdekken de leerlingen geleidelijk aan, dat er iets vreemd is aan de school. Waarom heeft ieder een andere mail gekregen?
    Bij de ene stond de school bekend om hun wiskunde lessen en een ander had dan weer een mail gehad, waarin stond dat ze hun opstandige puber zouden temmen. En dan was er nog iets...
    Stilaan ontdekken de leerlingen ook dat ze magische krachten hebben. Van vuur maken tot dingen laten zweven, van onzichtbaar worden tot illusies opwekken... Is het toeval dat ze allemaal een kracht blijken te hebben? Dat ze samen op die school zitten, waar trouwens geen uitweeg meer is...


    Jongenskamer
    Meisjeskamer
    Auditorium
    Story!!!

    Aayliah Leighton Hayes ~bewegingen beïnvloeden Annabeth
    Ariana Rosèmary Greymark ~telepathie Leave
    Feary Roberts ~onzichtbaar worden Huaso
    gwendelina merils ~muziek Sammiestyles
    Jadelynn Dimaros ~natuur beïnvloeden Undercoverx
    Jenna '' Johnny'' Berthelot ~dromen lezen en beïnvloeden Tania
    Kayla Josephina Fray ~aarde Azulchica
    Kate Miller ~mind control mismi
    Mailee ~teleportatie PEPERxNOOT
    Melanie Everett~water jaimyhoi
    Ravenna Charlize Crawford ~ transformeren(raaf) 5HELLEY
    Tuulla Rose Davis ~apporten Sitara



    Bryson Niklaus Griffin ~lucht 5HELLEY
    Chad Marshall ~met dieren praten Huaso
    Chase Marshall ~supergeheugen Huaso
    Daniël Scagotti ~emoties voelen en manipuleren WillNotLearn
    Eric Saade ~vuur SupahBaby
    Leonardo Julius Amante ~schaduwen manipuleren Annabeth
    Lukas Olaf Baadsgaard Ericsson ~shadowstep LogitG27
    Nick Garcia ~zicht klonen WillNotLearn
    Raoul Andreas Roy Weaver ~telekinese 5HELLEY
    Thomas Rumble ~schild Azulchica



    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders
    -Elke personage heeft een andere kracht. 1 kracht kan geen 2 keer voorkomen

    [ bericht aangepast op 4 nov 2012 - 11:28 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Fem, is er eigenlijk een restauratiewagon of niet?]

    Leonardo Julius Amante || Achttien
    "Dat ligt er maar net aan waar ik anders nu heen zou gaan als ik hier niet bleef staan," zei Melanie dan nadenkend. "En jij?"
    Leo wilde net antwoord geven, wanneer een of andere gast zijn hoofd door haar benen stak. Leo keek fronsend naar beneden.
    "Hallowa," grijnsde de jongen. Er stond nog één bij die zonder twijfel zijn tweelingbroer was. Leo zette twijfelachtig een paar stapjes achteruit, wanneer er een hele conversatie tussen Melanie en de jongens die Chad en Chase bleken te heten.
    "Als je gewoon in eerste instantie me niet zo had laten schrikken, zou je niet op de grond geëinigd zijn," ving Leo na even weg te dromen weer op. "Sorry, het gesprek wordt ineens wel heel abrupt onderbroken," zei ze met haar blik terug op Leo.
    "Goeiemorgen..." mompelde hij langzaam tegen Chad en Chase. "En maakt niets uit, ik ga zo denk ik toch terug naar mijn coupé." Leo haalde een hand door zijn haar waardoor het nog warriger kwam te zitten dan het al zat, iets wat vrijwel onmogelijk was.


    help

    [Ik ga zo slapen.]


    help

    {euh, ja, wss wel xD}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Jaimsteer. D:]


    help

    [Ik ga slapen. Byebyee!]


    help

    [Sorrrryyy, maar 3 tpg's en huiswerk is veel!]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    [Sorrrryyy, maar 3 tpg's en huiswerk is veel!]


    (Dan moet je of stoppen met een RPG, of stoppen met je huiswerk, lastige keuze eah? :3 )

    Olaf
    "Enorm kinderachtig en het stelt niets voor? Alright... Die praat er liever niet over" ging er door mijn gedachten. "Oké, ik zal je er niet verder mee lastig vallen." zei ik, ik was niet zo'n irritante door vrager. Hoe kon ik dit gesprek in gang houden? Er viel een stilte.. Ik keek wat dom rond met m'n ogen, keek Faery even aan en lachte dom. Hopelijk werkte dat..


    It's high noon.

    [Ik ben goed in combineren :Y)]

    Melanie Everett
    Ik kijk even naar Leo en hij mompelt dan een langzame goeiemorgen tegen Chad en Chase. Het klinkt nou echt net alsof hij zojuist uit een droom is ontwaakt of iets dergelijks. Misschien had hij wel staan dagdromen? Hij zegt dat hij denkt dat hij zo toch terug gaat naar zijn coupé.
    'Hm, nu denk je het niet alleen meer, maar zeg je het ook,' zeg ik met een bedenkelijk lachje rond mijn lippen. 'Maar oké, als jij dat wilt ben ik niet degene om je tegen te houden.'
    Een gesprek met Leo voelt heel anders dan met Chad en Chase. Ik strijk een lange lok achter mijn oor die er gelijk weer achter vandaan valt en geef dan een zachte klap tegen Chad en Chase die als een kopie van elkaar geleund tegen de muur naar ons gesprek staan te luisteren.
    'Interessant?' vraag ik ze.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Leonardo Julius Amante || Achttien
    "Hm, nu denk je het niet alleen meer maar zeg je het ook," zei Melanie met een bedenkelijk lachje. Leo schudde even glimlachend zijn hoofd. Volgens hem was hij niet echt op een heel normale school aanbeland. "Maar oké, als jij dat wilt, ben ik niet degene om je tegen te houden."
    "Oké, dan," zei Leo. Hij maakte een overdreven reverence tegenover Melanie. "Tot de volgende keer dan, Juffrouw Melanie." Al het u-gedoe de beleefdheden had hij alleen maar gedaan omdat ze in het begin gezegd had hij haar 'je' mocht noemen. Hij zette mensen vaak op het verkeerde spoor wat zijn persoonlijkheid betrof. Dan vielen ze hem niet constant lastig.


    help

    Melanie Everett
    Leo maakt een overdreven reverence en ik snap niet waarom. Het klopt gewoon niet. Zijn uiterlijk met zijn karakter. Dat zorgt ervoor dat er een soort error komt in mijn gedachten. Hij zegt dan 'Tot de volgende keer dan, Juffrouw Melanie.' En ik zou wel een facepalm willen doen maar ik houd me in. Ik snap niet waarom hij zo doet, alsof het de 19de eeuw is, en dat is het zeker weten niet. Maar het maakt hem interessant, en dat is heel irritant. Dan kijk ik naar Chad en Chase die tegen de muur aan geleund staan. 'Oke, wie wilt me tillen naar een coupe?' vraag ik lachend. 'Ik ben te lui om te lopen.' En glimlach verontschuldigend.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Chad
    "Yeah right." mompelde ik, maar zoals verwacht, sprong Chase meteen naar voren.
    "Ok, welke stijl? Het getrouwde koppel? Ouder en baby? Op de rug?" vroeg hij en ik begon te grijnzen. Hij verzon die namen waarschijnlijk nu gewoon even snel, maar de echte reden waarom ik grijnsde, was zijn reactie. Hij zou ook nooit veranderen.
    Maar volgens mij zou ik dat ook niet willen. Hij was perfect als zijn grappige, irritante zelf.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    {Iemand voor sexy Eric?}


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    [Ik heb Leigh?]


    help

    jaimyhoi schreef:
    Melanie Everett
    Leo maakt een overdreven reverence en ik snap niet waarom. Het klopt gewoon niet. Zijn uiterlijk met zijn karakter. Dat zorgt ervoor dat er een soort error komt in mijn gedachten. Hij zegt dan 'Tot de volgende keer dan, Juffrouw Melanie.' En ik zou wel een facepalm willen doen maar ik houd me in. Ik snap niet waarom hij zo doet, alsof het de 19de eeuw is, en dat is het zeker weten niet. Maar het maakt hem interessant, en dat is heel irritant. Dan kijk ik naar Chad en Chase die tegen de muur aan geleund staan. 'Oke, wie wilt me tillen naar een coupe?' vraag ik lachend. 'Ik ben te lui om te lopen.' En glimlach verontschuldigend.


    MUAHAHAHAHAHAHAHAAAA.

    Komt deels ook omdat ik er zelf nog niet uitben, over zijn karakter. xd


    help

    Melanie Everett
    'Ik vind het heel typisch dat precies jij het aanbiedt Chase, of eigenlijk ja erop zegt,' zeg ik dan lachend en hoofdschudden. 'Nou, zolang het maar niet weer op je nek is vind ik het best.' Een lach zit op mijn lippen. Ik zie dat Chad grijnst. Hij is anders dan Chase. Wat ook logisch is, want dat nou het uiterlijk hetzelfde is betekent niet dat het innerlijk ook hetzelfde is. Chad en ik hebben 1 ding gemeen. We zijn beiden gedumpt. Alleen laat ik er niets van merken, en hij wel iets. Nu niet, maar toen we in de coupé zaten.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.