• Okee.. Weer en toppic van mij :)

    Ik ben in love! Happy me.. Maar.. Ja er is altijd een maar bij mij.
    Ik heb hem dit een poosje terug verteld. En hij heeft toen heel vaag geantwoord toen ik vroeg of hij iemand leuk vond.
    Dit was ongeveer 1 week geleden. Nu heb ik steeds oogcontact met hem tijdens lessen..

    Maar nu mijn vraag:
    Kan ik hem nu again vragen of hij iemand leuk vind?
    Ik wil niet opdringerig overkomen :S

    Wel of niet doen?

    xxx


    Actie geeft reactie, Bewust of onbewust

    Misschien moet je in plaats van hem steeds vragen zelf zeggen dat je hem leuk vind. ^^


    You are beautiful, you are love.

    Omnivium schreef:
    Misschien moet je in plaats van hem steeds vragen zelf zeggen dat je hem leuk vind. ^^


    Dat is waarschijnlijk effectiever, ja. (:


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Camel schreef:
    (...)

    Dat is waarschijnlijk effectiever, ja. (:


    26 - 02 - '16

    Omnivium schreef:
    Misschien moet je in plaats van hem steeds vragen zelf zeggen dat je hem leuk vind. ^^

    Dat heeft ze toch al gedaan? Of lees ik het nou verkeerd?

    Anyway, ik heb hier echt geen verstand van. Een week klinkt alleen wel weinig. Misschien moet je iets langer wachten, om niet opdringerig te lijken.


    I can't even think straight.

    Omnivium schreef:
    Misschien moet je in plaats van hem steeds vragen zelf zeggen dat je hem leuk vind. ^^


    Jup. Als je de eerste stap zet, zet dan ook de eerste stap in plaats van halfslachtig te schuifelen.


    quidquid excusatio prandium pro

    Schrijf hem anders een romantische brief, dan hoeft hij ook niet bang te zijn on voor aap te staan als hij rood wordt. Dan durft hij misschien ook sneller de volle waarheid te zeggen.

    Als ik het goed begrijp heeft ze al verteld dat ze hem leuk vind?
    Nog eens vragen zou opdringerig over kunnen komen, blijkbaar wil hij liever geen antwoord geven, anders had hij dat de eerste keer al gedaan.

    But what do I know? ['x


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Omnivium schreef:
    Misschien moet je in plaats van hem steeds vragen zelf zeggen dat je hem leuk vind. ^^


    Dit heb ik hem dus al verteld! Xd
    Toch bedankt :)


    Actie geeft reactie, Bewust of onbewust