• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Xavier Jonathan Devinson -
    5HELLEY
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Aereas

    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY
    Hayden Fitch - jaimyhoi


    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields -jaimyhoi
    Matt Donovan - WillNotLearn

    Meisjes:
    Maddison Eva Ferdge - BlueHope
    Daléna Mozette Mandore - Dashed
    Elena Gracia Ramirez - 5HELLEY
    Cat Valentine - WillNotLearn


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn

    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Aereas

    Meisjes:
    Arleigh Erwina Johnson - 4everdeen
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Rachelle 'Rae' Lemmons - Aereas

    Rosali Chévonez - Aereas
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn


    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Aereas
    Adam Nicohlas Kahln - Aereas

    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY


    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven



    Speciaal voor Ellie:



    Speciaal voor Femster:



    Speciaal voor mezelf omdat dit de man is waarmee ik ga trouwen <3



    Speciaal voor Lizl:

    [ bericht aangepast op 28 okt 2012 - 9:59 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik grinnik. 'Ja misschien.' zeg ik en concentreer me weer op de baan. Ik volg de bordjes naar het dorp waar er kerstmarkt is en parkeer dan mijn auto. 'We zijn er.' zeg ik vrolijk.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    jaimyhoi schreef:
    (...)

    [:3]

    Hayden Fitch
    Hij zegt het eerste omdat hij dus niet in het lot gelooft en ik knik. 'Hm, ik weet nooit zo goed wat ik moet geloven,' zeg ik dan. Ik sta op van mijn bed en begin mijn spullen uit te pakken. 'Meestal denk ik toeval. Maar wanneer iets te vaak toevallig gebeurd ga ik twijfelen of het niet zo hoort te zijn.' Ik loop naar de kast met een stapeltje kleren en leg ze op een vrije plank. Daarna kijk ik Nick aan. 'Dus ja.' En ik glimlach.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Leslie Day
    Hij zegt ja misschien en ik glimlach dan. Het is niet zo heel ver rijden, en ik zie de kerstmarkt al snel in beeld komen. Jake parkeert de auto en is vrolijk. Dat pept mij ook op en ik zeg, 'Jup, dat klopt. Laten we gaan.' En ik pak zijn hand en verstrengel onze vingers en trek hem mee. Er zit een licht blosje op mijn wangen van de kou.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Vanessa.
    "Zoals wat?" vroeg Vans prevelend en snoof Samuels geur op. Hij rook weer heerlijk, in combinatie met de boslucht. Ze vroeg zich af wat hij had verwacht.


    kindness is never a burden.

    Jake S.
    Ik loop met haar naar de kassa van de schaatsbaan. '2 volwassenen alsjeblief' zeg ik en betaal de kaartjes. Ik neem Leslie mee naar het tentje waar je je schaatsen kan kiezen en aandoen.

    Samuel
    'Gewoon, dat je iemand anders had of zo.' zeg ik zachtjes en kijk haar even niet aan maar naar een boom achter haar.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Nick
    'Hmm.. Klinkt logisch' Andwoord ik schouderophalend en kijk hoe ze haar kleren in de kast neerlegt, 'Waar woonde je eerst?' Vraag ik haar vervolgens.


    Don't be like the rest of them, darling

    Vanessa.
    Vanessa voelde zich beledigd. "Wel, jij hebt vertrouwen in mij." zei ze sarcastisch. "Ik vertel je 1000 keer dat ik van je hou en nog twijfel je." Ze ging op haar tenen staan en drukte een lange passionele zoen op zijn mond. "Overtuigd?" murmelde ze tegen zijn lippen.


    kindness is never a burden.

    Alexi
    'I-ik weet het niet, het is andere pijn dan normaal.' snik ik even en bijt op mijn lip als er weer een pijnscheut door me heen gaat. 'Ax... haal Vans of Les.' zeg ik smekend.

