• Voor iedereen die zijn schrijfstijl/RPG stijl wil verbeteren. Voor iedereen die nog maar net de poort van de RPG wereld voorbij is of voor de mensen die gewoon even willen RPG'en. Dus, voor iedereen.
    Deze RPG hebben wij (Moonly en Flitwick) expres heel simpel gehouden. Gewoon omdat er steeds meer mensen zijn die alleen ervaren RPG'ers toelaten en heel veel regels hebben. Het leek ons handig om een soort oefen RPG te maken voor iedereen, ook voor nieuwelingen. Deze kunnen volop tips vragen (off topic natuurlijk), of gewoon goed opletten hoe anderen RPG'en. Als je het gevoel hebt dat je zelf nogal slecht schrijft, je wil eens wat anders, je vind je eigen schrijfstijl saai, je wil eens een ander soort personage proberen (ben je altijd een jongen en je wilt eens een meisje proberen, of andersom), hiervoor is deze RPG.

    Natuurlijk moet er wel een verhaallijn in zitten. Expres heel simpel:
    Een klas, 4G, is op kamp. Dit kamp duurt alleen heel lang, omdat de auto's niet kunnen worden gebruikt. (Natuurlijk zijn hier honderden oplossingen voor, maar let hier niet te veel op. Ze kunnen gewoon niet terug. Punt )
    De leraren proberen er het leukste van te maken en organiseren spooktochten, uitstapjes, vrije uren, bonte avonden, noem maar op. De kinderen vermaken zich hopelijk en vriendschappen onstaan opnieuw, het lijkt alsof iedereen elkaar beter gaat kennen en elkaar opnieuw ontmoet. De band in de klas wordt ook hechter. Dit is een kamp om nooit te vergeten.



    Regels:
    Je mag je rol zo uitgebreid mogelijk maken als je wil, wel alles invullen aub. Mag ook heel kort zijn, maar zorg dat we je wel een beetje ´kennen'
    16+ toegestaan
    Help elkaar en geef tips en complimenten over de schrijfstijl van nieuwelingen
    off topic tussen haakjes
    geen one liners, minstens 3 regels (ervaren mensen liever iets langer maar volgens mij doen ze dit automatisch)
    Vragen mag je altijd stellen!
    Heb veel plezier
    Je mag altijd in en uit deze RPG gaan, alleen sluit het wel een beetje mooi af als je weg gaat (dus niet midden in een gesprek je uitschrijven a.u.b.)

    Wil je nog meedoen? Dat kan altijd hier


    De Meisjes

    - Emmalie Liz Johnson - Flitwick
    - Lauren Paige Vasquez - Croix
    - Ivy Wolters - Cavallo
    - Savannah Chay Montoya - Slender
    -gereseveerd voor xkimx124




    De Jongens:

    - Simon Heers - Moonly
    - Nash Loncer Fennick - Flitwick
    - Rayn Rodgers - Cavallo



    Leraren (deze mag iedereen zijn als ze willen):

    Kirsten Shallee - Lerares Nederlands - Gespeeld door iedereen
    Mellin Wheesthon - Leraar Geschiedenis - Alleen gespeeld door Moonly en Flitwick.
    Ewina Smith - Lerares Lichamelijke Opvoeding - Gespeeld door iedereen


    Het begin: Het is middag en loopt tegen de avond. Al 2 weken zitten ze hier. Die avond is er een spooktocht gepland. Er worden nog groepjes gemaakt van een aantal personen. De spooktocht begint om tien uur 's avonds. Het is nu half vijf 's middags.
    Je personage is in of rondom het gebouw. Ze zijn wel op het terrein. Alleen met toestemming van meneer Wheesthon mag je het terrein af (dit is om te voorkomen dat Moonly/Flitwick over het hoofd zien dat mensen van het terrein af gaan of zo.)


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    'Een beetje,' glimlach ik en ik vertrouw hem fluisterend toe: 'Ik ben best wel snel bang. Maar ik vind het wel leuk om iets te ondernemen vanavond!'
    Ik kijk even de zaal rond om te zien wie er allemaal zitten, hoewel ik niet echt naar iemand op zoek ben.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Simon Heers

    Ik knik begrijpend. Ik was ook best snel bang, al liet ik dat niet merken. Ik was bijvoorbeeld doodsbang voor Jayden. Als hij dat zou weten zou hij me nog vaker slaan. Alleen omdat ik gay ben, hij is gewoon arrogant en egoïstisch. 'Ik ben soms ook best bang' zeg ik tegen haar. Ik ga wat rechter op zitten en tik met mijn vingers op de bank.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Lauren Paige Vasquez
    Als ik plotseling alleen in een kamer sta, slaat de angst me een beetje toe. Snel de rest zoeken! Denk ik bij mezelf. Ik had er echt een vreselijke hekel aan om alleen te zijn. Ik liep richting het geluid van pratende mensen en zag daar bijna iedereen zitten. Snel nam ik plaats op een bank.


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Nash Loncer Fennick
    Ik lach om wat Chay zegt. Nog na grinnikend laat ik me van het tafeltje zakken. 'Sorry Chaytje, ik moet nog ff wat pakken voor vanavond. We gaan om zes uur eten, dat zei Smith tenminste.' Ik zwaai nog even en loop dan naar de jongenszaal om te kijken wat ik vanavond nodig had.

    [is er iemand in de jongensslaapzaal?]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Penelope Hammilton
    'Jij?' vraag ik verbaasd. 'Waar zou zo'n stoere, sterke jongen als jij nou bang voor moeten zijn?'


    Every villain is a hero in his own mind.

    Simon Heers

    Ik grinnik zenuwachtig. 'Nou, ik ben bang voor spinnen en clowns bijvoorbeeld.' Zeg ik tegen haar. 'Eerst was ik ook bang om uit de kast te komen, maar ik ben blij dat ik het gedaan heb. Ik voel me een stuk vrijer.' Het was nu drie jaar geleden dat ik uit de kast kwam. Ik wist toen absoluut zeker dat ik op jongens viel. 'En jij? Waar ben jij bang voor?'


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Penelope Hammilton
    'Gewoon, voor alle spookachtige dingen,' grinnik een beetje dom. 'Ik ben snel bang in het donker.'
    Dat zou ik niet aan iedereen toegeven, maar Simon heeft iets vertrouwelijks.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Simon Heers

    'Ach joh, dat maakt niet uit. Als we in hetzelfde groepje zitten bescherm ik je wel.' Zeg ik en ik geef haar een knuffel. Ik was alleen vergeten dat mijn enkel pijn deed en laat haar weer los. Ik vond het grappig om mensen zomaar te knuffelen.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    HAPPY HALLOWEEN


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    [WOOP WOOP! Zal ik dan maar scary Jayden laten komen >:3 ]


    El Diablo.

    Slender schreef:
    [WOOP WOOP! Zal ik dan maar scary Jayden laten komen >:3 ]


    (Is goedXD ik verveel me namelijk)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Jayden

    Met een glas cola in me hand loop ik naar binnen en mijn arrogantie is op mijn gezicht af te lezen. Opeens zie ik Simon en lach zachtjes.
    Ik loop naar hem toe, en plof naast hem neer. 'Hee homotje' grijns ik, en gooi mijn drinken over zijn broek. 'Aww, ben je nooit zindelijk gemaakt?' grijns ik...


    El Diablo.

    Simon Heers

    'Jawel hoor, maar jij gooide er cola overheen.' Zeg ik droog. Ik ging niet in op Jaydens gepest. Dat wou hij juist. Ik heb ook niemand nodig om voor me op te komen, dat kan ik zelf. Ik heb niemand nodig.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Jayden

    Ik kijk hem aan en grom even. Dacht hij nou echt dat hij bijdehand kon doen, nou echt niet.
    'Zo. Ben je ongesteld ofzo? Je durft eindelijk wat terug te zeggen' lach ik..


    El Diablo.

    Simon Heers

    Drie jaar lang heb ik me laten pesten. Nu moet dat maar eens anders zijn en moet Jayden zijn bek houden. 'Nee, sorry. Ik ben een jongen. Die worden niet ongesteld. Maar als jij het wel hebt zou ik toch eens naar de dokter gaan.' Zeg ik. Ik ging mij niet meer op de kop laten zitten. Ik was er klaar mee!


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!