Britsanity schreef:
Ik ben het er helemaal mee eens. Die verrekte krengen -en nee dan bedoel ik niet alle Directioners- moeten hun bakkes maar eens houden.
Als ik iedereen die Britney niet moest ging doodwensen was de wereld zeker de helft van het huidige aantal mensen kwijt.
Ze moeten maar eens leren respect te hebben voor de mening van anderen en zich te gedragen als benoemswaardige fans, inplaats van een stel geile, egocentrische gummieberen.
Ook al zie ik mij zelf als een 1D-fan [ik noem mezelf geen Directioner omdat ik een hekel heb aan fandom-namen], ik ben het he-le-maal met je eens en ik moest echt keihard lachen om je comment. [dan bedoel ik vooral dat stuk over geile egocentrische gummieberen x)]
Ontopic: ja, in dat bericht zit een enorme kern van waarheid. Het overgrote deel van dit fandom gedraagt zich belachelijk en het is bijna gênant om te zeggen dat je fan bent omdat je dan meteen op zulke dingen wordt aangekeken. Ik snap ook niet waarom je als fan zoiets wil doen -ik bedoel, fanatiek zijn is leuk, maar er zijn duidelijke grenzen. Bovendien, wat hebben die jongens eraan? Alsof zij het erg vinden dat metalheads zo'n mening over hen hebben, zij verkopen er echt geen cd minder om. Haat is niet fijn -maar een negatieve mening is nog altijd wat anders, en die fans gaan echt niets aan zo'n mening veranderen.
Wat ik wel een beetje flauw vind, is dat ze zo duidelijk op die fans zit te hakken, maar dat ze One Direction dan toch nog persoonlijk moet aanvallen. Ik bedoel, ik snap dat ze die fans aanvalt omdat sommige van hen gewoon geflipt zijn en ik snap ook dat ze boos is... maar om hen dan alsnog aan te vallen op hun muziek, vind ik een beetje hypocriet. [En dat is gewoon mijn mening.] Ik bedoel, ik ga niet doen alsof die muziek hoogstaande cultuur, schokkend en revolutionair is, maar ik vind het een beetje afdoen aan de mooie tekst en waarheid van haar bericht.
I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.