    Axton
    "O-ok." mompelde ik en sprong snel overeind. Ik liep de deur uit... maar waar moest ik zoeken? Ik nam mijn gsm en tikte het nummer van Vans in, aangezien ik dacht dat zij hier meer over zou weten... of niet. Weet ik veel, ik ben in paniek!
    Ik hielde de telefoon aan mijn oor en bleef gespannen staan wachten.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Samuel
    'Sorry allerliefste Vans, ik zal nooit meer zo denken.' prevel ik tegen haar lippen aan en strijk een lok haar uit haar gezicht. Ik kus haar weer liefdevol tot ik haar ringtoon hoor.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Jake betaalt twee kaartjes en neemt me mee naar de schaatsen. Ik kijk ernaar en zoek dan een goed passend paar en trek die dan glimlachend aan. 'Ik heb er zin in,' zeg ik dan gemeend. En ik loop alvast richting de ijsbaan.

    Hayden Fitch
    Nick vraagt waar ik eerst gewoond heb, 'hm, overal en nergens,' zeg ik dan. 'Zoals ik al zei verhuizen mijn vader en ik veel voor zijn werk. Maar het laatste waar ik gewoond heb is Nieuw-Zeeland.' Ik loop met toilet artikelen naar de badkamer en plaats ze daar en loop weer terug naar de kamer. 'Wie is de derde die hier op de kamer ligt?' Vraag ik dan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Vanessa.
    Vans zuchtte luid. "Kunnen ze ons nooit met rust laten?" Ze graaide in haar broekzak naar haar mobiele telefoon en zag toen de foto van Axton staan met daaronder 'Axton is calling you'. "Axton?" zei Vans luidop en gebaarde naar Sam dat hij zijn mond moest houden. Ze drukte op het groene telefoontje en sprak,"Hallo, met Vanessa? Wat is er aan de hand?" Ze wist meteen dat er wat mis was. Axton belde haar nooit.


    kindness is never a burden.

    Jake
    Ik volg haar op mijn schaatsen en wiebel even op het ijs. 'Eh... Les? Ik heb nog nooit geschaatst.' geef ik lacherig toe. Dit word een genant gedoe volgens mij. Meer op de grond liggen dan schaatsen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    |Zou het niet de meest romantische shit zijn om onder deze boom een huwelijksaanzoek te doen? |


    kindness is never a burden.

    jaimyhoi schreef:
    Leslie Day
    Jake betaalt twee kaartjes en neemt me mee naar de schaatsen. Ik kijk ernaar en zoek dan een goed passend paar en trek die dan glimlachend aan. 'Ik heb er zin in,' zeg ik dan gemeend. En ik loop alvast richting de ijsbaan.

    Hayden Fitch
    Nick vraagt waar ik eerst gewoond heb, 'hm, overal en nergens,' zeg ik dan. 'Zoals ik al zei verhuizen mijn vader en ik veel voor zijn werk. Maar het laatste waar ik gewoond heb is Nieuw-Zeeland.' Ik loop met toilet artikelen naar de badkamer en plaats ze daar en loop weer terug naar de kamer. 'Wie is de derde die hier op de kamer ligt?' Vraag ik dan.


    {Ze is een mens toch?}
    Nick
    ''Hmm..'' Mompelde ik terwijl ik bedacht hoe nieuw-zeeland er nu uitzag.. Volgensmij was het wel een tijd geleden dat ik daar voor het laatst ben geweest. 'Een andere meisje. Aurora' Andwoorde ik vervolgens op haar vraag.


    Don't be like the rest of them, darling

    Axton
    "Nou je weet, Alexi moet bijna gaan bevallen. En nu heeft ze pijn... andere pijn dan ze al heeft gehad en ik weet niet wat ik moet doen. Kan je komen alsjeblieft? Ze is op de kamer..." sprak ik bijna te snel, maar ik dacht wel dat ze me had verstaan. Ik begon op mijn lip te kauwen alsof het een kauwgom was, terwijl de spanning door mijn lijf gierde.


    “To live will be an awfully big adventure.”