• Ik schrijf mijn story's met heel mijn hart en ik zou net als de meeste mensen op quizlet veel lezers hebben. Ik heb alleen één probleem, en dat valt mij duidelijk op! Mensen lezen alleen als one direction in je verhaaal voorkomt en anders ben je niet belangrijk en dat vind ik een minpunt. Mijn mening is het is niet omdat er geen beroemde personen of hier one direction in komt dat het verhaal niet goed is. Dus ik vraag jullie, de leden van quizlet, geef ook story's waar geen one direction komt de kans!

    [ bericht aangepast op 3 nov 2012 - 20:40 ]

    Ik kan je alvast vertellen dat dit soort topics niet zullen helpen.


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Stories*
    Er zijn al veel van dit soort topics gekomen, en geloof me, dit helpt niet. Er zijn wel meerdere mensen die zich er aan ergeren, onder andere ik :'D, maar zoals Harry Potter, Twilight en Justin Bieber er waren, is er nu ook One Direction.
    Deal with it.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    ik zeg alleen mijn mening =D

    Je bent niet de enige die hier zo over denkt.
    Maar ik denk niet dat dit topic zal uithalen om eerlijk te zijn.
    Get used to it...Ik denk echt niet dat er verandering in zal komen en dat dit gewoon een standaard probleem blijft.
    Niet dat ik het daarom eerlijk vind.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    prettyme schreef:
    ik zeg alleen mijn mening =D

    Het staat onder 'klachten', dus wij zeggen dat er niks aan gedaan kan worden. Je kan mensen moeilijk commanderen om OP stories te lezen oid. c:


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Jullie hebben gelijk , niets aan te doen

    Om heel eerlijk te zijn denk ik eigenlijk niet dat wat je zegt helemaal waar is, zelfs al weet ik dat heel veel mensen het met je eens zijn. Het klopt dat je story haast wel om de meest recente hype móét gaan als je kans wilt maken op een stuk of driehonderd abo's, maar ook zonder One Direction of wat er ook maar net populair is kun je best wel veel lezers krijgen, zo lang je verhaal maar goed is, je het voldoende promoot en je geen wonderen verwacht.
    Bij Ladies, Bugs & Ladybugs had ik op het hoogtepunt bijvoorbeeld zo'n tachtig abo's, terwijl het een verhaal met alleen maar onbekende personen is. Dat vind ik persoonlijk toch echt wel veel; het is dus wel mogelijk. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Dit zal altijd wel blijven gebeuren. Verschillende hypes komen en gaan en het is zeer onwaarschijnlijk dat dat ooit gaat stoppen. Maar waarom maakt dat nou zoveel uit? Als je verhaal gelezen wordt, maakt het dan echt uit of twee of tweehonderd mensen zichzelf geabboneerd hebben? Het gaat toch om het schrijven, of zeg ik nu iets heel raars? Ik vind het persoonlijk namelijk niet echt ergens op slaan. x)

    Ik heb zelf overigens ook een aantal OP-verhalen die ook ver van 'bekend' zijn, dus ik snap wat je bedoelt, maar ik wilde dus toch wel even zeggen dat ik je probleem niet echt snap. (cat)

    [ bericht aangepast op 3 nov 2012 - 21:01 ]


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Mitshy schreef:
    Stories*
    Er zijn al veel van dit soort topics gekomen, en geloof me, dit helpt niet. Er zijn wel meerdere mensen die zich er aan ergeren, onder andere ik :'D, maar zoals Harry Potter, Twilight en Justin Bieber er waren, is er nu ook One Direction.
    Deal with it.


    Precies wat ik wilde zeggen. Er zijn genoeg mensen die geïnteresseerd zijn in verhalen die niet over One 'Perfection' gaan, je moet ze alleen vinden.
    Ik ben er alvast een :')

    [ bericht aangepast op 3 nov 2012 - 22:39 ]


    #WWED - What Would Emma Do?

    HEAVYRAIN schreef:
    Ik kan je alvast vertellen dat dit soort topics niet zullen helpen.


    het kan misschien niet helpen, maar ik vind dat prettyme heel veen gelijk heeft!
    stel nu: ik maak een normale story, ik krijg 3 of 4 lezers.
    Maar: ik maak een 1D story, ik heb 400 lezers!

    1D fans moeten ook wel eens kijken naar normale story's, story's waar het hoofdpersonage niet Zayn of Niall heet !


    dreams come true, nightmares to

    Ik lees bijden, op & 1d, maar ik denk niet dat je topic zal helpen.... ): De meeste 1d zijn trouwens erg slecht geschreven xd


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Dit is dikke onzin. Echt waar.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    niet dat het iets helpt :8


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Mitshy schreef:
    Stories*
    Er zijn al veel van dit soort topics gekomen, en geloof me, dit helpt niet. Er zijn wel meerdere mensen die zich er aan ergeren, onder andere ik :'D, maar zoals Harry Potter, Twilight en Justin Bieber er waren, is er nu ook One Direction.
    Deal with it.

    Ik ben zelf ook overgestapt van THG naar OP , mij kan het niet schelen dat ik mijn dertig abo's kwijt ben geraakt(;


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Ik vind dat je gelijk hebt, maar ik denk niet dat het aan het feit ligt dat er beroemde mensen in zitten. Ikzelf schrijf fanfiction, met onder andere One Direction en daarnaast ook normale verhalen. Maar aangezien de populatie hier op Q uit voornamelijk 12-15-jarige bestaat dat hun aandacht eerder wordt geschonken aan slecht geschreven verhalen met een slechte verhaallijn.
    Daarnaast bestaan er ook een aantal fanfictions die idioot goed zijn, geloof me, ik heb ze gelezen. Maar deze worden niet gewaardeerd omdat ze te moeilijk zijn en bla. Er is niks aan te doen, dat weet ik, ik heb er ook een hekel aan. Ik vind sowieso dat die top 5 een ruimteverspilling is en Q een betere plek was voordat deze er was. Maar als je je er echt aan irriteert zijn er meer sites om je creativiteit te laten vloeien en waar je meer waardering zult krijgen. Dat is alles wat je kunt doen (:


    The perks of not having a social life starring me and tumblr.