• Ik heb weer al een nieuw idee voor een verhaal, maar deze keer heb ik mezelf voorgenomen om het niet te gaan schrijven omdat ik al te veel verhalen heb staan, waar ik zelden aan schrijf. Maar moest iemand interesse hebben, om een verhaal te schrijven en hij of zij heeft geen inspiratie, mag je het altijd laten weten.

echt niemand?

Ik snap je doel niet zo. Bedoel je dat we het mogen laten weten als we interesse hebben om samen met je te schrijven? Vind het een beetje onduidelijk sorry.

You are beautiful, you are love.

Omnivium schreef:
    Ik snap je doel niet zo. Bedoel je dat we het mogen laten weten als we interesse hebben om samen met je te schrijven? Vind het een beetje onduidelijk sorry.

Ik bedoel dat je het mag laten weten als je geen inspiratie hebt of als je een nieuw verhaal wil schrijven, maar je neit goed weet wat. Want ik heb weer een heel goed idee, maar ik heb al te veel verhalen staan, die ik nog moet afwerken dus ik heb geen tijd om het te schrijven.

Alloveryou schreef:
    (...)
    Ik bedoel dat je het mag laten weten als je geen inspiratie hebt of als je een nieuw verhaal wil schrijven, maar je neit goed weet wat. Want ik heb weer een heel goed idee, maar ik heb al te veel verhalen staan, die ik nog moet afwerken dus ik heb geen tijd om het te schrijven.

Oh zo. (: Naja, ik denk dat de meeste mensen liever hun eigen verhaal bedenken. Vind ik persoonlijk wel leuker. Misschien krijg je nog eens tijd voor je idee. (;

You are beautiful, you are love.

Wat voor idee heb je? Misschien wil ik er wel iets mee. Dat kan ik natuurlijk niet van te voren zeggen zonder dat ik weet waar het over gaat.

Winter is coming.

Valyria schreef:
    Wat voor idee heb je? Misschien wil ik er wel iets mee. Dat kan ik natuurlijk niet van te voren zeggen zonder dat ik weet waar het over gaat.

Ik stuur het je in pb.

Je kunt hem ook voor jezelf gaan schrijven en later als je wat verhalen hebt afgesloten als nog op quizlet zetten? =)

Camui schreef:
    Je kunt hem ook voor jezelf gaan schrijven en later als je wat verhalen hebt afgesloten als nog op quizlet zetten? =)

dat is juist het probleem xD ik heb er zoveel staan dat het eeuwen zal duren xd

En ik krijg dat idee maar niet uit mijn hoofd xd