• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - 5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders
    cicaro amare Dorado - Sweetteen
    Hyomin Adani - Roww
    Elena blabla - 5HELLEY
    Katherine Juliëtte Victoria Laurence - DreamWishes
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Chará Rosella - Aeras

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Katherine "Katharina" Juliëtte Victoria Laurence
    Ik knik en grinnik dan even. 'Ryan de tovenaar.' zeg ik dan met een grijns. 'Waar was je mee bezig voordat ik je zo abrupt kwam storen.' zeg ik dan. 'Als het iets belangrijks was ben ik zo weer weg.' zeg ik dan glimlachend. 'Ik ben gewoon opzoek naar wat goed gezelschap.' zeg ik dan en kijk hem aan en glimlach en benadruk het woord goed extra.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Ryan
    'Tsja, blijkbaar was de naam Harry niet heel orgineel' Zeg ik met een grijns, 'Niet veel. Dus Katharina de Engel, was je vorige gezelschap niet heel erg goed gezelschap?' Vroeg ik haar vervolgens.


    Don't be like the rest of them, darling

    Katherine "Katharina" Juliëtte Victoria Laurence
    Ik grinnik even. Harry Potter is old school, Ryan is leuker, Harry zou gewoon Ryan moeten zijn.' zeg ik dan grijnzend en schud even mijn hoofd. 'Hmmm, je raad wel snel mijn echte naam.' zeg ik dan lachend. 'Ik had me toch voorgesteld als Katherine, maar ja, mijn echte ouderwetste naam is Katharina.' zeg ik dan lachend en spreek mijn naam ook zo uit dat je hoort dat ik niet uit deze tijd ben en het accent is ook duidelijk te horen. -moet je voorstellen op zo'n manier als Klaus het ook altijd zegt ;P- 'En ja, Ryan de tovenaar mijn vorige gezelschap was niet bepaald heel gezellig, ik hoop dat u een stuk gezelliger zal zijn, maar tot nu toe denk ik van wel.' zeg ik dan en grijns even.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    {Klaus.. Zijn accent.. So foking Sexy :9~}

    Ryan
    'Hmm.. Katherina klinkt leuker' Zeg ik met een brits accent, lang niet zo oud als die van haar aangezien ik van deze tijd ben en wie weet van welke tijd zij.
    'Ryan de tovernaar is extreem leuk gezelschap' Zeg ik met een grijns wanneer ik toch een klein vlammetje in mijn hand liet verschijnen die in iedergeval licht en de warmte voor mijn andere hand bood toen ik die er bij hielt.


    Don't be like the rest of them, darling

    {Moet zometeen naar Judo :3 Ben waarschijnlijk rond 8 uur terug als mn zus er niet achter de computer zit :')}


    Don't be like the rest of them, darling

    WillNotLearn schreef:
    {Klaus.. Zijn accent.. So foking Sexy :9~}

    Ryan
    'Hmm.. Katherina klinkt leuker' Zeg ik met een brits accent, lang niet zo oud als die van haar aangezien ik van deze tijd ben en wie weet van welke tijd zij.
    'Ryan de tovernaar is extreem leuk gezelschap' Zeg ik met een grijns wanneer ik toch een klein vlammetje in mijn hand liet verschijnen die in iedergeval licht en de warmte voor mijn andere hand bood toen ik die er bij hielt.


    Katherine "Katharina" Juliëtte Victoria Laurence
    Ik grinnik even. 'Dan mag Ryan de tovenaar mij wel Katharina noemen.' zeg ik dan met een lachje. 'Looks Like you're british either.' zeg ik dan ook met een Brits accent, alleen mijn accent klinkt een stuk, heel stuk ouder dan het Zijne, maar tja, wat verwacht je anders. 'En Ryan de tovenaar is zeker leuk gezelschap.' zeg ik dan grijnzend en zie dan dat hij een vlammetje in zijn hand liet verschijnen en ik keek ernaar en glimlach even en kijk dan even voor me uit.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Wat hebben engelen eigenlijk voor krachten, ik weet er een paar, snel helen en dat ze dan vleugels hebbendus kunnen vliegen en dat ze heel snel helen, wat nog meer eigenlijk....]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    WillNotLearn schreef:
    {Moet zometeen naar Judo :3 Ben waarschijnlijk rond 8 uur terug als mn zus er niet achter de computer zit :')}


    [Oke! :')]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    DreamWishes schreef:
    (...)

    [Oke! :')]


    {Leuk jongens wurgen :') XD}


    Don't be like the rest of them, darling

    [Zeker leuk! ;D Ik heb karate gedaan, jongens hun arm omdraaien en hele sexy oerkreten uitslaan, whaha! XD]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Ik wil op een vechtsport gaan :3 dus ik zei dat tegen een vriendin vandaag, Lilian, en ik vroeg; vindt je dat iets voor mij?

    En toen zei ze echt volmondig ja :')]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    DreamWishes schreef:
    [Zeker leuk! ;D Ik heb karate gedaan, jongens hun arm omdraaien en hele sexy oerkreten uitslaan, whaha! XD]


    {XD Awesome, moest vandaag hooftwurgingen doen. Stomme armklemmen mogen pas als ik 16 ben :c
    Ik ga even douchen trouwens.. En daarna aardrijkskunde leren.. Weet niet of ik nog online kom. Waarschijnlijk wel}


    Don't be like the rest of them, darling

    jaimyhoi schreef:
    [Ik wil op een vechtsport gaan :3 dus ik zei dat tegen een vriendin vandaag, Lilian, en ik vroeg; vindt je dat iets voor mij?

    En toen zei ze echt volmondig ja :')]


    {Welke vechtsport? :3}


    Don't be like the rest of them, darling

    DreamWishes schreef:
    (...)

    Katherine "Katharina" Juliëtte Victoria Laurence
    Ik grinnik even. 'Dan mag Ryan de tovenaar mij wel Katharina noemen.' zeg ik dan met een lachje. 'Looks Like you're british either.' zeg ik dan ook met een Brits accent, alleen mijn accent klinkt een stuk, heel stuk ouder dan het Zijne, maar tja, wat verwacht je anders. 'En Ryan de tovenaar is zeker leuk gezelschap.' zeg ik dan grijnzend en zie dan dat hij een vlammetje in zijn hand liet verschijnen en ik keek ernaar en glimlach even en kijk dan even voor me uit.


    Ryan
    'Alleen ben jij veel ouder, vertel eens hoe oud' Zei ik vervolgens grijnzend, ik was benieuwt hoe oud ze was en hoeveel ouder dan ik. 'Dankje wel Katharina de engel'


    Don't be like the rest of them, darling

    WillNotLearn schreef:
    (...)

    {Welke vechtsport? :3}


    [Geen flauw idee :Y)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.