• Hallo lieverds!

    Zoals wel duidelijk is geworden uit de teleurgestelde reacties van Nederlandse Directioners, hebben maar heel weinig mensen tickets.
    Nu dacht ik, dat we met een hoop Directioners die geen kaartjes hebben misschien iets anders kunnen doen op de avond van het concert.
    Zoals de naam van dit topic luidt: Een huil sessie met ijs.
    Ik ben van plan om te meeten met andere directioners ons ergens neer kunnen zetten en ons eigen concert kunnen doen.
    Dus als je me hiermee wilt helpen, stuur me dan een berichtje of reageer op dit topic!

    Upendo,
    Rose



    [ topic verplaatst door een moderator ]


    A day without sunshine is like, you know, night.

    Ik ga dit gewoon in elke kaarten topic neerzetten :W

    .
    Het zijn maar kaarten voor een concert niet gelijk het einde van de wereld. Ik heb dit jaar 4 concerten gemist om dat ik niet heen mocht van mijn moeder-te jong-. Ik sta toch ook niet gelijk te janken? Doe niet zo overdreven iedereen! Grown up!
    Als iedereen ze echt zo belangrijk vinden: zoek een nieuwe hobby (cat).


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Haha, het is niet zo bedoeld hoor! A cry session with ice-cream is gewoon een inside joke.
    Ik snap trouwens helemaal wat je bedoelt hoor, het leek me gewoon leuk om dan iets anders te gaan doen met directioners zonder kaarten.


    A day without sunshine is like, you know, night.

    Ligt er aan waar het is? Want het is een mooi idee.


    Pretty is just a pretty word.

    Daemon schreef:
    Ik ga dit gewoon in elke kaarten topic neerzetten :W

    .
    Het zijn maar kaarten voor een concert niet gelijk het einde van de wereld. Ik heb dit jaar 4 concerten gemist om dat ik niet heen mocht van mijn moeder-te jong-. Ik sta toch ook niet gelijk te janken? Doe niet zo overdreven iedereen! Grown up!
    Als iedereen ze echt zo belangrijk vinden: zoek een nieuwe hobby (cat).



    Ja hallo, dat jij nou geen hart hebt ofzo? Dit is toch een mooi gebaar? Zucht.


    Pretty is just a pretty word.

    Ik denk dat we het ergens in het centrum moeten doen, in Amsterdam/Den Haag.


    A day without sunshine is like, you know, night.

    CURLYMONSTER schreef:
    (...)


    Ja hallo, dat jij nou geen hart hebt ofzo? Dit is toch een mooi gebaar? Zucht.

    Nee, ik word gewoon erg geïrriteerd D:.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Upendo schreef:
    Ik denk dat we het ergens in het centrum moeten doen, in Amsterdam/Den Haag.

    Amsterdam_O_!


    The odds are néver in our favor.

    Ach mensen stop met zeiken dat jullie geen kaarten hebben.De groepen waar ik naar luister zit Azie en ja ik vind het natuurlijk jammer. Maar ik zeik niet.


    Shoganai i ne~

    XiaoMei schreef:
    Ach mensen stop met zeiken dat jullie geen kaarten hebben.De groepen waar ik naar luister zit Azie en ja ik vind het natuurlijk jammer. Maar ik zeik niet.


    Ik probeer niet te zeiken, ik probeer gewoon iets leuks te doen met andere mensen die fan zijn van deze groep. Is dat heel erg?
    Ik heb echt geen zin om hier ruzie te zitten maken.


    A day without sunshine is like, you know, night.

    XiaoMei schreef:
    Ach mensen stop met zeiken dat jullie geen kaarten hebben. De groepen waar ik naar luister zit Azie en ja ik vind het natuurlijk jammer. Maar ik zeik niet.

    Als je een groep/artiest heel erg leuk vind, en als je daar fan van bent, is het heel erg normaal je gewoon klote te voelen. Ik denk dat jij je ook klote zou voelen, als je zó een grote kans misloopt. Hou jij op met zeiken.


    The odds are néver in our favor.

    Daemon schreef:
    (...)
    Nee, ik word gewoon erg geïrriteerd D:.



    Ik ben ook geïrriteerd door al die topics over dat ze geen kaartjes hebben en nog steeds willen etc. Maar ja, dan is dit toch een leuk gebaar? Gezellig?


    Pretty is just a pretty word.

    CURLYMONSTER schreef:
    (...)


    Ik ben ook geïrriteerd door al die topics over dat ze geen kaartjes hebben en nog steeds willen etc. Maar ja, dan is dit toch een leuk gebaar? Gezellig?

    Dat wel c:.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Daemon schreef:
    (...)
    Dat wel c:.
    Daarom! :') Om dan toch nog een leuke dag te hebben inplaats van te mokken dat je niet naar het concert kan..


    Pretty is just a pretty word.

    Dus, wat denken jullie dat een goede plaats is om zoiets te doen?


    A day without sunshine is like, you know, night.

    Amsterdam/DenHaag of een eventuele andere plaats.


    A day without sunshine is like, you know, night.