• Begin dit jaar werd op school mijn mobiel gejat, jammer, mijn abbonoment liep nog tot September en ik kreeg geen nieuwe van Vodafone
    En van mijn ouders ook niet, dus toen heb ik het met een nokia gedaan
    Nu is de mobiel van mijn broertje kapot en krijgt hij geen nieuwe
    En nu wil mijn vader voor mijn broertje wel een nieuwe BlackBerry kopen
    Sorry hoor, maar dat zou ik behoorlijk oneerlijk vinden
    Mijn moeder is het met mij eens, maar mijn vader vind mij onredelijk en zegt dat het totaal wat anders is
    Als mijn broertje echt een nieuwe blackberry krijgt doe ik hem wat
    En het is niet de eerste keer
    Zo kregen wij een jaar geleden allebei Vans, die van mijn broertje waren na een halfjaar kapot, toen heeft hij gewoon de mijne gejat en die ook kapot gemaakt
    En drie keer raden wie er toch nieuwe Vans krijgt, en het is ook zo met sportschoenen, ik doe al voor het 4de jaar metdezelfde, hij krijgt elk halfjaar nieuwe
    Dat moest ik even kwijt


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    steel dan ook van hem?:W
    Zo zou ik het toch doen, lol.
    Misschien moet je er eens over praten met je ouders?
    Laat ze inzien dat je broer wordt voorgetrokken en dat dit eigenlijk niet leuk is.
    Of verstop je schoenen?


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ik vind je eigenlijk niet onredelijk en je moeder geeft je toch gelijk. Waarom doet je vader dan nog zo vervelend? Het is beiden iets of beiden niks. Ik begrijp ergens ook wel dat jij geen nieuwe kreeg omdat hij gestolen is en je broer zijn gsm kapot is, maar ik weet de oorzaak daar niet van en ik weet ook niet hoe lang hij hem al heeft, dus ik kan er niet verder op oordelen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Horizons schreef:
    Ik vind je eigenlijk niet onredelijk en je moeder geeft je toch gelijk. Waarom doet je vader dan nog zo vervelend? Het is beiden iets of beiden niks. Ik begrijp ergens ook wel dat jij geen nieuwe kreeg omdat hij gestolen is en je broer zijn gsm kapot is, maar ik weet de oorzaak daar niet van en ik weet ook niet hoe lang hij hem al heeft, dus ik kan er niet verder op oordelen.

    Die van hem is nog geen jaar oud


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik kan nooit tegen zulke dingen :')
    Gelukkig ben ik enig kind. Yay~

    Ik heb hier geloof ik niet veel over te zeggen wat niet al gezegd is. Idd, allebei iets of allebei niets.

    Stonehenge schreef:
    (...)
    Die van hem is nog geen jaar oud
    En hoe heeft hij die dan kapot gekregen?


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Horizons schreef:
    (...)En hoe heeft hij die dan kapot gekregen?

    Zijn oplader werkte niet mee , die trouwens niet van hem is omdat hij die al kwijt heeft gemaakt, en toen trok hij hem eruit en bleef dat dingetje van zijn mobiel er aan zitten


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Stonehenge schreef:
    (...)
    Zijn oplader werkte niet mee , die trouwens niet van hem is omdat hij die al kwijt heeft gemaakt, en toen trok hij hem eruit en bleef dat dingetje van zijn mobiel er aan zitten
    Oh dan vind ik eerlijk gezegd dat hij nog minder een nieuwe verdient dan jij. Hij is precies behoorlijk slordig met zijn spullen.
    Trouwens waarom laat je het toe dat hij je schoenen steelt?


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Stonehenge schreef:
    (...)
    Zijn oplader werkte niet mee , die trouwens niet van hem is omdat hij die al kwijt heeft gemaakt, en toen trok hij hem eruit en bleef dat dingetje van zijn mobiel er aan zitten

    Ah, ik weet hoe het voelt, mij oplaad dinges is ook kapoet D: Nu heb ik een stomme nokia dinges
    Maar ik zal gewoon met je moeder gaan samenzweren en zorgen dat je broertje geen nieuwe mobiel krijgt. Of gewoon zelf laten kopen ofzo.


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Dat is echt oneerlijk van je vader. Praat er in een gesprek met je ouders over.

    Als ik dit soort dingen lees, ben ik echt blij dat ik enigst kind ben.


    Physics is awesome

    Horizons schreef:
    (...)Oh dan vind ik eerlijk gezegd dat hij nog minder een nieuwe verdient dan jij. Hij is precies behoorlijk slordig met zijn spullen.
    Trouwens waarom laat je het toe dat hij je schoenen steelt?

    Het was zo dat hij excursie had van school en geen schoenen had, dus zij mijn moeder, leen die van Sterre maar een keer
    En toen ik ze nodig had daarna waren ze weg, hij volhouden dat hij ze niet heeft, ik helemaal hysterisch omdat ik geen andere platte schoenen had
    Blijkt uiteindelijk dat hij ze al die tijd heeft gedragen op school
    En dan is het ook nog eens zo dat ik al sinds het begin dat ik mijn mobiel heb mijn vader vraag om voor een hoesje te krijgen zodat ie niet kapot is als ie valt
    Zou ik er 1 voor mijn verjaardag krijgen, niet gekregen, nu wordt het sinterklaas
    Maar als ik hem nu laat vallen en het is kapot kan ik er dus wel mooi voor opdraaien

    [ bericht aangepast op 30 okt 2012 - 18:32 ]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Boos worden, ontiegelijk boos worden :'D

    Wat hebben veel meiden last van kut broertjes de laatste tijd op het forum? ;c


    Pretty is just a pretty word.

    Ik ken het, hier thuis is het net hetzelfde maar dan met mijn zusje..


    Love the life you live, live the life you love. - Bob Marley