• Ja, het liefste voor Ziggo Dome, maar als het voor Antwerpen is of zelfs eentje uit Duitsland, maar dan wel in de buurt van de grens/limburg, maakt het ook niet zoveel uit. Mijn twee vriendinnen en ik hebben geprobeerd kaartjes te krijgen, maar het is mislukt, helaas. Ik wil absoluut meer betalen voor een kaartje dan dat de eigenlijke prijs is. Stuur me maar een bericht of plaats hier een reactie. Jullie maken hier drie trouwe fans hier erg gelukkig mee.

    Alvast bedankt! x

    [ bericht aangepast op 3 nov 2012 - 10:39 ]


    I got macdonalds breakfast for you, just for you, drove 2 miles to get it, so better get up and eat it.

    Misschien moet je eens op marktplaats kijken. Mensen verkopen daar nu al kaartjes.

    Silverlance schreef:
    Misschien moet je eens op marktplaats kijken. Mensen verkopen daar nu al kaartjes.


    Je neemt dan wel een groot risico. Ik wil wedden dat de helft van de kaartjes die daar aangeboden wordt nep is.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Madonna schreef:
    (...)

    Je neemt dan wel een groot risico. Ik wil wedden dat de helft van de kaartjes die daar aangeboden wordt nep is.


    Dat weet ik, maar ik probeer zo dicht mogelijk in de buurt te kijken en dan zelf ophalen enzo.


    I got macdonalds breakfast for you, just for you, drove 2 miles to get it, so better get up and eat it.

    Huh, volgend concert moet ik maar eens proberen een tiental kaartjes te kopen voor de doorverkoop 8D

    Fans en concerten zijn hilarisch, trouwens. Aan de ene kant heb je de hysterisch blije mensjes die kaartjes hebben, en aan de andere kant heb je de hysterisch droevige mensjes die geen kaartjes hebben xD


    quidquid excusatio prandium pro

    Mordin schreef:
    Huh, volgend concert moet ik maar eens proberen een tiental kaartjes te kopen voor de doorverkoop 8D

    Fans en concerten zijn hilarisch, trouwens. Aan de ene kant heb je de hysterisch blije mensjes die kaartjes hebben, en aan de andere kant heb je de hysterisch droevige mensjes die geen kaartjes hebben xD

    Nu je het zegt... je kan enorme winst maken als je dat doet. :'D

    Mordin schreef:
    Huh, volgend concert moet ik maar eens proberen een tiental kaartjes te kopen voor de doorverkoop 8D

    Fans en concerten zijn hilarisch, trouwens. Aan de ene kant heb je de hysterisch blije mensjes die kaartjes hebben, en aan de andere kant heb je de hysterisch droevige mensjes die geen kaartjes hebben xD


    Dat heeft een vriendin van me gedaan, lol.


    i put the fun in funeral

    Descartes schreef:
    (...)

    Dat heeft een vriendin van me gedaan, lol.


    Vertel haar dat ik het patent heb op dat idee en dat 20% van de winst voor mij is! >:C


    quidquid excusatio prandium pro

    Bij ons waren ze ook al uitverkocht :c naja volgende keer beter


    Happy Birthday my Potter!

    Descartes schreef:
    (...)

    Dat heeft een vriendin van me gedaan, lol.


    Weet je toevallig of dat haar ook gelukt is? En zoja, waar de plaatsen zijn? ;S x


    I got macdonalds breakfast for you, just for you, drove 2 miles to get it, so better get up and eat it.

    Veerleo schreef:
    (...)

    Weet je toevallig of dat haar ook gelukt is? En zoja, waar de plaatsen zijn? ;S x


    Het spijt me, ze smst net dat het haar niet gelukt is. Ik hoop dat jullie allemaal nog kaartjes vinden (en daar niet meer steeds topics over openen).


    i put the fun in funeral

    Toevallig heb ik net 3 kaarten gekocht en ik wil eigenlijk niet heen. :') En nee, dit is niet waar. Voor het geval ik straks allemaal huilende kindjes bij me heb voor die kaarten.


    -

    Dit hoort in dit topic: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=144279

    > slotje


    Let the Night embrace you