• Hier zijn we dan, vijftig jaar later. Een nieuw jaar op Zweinstein breekt aan, maar dit jaar gaat alles en dan ook alles veranderen. Iedereen heeft geprobeerd alle herinneringen van de gruwelen aan Voldemorts tijd diep weg te stoppen. Maar je zal altijd bewonderaars blijven hebben voor zulk soort afschuwelijke tovenaars. Zo is er deze jonge tovenaar Serpen Acelin Parsel, hij onderzoekt stiekem de afgrijselijkste dingen. Hij kent Voldemort door en door en weet welke fouten hij maakte. Serpen is gluiperig, slim en sluw. Hij steelt en geeft andere de schuld, zonder enkel mededogen. Hij verwond en is zo sluw opgesteld dat nooit iemand hem verdenkt. Hij heeft net als Voldemort had grootse plannen, alleen is er dit keer geen Jongen Die Bleef Leven, of de Orde Van De Feniks. Niemand verwacht nog ooit zo’n aanval en dat is juist waar Serpen gebruik van maakt. Het blindelings vertrouwen van anderen. Serpen zit in het laatste jaar op Zweinstein, hij moet tegen gehouden voordat alles te laat is en de geschiedenis zichzelf herhaalt!


    Rollen:
    Naam:
    Halfbloed/volbloed/'modderbloedje':
    Leerjaar(als leerling)
    Rol:
    Afdeling(als leerling):
    Beste vakken:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra


    Gryffindor:
    Klassenoudste (vol)(1 jongen en 1 meisje(vol))

    Alice Mabel Fox - jaimyhoi
    Nick Adams(Klassenoudste) - TheseWords
    Leerlingen
    Summer Melody Night(Drijver) - CarrotLouis
    Diana Lynae Hartley(Wachter, Aanvoerder) - Stiles
    Laurene Ann Evans(Zoeker) - Aragog
    William Dawson(Drijver) - WillNotLearn
    Mason Embrico Potter(Jager, aanvoerder) - Panday
    Clarisse "Rizzo" Camille Favre(Jager) - Stornoway
    Nick Adams(Klassenoudste) - TheseWords
    Alice Mabel Fox - jaimyhoi
    Damian Braxton - Rechazame
    Josh Clive ratsley(zoeker) - BlueHope
    Jade Selah Harris(Jager) - xSpookje
    Dawn Maiden Valentine - Roww
    Drew James Valentine/i] - Roww
    Stefan Peterson - xSpookje
    May Autumn Julia Winte - Roww
    Zwerkbalteam(vol) + aanvoerder(vol)(2 drijvers, 1 zoeker, 1 wachter en 3 jagers)
    Jade Selah Harris(Jager) - xSpookje
    Diana Lynae Hartley(Wachter) - Stiles
    Summer Melody Night(Drijver) - CarrotLouis
    William Dawson(Drijver) - WillNotLearn
    Mason Embrico Potter(Jager, aanvoerder) - Panday
    Clarisse "Rizzo" Camille Favre(Jager) - Stornoway
    Josh Clive ratsley(zoeker) - BlueHope
    Afdelingsleider

    Hufflepuff
    Klassenoudste (vol)(1 jongen en 1 meisje)

    Valentijn Emilio Scagotti(Klassenoudste) - WillNotLearn
    Julia Dubois(Klassenoudste) - TheseWords
    Leerlingen
    Ryan Thomas (Wachter, Aanvoerder) - xSpookje
    Niada Amber Nightwatch(Zoeker) - BlueHope
    Felicity Winter(Jager) - SupahBaby
    Anne Rose Everdeen(Jager) - mismi
    Valentijn Emilio Scagotti(Klassenoudste, Drijver) - WillNotLearn
    Julia Dubois(Klassenoudste, Jager) - TheseWords
    Chantay Lupin(Drijver) - Aragog
    Stephen Granger - mismi
    Teamin Jace Sangue - Roww
    Zwerkbalteam(vol) + aanvoerder(vol)(2 drijvers, 1 zoeker, 1 wachter en 3 jagers)
    Ryan Thomas (Wachter, Aanvoerder) - xSpookje
    Niada Amber Nightwatch(Zoeker) - BlueHope
    Aimee Everdeen(Jager) - mismi
    Julia Dubois(Klassenoudste, Jager) - TheseWords
    Felicity Winter(Jager) - SupahBaby
    Chantay Lupin(Drijver) - Aragog
    Valentijn Emilio Scagotti(Klassenoudste, Drijver) - WillNotLearn
    Afdelingsleider

