• Ik zit nu dus te wachten, totdat ik mijn laptop af moet sluiten en dan kunnen we eindelijk gaan.
    We gaan zo namelijk naar Disneyland Parijs om daar Halloween te gaan vieren vlak voor mijn operatie!
    Dus voor mij is dit allemaal echt de laatste keer genieten.
    Ik zit helemaal te springen.

    Haha, hebben jullie iets om naar uit te kijken?

    Operatie? Wat voor een? Sterkte & héél veel plezier! (flower)


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Uppsala schreef:
    Operatie? Wat voor een? Sterkte & héél veel plezier! (flower)

    Knieoperatie, er zit een soort vlek/gat in mn knie die proberen ze dan op te vullen maar dat gaat ze waars niet lukken dus het word mijn knieschijf omklappen en 2 maand in een rolstoel of meer met de been gestrekt

    Nibby schreef:
    (...)
    Knieoperatie, er zit een soort vlek/gat in mn knie die proberen ze dan op te vullen maar dat gaat ze waars niet lukken dus het word mijn knieschijf omklappen en 2 maand in een rolstoel of meer met de been gestrekt


    Wat vervelend! Heel veel sterkte dan!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Nibby schreef:
    (...)
    Knieoperatie, er zit een soort vlek/gat in mn knie die proberen ze dan op te vullen maar dat gaat ze waars niet lukken dus het word mijn knieschijf omklappen en 2 maand in een rolstoel of meer met de been gestrekt


    Jeetje, wat vervelend. Heel veel sterkte! (bloos)


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife