• 'Want jij hebt liever iets dan niets, ik liever niets dan lief, lief.'

    Dit was het resultaat van de 1 minuut inspiratie die ik vandaag had. ;x


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Het korste gedicht ter wereld is Nederlands:

    "U,
    Nu!"


    Tijd voor koffie.

    Ik vind 'm best vet eigenlijk.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik vind hem mooi!! Er was ook een tijdje iets in nederland dat je een verhaal van 6 woorden moest maken. Ook zo iets apparts!!


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    Leuk! Deed me denken aan het kortste, verdrietigste verhaaltje ooit, van zes woorden.

    "For sale;
    Baby shoes. Never worn."


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    Leuk! Deed me denken aan het kortste, verdrietigste verhaaltje ooit, van zes woorden.

    "For sale;
    Baby shoes. Never worn."


    Awh, die is echt zielig. :[


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Eén zin, kan alles zeggen. :Y)


    You are beautiful, you are love.

    Wiarda schreef:
    Leuk! Deed me denken aan het kortste, verdrietigste verhaaltje ooit, van zes woorden.

    "For sale;
    Baby shoes. Never worn."


    Dat is afhankelijk hoe je het bekijkt. Het kan ook zijn dat het schoenen zijn voor een jongetje, terwijl de familie een meisje heeft gekregen. Of dat de schoentjes nog te klein waren waardoor het kindje ze niet kon dragen. Dat zijn speculaties die je krijgt doordat er maar 6 woorden zijn en je zelf moet bedenken wat er is gebeurd ;)

    Hel schreef:
    (...)

    Dat is afhankelijk hoe je het bekijkt. Het kan ook zijn dat het schoenen zijn voor een jongetje, terwijl de familie een meisje heeft gekregen. Of dat de schoentjes nog te klein waren waardoor het kindje ze niet kon dragen. Dat zijn speculaties die je krijgt doordat er maar 6 woorden zijn en je zelf moet bedenken wat er is gebeurd ;)

    Dat is natuurlijk waar, maar ik denk dat het ook aardig moeilijk is om iets te schrijven van zes woorden dat alleen als iets zieligs geïnterpreteerd kan worden.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wauw, hoe krijg je het verzonnen!


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.