• Ik vraag me af wat iedereen vind van One Direction
    Ik ben benieuwd! xoxo

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    If you are not Niall Horan, i don't like you

    Het zijn leuke jongens en af en toe hebben ze wel een goed nummer.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Gewoon de zoveelste hype die weer overgaat. Ik haat ze overigens niet en luister ook niet naar hun muziek.

    5 Justin Biebers in een bandje....


    #WWED - What Would Emma Do?

    Interceptor schreef:
    (...)
    volgens mij dansen de poppen nu!


    “You know you're in love when you can't fall asleep because reality is finally better than your dreams.”

    Ik ben een Directioner, maar niet een die hysterisch gaat gillen of huilen als anderen ze niet leuk vinden. (krul)


    life is awesome

    Creativity schreef:
    Ik ben een Directioner, maar niet een die hysterisch gaat gillen of huilen als anderen ze niet leuk vinden. (krul)


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Niks an.

    (JK)


    SHABOOYA

    nou jullie hebben allemaal verschillende meningen! Maarja ik denk niet dat er ruzies komen, de meeste mensen kunnen wel met respect met elkaar omgaan. (Y)


    If you are not Niall Horan, i don't like you

    Junns schreef:
    5 Justin Biebers in een bandje....


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Mij lijkt die vraag die ruzies kan lokken en zeker op Quizlet, omdat sommigen onder ons weerbarstig kunnen zijn. En vooral, bij zo'n vraag mag iedereen totaal verschillende reacties verwachten.


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Creativity schreef:
    Ik ben een Directioner, maar niet een die hysterisch gaat gillen of huilen als anderen ze niet leuk vinden. (krul)


    •*• Lululu •*•

    Thornfield schreef:
    Never been a fan, never will be a fan. Not a hater, though.


    You always have a choice in life, it's sometimes just

    One day fly bandje.
    Niks dus.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Ik vind sommige liedjes van ze wel catchy, maar heb er verder niet zoveel mee en sommige fans zijn eng/overdreven


    As travars

    Creativity schreef:
    Ik ben een Directioner, maar niet een die hysterisch gaat gillen of huilen als anderen ze niet leuk vinden. (krul)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer