• Goedele (Squidoo) & ik waren van plan om vanavond een filmmarathon te houden en daarvoor had ik dus een aantal films gedownload van Piratebay. Ondertussen heb ik al een map met vob/ifo/bup bestanden, en daar zitten we vast. Iemand die weet hoe het nu verder moet? (:

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    effort never betrays you

    * rent topic uit*


    •*• Lululu •*•

    Interceptor schreef:
    * rent topic uit*

    & TERECHT! (nerd)


    effort never betrays you

    Sws dat je aan mijn reactie niks hebt. Alles selecteren en op enter drukken? :Y)


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Interceptor schreef:
    * rent topic uit*


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Dat heb ik echt nog nooit met Piratebay gehad.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Klik!
    Deze persoon had blijkbaar hetzelfde probleem en volgens mij zit de oplossing er wel ergens tussen (ik had geen zin om het allemaal door te lezen dus las ik alleen het eerste en laatste berichtje(cat))


    From these ashes, I will rise

    Interceptor schreef:
    * rent topic uit*


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Interceptor schreef:
    * rent topic uit*


    Shoganai i ne~

    Interceptor schreef:
    * rent topic uit*


    Save me from myself.

    Je hebt een video codec nodig. Brb

    Ik gebruik deze. Video codecs zijn extensies van bijvoorbeeld windows media player die de media speler in staat stellen om ook ander niet-standaard bestanden te lezen en af te spelen. Ik vermoed dat het met deze lukt om ze allemaal af te spelen. Zo niet dan moet je via internet zoeken hoe je ze kunt omzetten.

    En in het vervolg van tevoren opletten wat voor type bestand je download

    [ bericht aangepast op 26 okt 2012 - 21:42 ]


    quidquid excusatio prandium pro

    VLC Media Player is je oplossing. Open het daarmee. Veel veiliger dan rotzooi van sourceforge etc. Virusvrij en werkt gegarrandeerd!


    If I had wings it'd be much easier to explain how many flying ducks I give.

    Dehumanize schreef:
    VLC Media Player is je oplossing. Open het daarmee. Veel veiliger dan rotzooi van sourceforge etc. Virusvrij en werkt gegarrandeerd!


    Laatste keer dat ik VLC gebruikte kon het niet eens mijn h.264 video's fatsoenlijk renderen, je bent veel beter af met MPC-HC, madFlac, madVR, Haali Media Splitter en LAV Filters.