• » Anapneo

    Ik ben een zestienjarig meisje en woon in België. Vanaf het moment dat ik mijn eerste woordjes leerde, ben ik begonnen met schrijven. Nu, ongeveer tien jaar later, ben ik nog steeds geboeid door verhalen en schrijf ik constant in mijn vrije tijd. Op Quizlet post ik mijn verhalen. De meeste zijn over Draco Malfoy uit de serie Harry Potter.

    » Verhalen

    » Amortentia | Draco Malfoy |

    Hij kon haar voetstappen overal horen – de zoete geur van haar appelbloesemparfum leek hem door het hele kasteel te achtervolgen en in elk lokaal te hangen. Haar diepe, groene ogen dansten sensueel voorbij in zijn dromen en haar haren leken door zijn vingers te glijden. Hij werd gek. Hij kon niet vallen voor een meisje dat niet voldeed aan de droom van zijn vader. Liefde komt niet uit een flesje – liefde is niet zo gemakkelijk als Amortentia.


    » Occlumency | Draco • Luna |
    Niemand wist over de vreemde combinatie tussen Draco Malfoy en Luna Lovegoodniemand wist over de stiekeme afspraken op de zesde verdieping wanneer de klok het twaalfde uur sloeg. Niemand wist dat Loony Luna en gemene, arrogante Draco dingen gemeen hadden en steun vonden bij elkaar – niemand wist dat muurbloempje Luna en prominente Draco langzaam gevoelens voor elkaar ontwikkelden.


    » Avada Kedavra | Draco Malfoy |
    Om de grove fouten van zijn vader te doen vergeten, moet hij het schoolhoofd vermoorden. Om de domme mislukkingen van haar stiefmoeder te laten vervagen, moet zij hem in zijn opdracht hinderen. Eén van de gruwelijkste kat- en muisspelletjes die de Dark Lord had kunnen verzinnen, gedoemd om de twee tieners te breken, want de één kan enkel winnen als de ander verloren heeft.


    [ bericht aangepast op 30 dec 2012 - 13:50 ]