    Ravenclaw
    Klassenoudste (vol)(1 jongen en 1 meisje)
    Alex Ludwig(Klassenoudste, wachter) - mismi
    Amory Viviane Pendragon(Klassenoudste, Drijver) - Stornoway
    Leerlingen
    Abbony Blyss Harrison - Lifehouse
    Sherleen Yara Addison(Jager) - Europe
    Aimee Rae Addison(Zoeker, Aanvoerder) - Europe
    Christian Thom Smith(Jager) - BlueHope
    Amory Viviane Pendragon(Klassenoudste, Drijver) - Stornoway
    Isabel Grace Welling(Jager) - Stiles
    Lune Kathlyn Marx(Drijver) - xSpookje
    Alex Ludwig(Klassenoudste, wachter) - mismi
    Jake Bryan - Roww
    David Nolan Joshua Smith - BlueHope
    Zwerkbalteam (vol)+ aanvoerder(vol)(2 drijvers, 1 zoeker, 1 wachter en 3 jagers)
    Sherleen Yara Addison(Jager) - Europe
    Aimee Rae Addison(Zoeker, Aanvoerder) - Europe
    Alex Ludwig(Klassenoudste, wachter) - mismi
    Christian Thom Smith(Jager) - BlueHope
    Amory Viviane Pendragon(Klassenoudste, Drijver) - Stornoway
    Isabel Grace Welling(Jager) - Stiles
    Lune Kathlyn Marx(Drijver) - xSpookje
    Afdelingsleider

    Slytherin
    Klassenoudste (vol))(1 jongen en 1 meisje

    Nadia Amaris Mercer(Jager, klassenoudste) - Stiles
    Serpen Acelin Parsel(Aanvoerder, Jager, klasseoudste) - xSpookje
    Leerlingen
    Nadia Amaris Mercer(Jager, klassenoudste) - Stiles
    Damen Alexander Weasley(Drijver) - WillNotLearn
    Daniël Edward Weasley(Drijver) - WillNotLearn
    Saphire Catastrophe Finddler(Zoeker) - BlueHope
    Ashley Caroline Lestrange(Wachter, volger) - Aragog
    Aurelie Quendi(Jager, Volger) - LotStuff
    Callum Darren Hastings(Volger) - Stornoway
    Athan James Hastings - Stornoway
    Alicia Malfoy - TheseWords
    Leslie Fields - jaimyhoi
    Ruby Agony Hope(volger) - BlueHope
    Dawn Emilia Harper - Panday
    Magenta Sherburne - Theep
    Jayden Odair - xSpookje, Jaimyhoi
    Serpen Acelin Parsel(Aanvoerder, Jager, klasseoudste) - xSpookje
    Bradley Micheal Knight(Volger) - WillNotLearn
    Felice Lily Billington - Aragog
    Melissa Johnson(volger) - BlueHope
    Arianna Johnson(volger) - BlueHope
    Riley Charles MacGreggor(Volger) - WillNotLearn
    Orlando Damian Craig - WillNotLearn
    Aline Rush - Jaimyhoi
    Aviera Delena Degrassi - Stuttgart
    Lily Janice Hastings - Aragog
    Jason Eroin Black - WillNotLearn
    Eric Devinson - WillNotLearn
    Zwerkbalteam(vol)+ aanvoerder(vol)(2 drijvers, 1 zoeker, 1 wachter en 3 jagers)
    Nadia Amaris Mercer(Jager, klassenoudste) - Stiles
    Ashley Caroline Lestrange(Wachter, volger) - Aragog
    Saphire Catastrophe Finddler(Zoeker) - BlueHope
    Aurelie Quendi(Jager, Volger) - LotStuff
    Damen Alexander Weasley(Drijver) - WillNotLearn
    Daniël Edward Weasley(Drijver) - WillNotLearn
    Serpen Acelin Parsel(Aanvoerder, Jager) - xSpookje
    Afdelingsleider

    Leraren:
    Astronomie

    Kimberly Patriot - Door iedereen
    Toverdranken
    Verzorging van Fabeldieren

    Damian Whitfield - WillNotLearn
    Waarzeggerij
    Bezweringen

    May Angelique Hastings - Aragog
    Kruidenkunde
    Linea Butcher - Door iedereen
    Verweer tegen de Zwarte Kunsten(vol)
    Fiona Fera Filch - BlueHope
    Geschiedenis van de Toverkunst
    Dreuzelkunde
    Voorspellend Rekenen
    Leer der Oude Runen
    Gedaanteverwisseling(vol)

    Harold Livingsstone - BlueHope

    Schoolhoofd
    Nicolas Kayson Viren Finddler - BlueHope
    Toekomstig Schoolhoofd
    Caleb Damon Parsel - xSpookje
    Plaatsvervangend Schoolhoofd
    Conciërge
    Bibliothecaresse
    Schoolverpleegster

    Maya Alison Lockwood - Aragog
    Vlieglerares en Zwerkbalscheidsrechter
    Jachtopziener, sleutelbewaarder en terreinknecht


    Serpen Acelin Parsel(Aanvoerder, Jager, klasseoudste) - xSpookje
    Volgers
    Ashley Caroline Lestrange(Wachter, volger) - Aragog
    Aurelie Quendi(Jager, Volger) - LotStuff
    Bradley Micheal Knight(Volger) - WillNotLearn
    Melissa Johnson(volger) - BlueHope
    Arianna Johnson(volger) - BlueHope
    Riley Charles MacGreggor(Volger) - WillNotLearn

    Regels:
    -Je mag meerdere dingen tegelijk zijn.
    VB: Aanvoerder+Jager+Leerling van Gryffindor
    -Nabestaande van personen uit officiele Potter verhaal mogen
    -Reactie 2 regels
    -OCC tussen ([{*- enz.
    -Relatie's mogen natuurlijk
    -Niemand buitensluiten
    -Alleen je eigen personage besturen
    -Geen ruzies, tenzij het in de RPG zelf is
    -Personages mag zoveel als je wilt, maar zorg wel dat je het nog een beetje kan handelen.
    -Nieuwe topics worden aangemaakt door degene die het laatste bericht stuurde, als ik NIET online ben (:
    -Naamverandering door geven, a.u.b

    (...)

    Rollentopic
    Rooster
    Rollenstory


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [BOE! Ik ben er tot 19u, dan ga ik naar de Champs-Elysees.]

    Athan James Hastings || Zwadderich
    Bijna heel James' lichaam leek zich met helium te vullen toen ze hem terug kuste en een hand in zijn nek legde. Nee, serieus, hiij kon zweren dat hij twee centimeter van de bank kwam de lucht in zweefcde.
    Hij liet de hand die nog onder haar kin had gelegen naar haar sleutelbeen glijden, waarna die via de achterkant van haar nek naar haar middel afzakte. Traag, alsof hij haar permissie vroeg. Hij vergat al het andere om hen heen - het kon hem ook helemaal niets schelen of er iemand keek - en trok haar zo dicht mogelijk tegen hem aan, alsof hij bang was haar kwijt te raken. Ze zat nu zo ongeveer op zijn schoot en nadat zijn lippen een stukje van elkaar weken, beet hij zachtjes op haar onderlip. Hij nam met zijn andere hand de hare vast en verstrengelde hun vingers met elkaar. Dit alles leek en mocht naar James' mening voor eeuwig blijven duren, ware het niet dat hij plots bedacht dat het heel belangrijk was om te blijven ademhalen. Hij maakte zichzelf zachtjes van haar los en gaf zichzelf amper twee seconden de tijd om op adem te komen, waarna hij zijn lippen weer op de hare drukte. Hij haalde een hand door haar haar, waardoor haar kapsel vast en zeker overhoop kwam te liggen. Hij plantte een zoen op haar kaaklijn en streek haar haar weg van bij haar oor.
    "En als je per se nog wilt weten wat de rest van haar naam is; I-L-Y. Wat toevallig I love you betekent... Ze is de meest speciale persoon op aarde en ik ben een idioot om dat niet eerder te beseffen," fluisterde hij zachtjes in haar oor.

    [En nu ga ik eerst profiterollen eten.]


    help

    [Bij nader inzien blijf ik nog de hele avond. Ik ga morgen naar de Champs-Elysees. :3]


    help

    Ashley - S
    Ik keek op.
    ''Wat jammer nou- ga dan maar ergens anders eten,'' zei ik met mijn liefste glimlach.
    En ook dít had ik gemist.

    Rose - S
    Ik glimlachte aanmoedigend.
    ''Dat komt wel goed- ik help je er wel bij,'' glimlachte ik.
    ''Als..- eh- je dat wilt, natuurlijk,'' voegde ik er nog aan toe, wetende dat Finn hulp niet zo snel apprecieerde.

