• Ik zoek partituren voor liedjes van One Direction op piano te spelen, de partituren die ik gevonden heb vind ik niet goed, heeft iemand tips? Of kent iemand die echte partituren heeft met noten? Dat zou geweldig zijn!


    Art is never finished, just forgotten.

    Op youtube staan vaak hele handige filmpjes met een uitgebreide uitleg ;) Ik gebruik ze ook vaak, maar dan voor gitaar.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Kijk goed op youtube rond. One Direction piano turtial ofzoiets xD


    Pretty is just a pretty word.

    uuhm, misschien niet een muziekwinkel in de buurt die van die popsong boekjes heeft? Wat je anders zou kunnen doen is synthesia downloaden en de midi's voor de liedjes en t zo leren, of gewoon via youtube uiteraard.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Dit filmpje heb ik gebruikt voor One Thing.
    Deze site gebruik ik voor de beginnoten van de liedjes te vinden.
    Hier heb je Little Things, en via die site kun je ook gemakkelijk, WMYB, One Thing, en Moments vinden.
    Even denken... De rest weet ik even niet 1,2,3 waar ik dat vandaan heb ;)

    Hoperlijk kun je er wat mee! xo


    You can better regret things you have done, than regret things you haven't done in life.

    Wat bedoel je met partituren? In ieder geval haal ik sheet music altijd van Pianolicious vandaan. Daar staat redelijk simpele op, maar die kan je zelf ook gewoon nog heel goed uitbreiden aangezien de akkoorden er ook bij staan.

    Rhinestone schreef:
    Wat bedoel je met partituren? In ieder geval haal ik sheet music altijd van Pianolicious vandaan. Daar staat redelijk simpele op, maar die kan je zelf ook gewoon nog heel goed uitbreiden aangezien de akkoorden er ook bij staan.


    Die wilde ik dus ook geven, want die heeft bijna altijd de goede dingen(:


    Food.

    Scharry schreef:
    (...)

    Die wilde ik dus ook geven, want die heeft bijna altijd de goede dingen(:


    Bedankt allebei! Ik heb er heel veel aan!!!


    Art is never finished, just forgotten.

    euhm op musicnotes kan je ze misschien vinden, maar niet gratis!!


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Meestal kun je de gitaar akkoorden ook gewoon nemen?
    Gitaarakkoorden gebruik ik ook voor de bas, met eventuele toevoegingen er bij.

    Meestal met het gehoor kun je dan nog wel eens een extra nootje erbij maken :3
    De gitaarakkoorden voor een song nemen ze bij ons in de schoolband ook altijd voor de piano.


    Yongguk & Daehyun <33