• Begin dit jaar werd op school mijn mobiel gejat, jammer, mijn abbonoment liep nog tot September en ik kreeg geen nieuwe van Vodafone
    En van mijn ouders ook niet, dus toen heb ik het met een nokia gedaan
    Nu is de mobiel van mijn broertje kapot en krijgt hij geen nieuwe
    En nu wil mijn vader voor mijn broertje wel een nieuwe BlackBerry kopen
    Sorry hoor, maar dat zou ik behoorlijk oneerlijk vinden
    Mijn moeder is het met mij eens, maar mijn vader vind mij onredelijk en zegt dat het totaal wat anders is
    Als mijn broertje echt een nieuwe blackberry krijgt doe ik hem wat
    En het is niet de eerste keer
    Zo kregen wij een jaar geleden allebei Vans, die van mijn broertje waren na een halfjaar kapot, toen heeft hij gewoon de mijne gejat en die ook kapot gemaakt
    En drie keer raden wie er toch nieuwe Vans krijgt, en het is ook zo met sportschoenen, ik doe al voor het 4de jaar metdezelfde, hij krijgt elk halfjaar nieuwe
    Dat moest ik even kwijt


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    steel dan ook van hem?:W
    Zo zou ik het toch doen, lol.
    Misschien moet je er eens over praten met je ouders?
    Laat ze inzien dat je broer wordt voorgetrokken en dat dit eigenlijk niet leuk is.
    Of verstop je schoenen?


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ik vind je eigenlijk niet onredelijk en je moeder geeft je toch gelijk. Waarom doet je vader dan nog zo vervelend? Het is beiden iets of beiden niks. Ik begrijp ergens ook wel dat jij geen nieuwe kreeg omdat hij gestolen is en je broer zijn gsm kapot is, maar ik weet de oorzaak daar niet van en ik weet ook niet hoe lang hij hem al heeft, dus ik kan er niet verder op oordelen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Horizons schreef: