• Sinds de balk met opties is veranderd (wat overigens in mijn ogen een topverandering was, aangezien ik het eerst zo moeilijk kon vinden), ziet mijn advertentieblok er raar uit. Nu zie ik sowieso geen advertenties door mijn Golden Membership, maar aangezien ik het zo rommelig eruit vond zien, besloot ik maar eens te gaan kijken wat het was. Bleek dat daar achter de "overige" optie verscholen zat. :W Nu is mijn vraag dus; hoort dat? Ik vind het persoonlijk een beetje rommelig staan...

    Dit is hoe mijn advertentieblok er nu uitziet:



    Dit is hoe hij eruit ziet als ik er mijn muis op houd:


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ah, komt natuurlijk omdat je een extra bèta-balkje hebt. Bij mij staat het gewoon netjes, maar ik heb dus geen extra balkje meer. (:


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik heb het ook maar voor overige en voor het forum :/
    Heel irritant ik kan het balkje nooit vinden :/

    [ bericht aangepast op 30 okt 2012 - 13:57 ]


    •*• Lululu •*•

    Ik heb daar geen last van


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Jup, ik heb er ook last van. Persoonlijk vind ik de nieuwe tabbladen ook nutteloos, want als je op quizzen, stories, etc. klinkt kom je automatisch bij je eigen creaties uit, enkel voor dingen zoals templates moest je vroeger wat meer moeite doen, maarja. Het zou handig zijn als je zelf kon kiezen welke tabbladen je daar zou willen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik heb dit ook, en ik zie advertenties ook al ben ik - volgens mij - golden member. En die menu balk is zo vervelend, ik mis gewoon sommige tabbladen en de zoekoptie is helemaal niet zo handig meer...


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    O, dus daar is het kopje met Overige verstopt! Ik was hem al kwijt. :')

    Ik denk dat het inderdaad komt doordat crewleden nog een extra tab dingetje hebben. Het zou wel fijn zijn als daar iets aan gedaan zou kunnen worden, want op deze manier is het erg irritant.
    Persoonlijk vind ik die nieuwe indeling om eerlijk te zijn hoe dan ook vrij onhandig. Alle knopjes zijn nu zo smal, en wat er onder Fav staat gebruik ik eigenlijk toch nooit, dus is dat voor mij een nogal overbodige toevoeging. (En daarnaast stoort die afkorting me, lol. Fav is geen Nederlands woord.)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Sinclair schreef:
    Ik heb dit ook, en ik zie advertenties ook al ben ik - volgens mij - golden member. En die menu balk is zo vervelend, ik mis gewoon sommige tabbladen en de zoekoptie is helemaal niet zo handig meer...


    Dat is normaal als mod dat je reclame ziet. Wij moesten ooit eens de reclame in het oog houden als er datingreclame voorbij kwam. Dat moesten we dan melden aan Rutger en dan zorgde die dat het eruit gehaald werd. :p

    Rutger is wss bezig met het menu, dus geen paniek mensen. ^^


    Let the Night embrace you

    Bulsara schreef:
    Ik heb daar geen last van


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik vind dat die balk weer klein mag worden. Ik klik elke keer mis voor het forum en ik gebruik die andere knoppen toch nooit. Kan er niet iets bij Instellingen worden geregeld dat je zelf kiest welke onderdelen?

    [ bericht aangepast op 30 okt 2012 - 22:51 ]


    Shit happens but pee happens a lot more.