• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - 5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders
    cicaro amare Dorado - Sweetteen
    Hyomin Adani - Roww
    Elena blabla - 5HELLEY
    Katherine Juliëtte Victoria Laurence - DreamWishes
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Chará Rosella - Aeras

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:

    [ bericht aangepast op 31 okt 2012 - 12:35 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jake S.
    Ik rol met mijn ogen en maak haar los. 'Jij zei dat ik dat niet zo durven, daag nooit een demon uit, Les, ookal houd die van je.' Ik grinnik even en leg de handboeien met het sleuteltje op het nachtkastje.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Hij maakt me los en ik pak de deken en sla die om me heen zodat ik niet meer echt naakt ben. 'Ik denk dat de echte reden is dat je me vastmaakte is omdat je dat wel geil leek,' zeg ik dan met een uitdagende blik. Hij heeft de handboeien met het sleuteltje op het nachtkastje gelegd.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nathan
    'Hmm.. En ik heb alle recht om het je niet te vertellen' Andwoord ik simpelweg.

    {Moet waarschijnlijk frans gaan leren :c}

    [ bericht aangepast op 30 okt 2012 - 20:16 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Jake S.
    ik denk daar even over na. 'Nou ok dat was de 2de reden.' grinnik ik en laat weer ondergoed voor ons verschijnen. Ik doe mijn boxer aan en geef haar haar lingerie. Ik grinnik even wat ik verberg door te hoesten.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Sky
    'Dat is waar,' zeg ik dan. 'Dat is natuurlijk je eigen keuze. Maar ik zou het niet leuk voor je vinden als ik telkens bij Daniël ben waardoor jij hem minder ziet.'

    Leslie Day
    Hij zegt dat dat de tweede reden was. 'Je voornaamste reden,' mompel ik. Dan laat Jake lingerie voor me verschijnen, niet gewoon ondergoed maar echt lingerie. Ik trek het alsnog aan, mijn borsten lijken er groter door en van mijn kont wordt ook amper wat verhuld. 'En, ziet het er oké uit?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake S.
    Ik ga liggen en grinnik. 'Hm aan dit zicht zou ik nog kunnen wennen.' zeg ik grijnzend. Wat ben ik weer lekker bezig zeg. Eerst haar vastbinden aan een bed dan haar rode lingerie laten aantrekken.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Hij gaat liggen en grinnikt. 'Ach, als je aan iets moet wennen betekent het dus dat het een gewoonte gaat worden? Dus je wilt dat ik voortaan lingerie aan heb.' En ik kijk hem aan. Ik kijk hem aan terwijl ik op mijn zij lig.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake S.
    'Ik zei Zo ik nog aan kunnen wennen niet dat ik er aan moet wennen. Dus ik zou het niet erg vinden als je zoiets zo dragen maar ik dwing je nergens toe. Tenslotte jij moet het dragen en niet ik.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Een lachje zit op mijn lippen. 'Ja oke, daar heb je gelijk in,' zeg ik dan en druk een kus op zijn lippen. 'Maar als jij dat aantrekkelijk vindt, dan vind ik het niet erg om te dragen.' Ik kom tegen Jake aanliggen en leg mijn hoofd tegen zijn borstkas aan. Ik lig lekker zo. 'Dit was de tweede keer vandaag,' zeg ik dan met een korte grinnik.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake S.
    Ik lach en druk een kus op haar lippen. 'Hm jah... en het zo 3 keer geweest zijn als ik je niet tegengehouden had in de jacuzzi.' grinnik ik en kijk haar even aan. 'Nou ja één ding is zeker we zullen nooit te weinig calorieën verbrand hebben.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    'Dat is echt vals om dat jacuzzi ding erbij te halen!' zeg ik dan. 'En de enige reden,' maar ik stop dan. 'laat maar zitten. Het heeft toch geen zin wat ik zeg.' Ik kijk hem aan, en hij mij. Ik lach als hij verder praat. 'Goh, ik was al even bang dat ik te dik werd,' zeg ik dan lacherig. 'Als ik maar wel in mijn jurk pas!' ik ga over op drama.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake S.
    Ik ging net nog zo'n opmerking maken als ik m'n mond dichtklap, opsta en naast haar ga liggen. 'Voor mij ben je nooit dik.' zeg ik en ik kijk naar haar platte buik. 'Ik zou het zelfs niet erg vinden om deze hier' en ik streel over haar buik 'iets boller te zien met een lief kindje vanbinnen.' Ik glimlach weer scheef.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Jake komt naast me liggen en zegt dan dat ik nooit te dik ben voor hem, en ik zie hem naar mijn buik kijken. Hij streelt over mijn buik en zegt dat hij het zelfs niet erg zou vinden om het iets boller te zien met een lief kindje van binnen. Een glimlach zit op mijn gezicht. 'Is het per toeval dat je mijn buik streelde vandaag of is het een teken dat je het wilt?' vraag ik hem dan, lichtelijk nieuwsgierig.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake S.
    'Is het per toeval dat je mijn buik streelde vandaag of is het een teken dat je het wilt?' vraagt ze me dan. Ik bijt zachtjes op mijn lip. 'Het tweede maar ik wacht wel tot jij daar klaar voor bent.' zeg ik dan zachtjes en kijk haar niet aan. Ik vind het zo raar maar ik wil echt wel een toekomst met haar hebben, net als Axton met Alexi heeft en mijn moeder met mijn vader.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik zie hem zachtjes op zijn lip bijten en hij antwoordt zachtjes het tweede. Ik zie dat hij me niet aan kijkt en daar ben ik blij om, zodat ik het even tot me door kan laten dringen. Aan het begin van het schooljaar waren Jake en ik vergeten een condoom om te doen en kregen jake en ik er zelfs ruzie om. Het is nu bijna 4 maanden later. En nu wil hij het wel. 'Dus je meende niet toen je tegen Alexi zei dat je nog even wilde wachten?' vraag ik hem. Ik weet het niet, het is ineens zo direct. Maar ik wil het ook wel, maar nu? Dat weet ik niet. Jake en ik kunnen dan niet meer uitgaan en al die shit. Dat klinkt misschien egoïstisch, maar we zijn nog ''jong''.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.