    Chantay - H
    Opnieuw maakte mijn hart een klein sprongetje.
    Ik grijnsde even.
    ''Natuurlijk gebeurt dat nog,'' zei ik. ''En er komen nog een hoop leuke dingen bij,'' glimlachte ik.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Annabeth schreef:
    [Bij nader inzien blijf ik nog de hele avond. Ik ga morgen naar de Champs-Elysees. :3]

    [YAY! Ik ga nu even reageren c:
    James is echt lievvvv. <3]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''


    help

    [Mama heeft pannenkoeken, crème brulees, profiterolles en kerstomaatjes gekocht. Dat is dus mijn avondeten. Tof hé? ^^]


    help

    Stephen Granger - H
    "Gelukkig maar" zeg ik dan met een grijns. Ineens bedenk ik me dat de eerste keer dat ik haar vond ze helemaal niks aan had, de 2e keer ook niet. Waarom denk ik daar nou weer aan. Ik begin licht te blozen en ik begraaf mijn gezicht in haar haren. "Ga jij eigenlijk nog naar huis in de kerstvakantie?" vraag ik met nog altijd mijn gezicht verborgen in haar haren.

    [ bericht aangepast op 3 nov 2012 - 17:59 ]

    Annabeth schreef:
    [BOE! Ik ben er tot 19u, dan ga ik naar de Champs-Elysees.]

    Athan James Hastings || Zwadderich
    Bijna heel James' lichaam leek zich met helium te vullen toen ze hem terug kuste en een hand in zijn nek legde. Nee, serieus, hiij kon zweren dat hij twee centimeter van de bank kwam de lucht in zweefcde.
    Hij liet de hand die nog onder haar kin had gelegen naar haar sleutelbeen glijden, waarna die via de achterkant van haar nek naar haar middel afzakte. Traag, alsof hij haar permissie vroeg. Hij vergat al het andere om hen heen - het kon hem ook helemaal niets schelen of er iemand keek - en trok haar zo dicht mogelijk tegen hem aan, alsof hij bang was haar kwijt te raken. Ze zat nu zo ongeveer op zijn schoot en nadat zijn lippen een stukje van elkaar weken, beet hij zachtjes op haar onderlip. Hij nam met zijn andere hand de hare vast en verstrengelde hun vingers met elkaar. Dit alles leek en mocht naar James' mening voor eeuwig blijven duren, ware het niet dat hij plots bedacht dat het heel belangrijk was om te blijven ademhalen. Hij maakte zichzelf zachtjes van haar los en gaf zichzelf amper twee seconden de tijd om op adem te komen, waarna hij zijn lippen weer op de hare drukte. Hij haalde een hand door haar haar, waardoor haar kapsel vast en zeker overhoop kwam te liggen. Hij plantte een zoen op haar kaaklijn en streek haar haar weg van bij haar oor.
    "En als je per se nog wilt weten wat de rest van haar naam is; I-L-Y. Wat toevallig I love you betekent... Ze is de meest speciale persoon op aarde en ik ben een idioot om dat niet eerder te beseffen," fluisterde hij zachtjes in haar oor.

    [En nu ga ik eerst profiterollen eten.]


    Lily - S
    Ik voelde zijn hand afdwalen naar mijn sleutelbeen, en vervolgens heel langzaam naar mijn middel.
    Hij trok me ietsjes naar hem toe, wat ik dan ook maar al te graag toeliet. Mijn hand, die in zijn nek lag, dwaalde af naar zijn borstkas; op de plek waar zijn hart zich bevond, die ik dan ook voelde kloppen. Ik glimlachte lichtjes onder de kus door.
    Zodra ik slechts de oppervlakte van zijn lippen over de mijne voelde glijden, gunde ik mezelf de kans om even op adem te komen. Onze vingers verstengelden zich met elkaar, en ik voelde elke ader in mijn lichaam opwarmen. Zijn aanrakingen lieten een tintelend, aangenaam spoor achter.
    Niet veel later kuste hij me opnieuw, na kort in mijn onderlip te hebben gebeten wat, natuurlijk, mijn hart weer als een gek liet kloppen.
    Ik voelde zijn vingers door mijn donkerrode haren glijden. Het feit dat het straks helemaal door de war zat, negeerde ik.
    Nadat James de kus weer verbrak en zijn lippen even op mijn kaaklijn plaatste, hield ik mijn ogen nog steeds gesloten. Deels om alles te verwerken, deels om te genieten van dit perfecte moment.
    "En als je per se nog wilt weten wat de rest van haar naam is; I-L-Y. Ze is de meest speciale persoon op aarde en ik ben een idioot om dat niet eerder te beseffen," fluisterde James zacht in mijn oor, wat lichte, aangename kippenvel veroorzaakte.
    Zonder dat ik het zelf volledig door had, was er een glimlach rond mijn lippen ontstaan. Ik opende mijn ogen terwijl ik voelde hoe er lichte blosjes op mijn wangen ontstonden.
    ''Dat meisje voelt zich precies hetzelfde,'' zei ik zachtjes, en drukte een zacht kusje op zijn mondhoek.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Annabeth schreef:
    [Mama heeft pannenkoeken, crème brulees, profiterolles en kerstomaatjes gekocht. Dat is dus mijn avondeten. Tof hé? ^^]

    [wij maken de crème brulees altijd zelf xD]

    mismi schreef:
    Stephen Granger - H
    "Gelukkig maar" zeg ik dan met een grijns. Ineens bedenk ik me dat de eerste keer dat ik haar vond ze helemaal niks aan had, de 2e keer ook niet. Waarom denk ik daar nou weer aan. Ik begin licht te blozen en ik begraaf mijn gezicht in haar haren. "Ga jij eigenlijk nog naar huis in de kerstvakantie?" vraag ik met nog altijd mijn gezicht verborgen in haar haren.

    [Hahahaha, aaaaawh. Dit heeft me aan het lachen gemaakt. <3]
    Chantay - H
    Ik grijnsde en vroeg me ergens af waar hij nu weer aan dacht, aangezien die blosjes me niet ontgaan waren.
    ''Hm- weet ik niet,'' zei ik eerlijk. Thuis was het niet altijd geweldig geweest. Mijn ouders waren altijd weg voor hun werk, ik was bijna altijd alleen thuis met mijn oudere broer.
    ''Jij?''


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Wij ook, maar we zitten in Parijs, hé. xd]

    Athan James Hastings || Zwadderich
    Lily hield de godganse tijd haar ogen gesloten en haar hand dwaalde af naar James' borstkas, naar zijn hart. Het was een heel erg gevoelige plek en hij negeerde het feit dat hij bijna in elkaar kromp van angst toen ze het aanraakte. Het was iets waar zelfs Callum niets van af wist.
    Lily opende glimlachend haar ogen en het bloed steeg haar lichtjes naar de wangen.
    "Dat meisje voelt zich precies hetzelfde," zei ze zachtjes. Ze drukte zachtjes een kusje op zijn mondhoek en James zag vanuit zijn ooghoek dat een paar eerstejaartjes hen met open mond zaten aan te kijken. Tja... Misschien was iets als dit... Niet echt, ehm, gepast aan tafel.
    "Dat is dan heel erg toevallig en lief van haar. Maar voor dat laatste hoeft ze niet al te veel moeite te doen." James hield zich in om haar nog een zoen te geven, anders had hij zijn lippen vast de gehele dag niet meer van die van haar los krijgen en iederééns aandacht had hij nu ook weer niet nodig.


    help

    [haha xD]

    Stephen Granger - H
    "Hm, weet ik niet" antwoord ze. "Jij?" vraagt ze dan. Ondertussen haal ik mijn gezicht weer uit haar haren, die overigens best lekker roken, en keek haar weer aan. Mijn blosjes zijn alweer weg getrokken. Ik weet niet eens waarom ik moest blozen, dat deed ik ook niet toen ik haar zo vond. De tweede keer trok ik haar zelfs dichter tegen me aan om haar op te warmen. OMG Stephen, stop, stop, stop. Weer worden mijn wangen rood en ik sla mijn handen voor mijn gezicht. "Sorry hoor" zeg ik dan. Ik adem even diep in en uit. "Maar ja, ik ga denk ik wel naar huis" zeg ik dan. "Misschien kan je een keertje met mij mee?" stel ik dan voor. Ik wist van haar thuissituatie en ik denk dat ze ook eens een leuke kerst verdient.

    [AND JAMES' PERSONALITY AND SECRETS THICKEN.

    MUAHAHAHAHAHAHAHAHAAAA! xd Ach, ik hou van mysterie bij mijn perso's. Gaat er eigenlijk nog wat gedaan worden deze middag?]

    [ bericht aangepast op 3 nov 2012 - 18:17 ]


    help

    [geen idee, de bijeenkomst is toch nog??]

    [Lizor had in het vorige topic aangekondigd dat iedereen naar de Grote Zaal moest.]


    help