• Gister had ik een gezellig halloweenavondje met wat vriendinnen. Een paar konden er niet, dus we waren met z'n zesjes een beetje films aan het kijken en gamen en alles. Nu had een van de meiden naar een vriend van ons gesmst dat hij wel even langs kon komen. Ik dacht nog even bij mezelf of dat nou wel zo handig was, maar het was meer bedoeld als grapje en niemand verwachtte dat hij langs zou komen.
    Niet veel later, een uur of twee moet het zijn geweest, hoorden we iemand "WAAR IS DAT FEESTJE?" roepen. Voor mijn huis (hoe wisten ze waar ik woon? lol) stonden een stuk of vijftien jongens met flessen drank in hun handen op het punt om mijn huis in te stormen. Ik herkende er zo gauw maar twee of drie, de rest kwam me onbekend voor. En geloof me, het was pittig lastig om ze weer weg te krijgen .__. Ze waren echt flink pissed off toen we vertelden dat het niet de bedoeling was dat ze hier kwamen feesten :'D. Project X Heerhugowaard. Verder was het erg gezellig btw ^^


    i put the fun in funeral

    Haha(:


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Uhoh :'D Da's lekker lullig.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Waarom stuur je ze weg? ;o


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Longclaw schreef:
    Uhoh :'D Da's lekker lullig.


    Deep inside, I've never felt alive

    Longclaw schreef:
    Uhoh :'D Da's lekker lullig.


    •*• Lululu •*•

    Blanes schreef:
    Waarom stuur je ze weg? ;o


    Mijn ouders zouden me vermoorden :'D


    i put the fun in funeral

    Descartes schreef:
    (...)

    Mijn ouders zouden me vermoorden :'D
    Ouders haten lol


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    haha, lullig en grappig tegelijkertijd.


    -

    Hahahahahaha :p


    Has no one told you she's not breathing?

    Nou begrijpelijk dat je ze buiten wipt. Die moeten in jouw plaats toch geen mensen gaan uitnodigen. Zeker als je ze niet kent.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Pyromancer schreef:
    Nou begrijpelijk dat je ze buiten wipt. Die moeten in jouw plaats toch geen mensen gaan uitnodigen. Zeker als je ze niet kent.


    Ik snap ook niet hoe die jongens erbij kwamen dat ze serieus een feestje konden gaan houden in mijn huis :'). Ze waren waarschijnlijk al flink aangeschoten.


    i put the fun in funeral

    Ooh lol. :') Goed dat je ze weggestuurd hebt.


    You are beautiful, you are love.

    Pyromancer schreef:
    Nou begrijpelijk dat je ze buiten wipt. Die moeten in jouw plaats toch geen mensen gaan uitnodigen. Zeker als je ze niet kent.


    Tijd voor koffie.

    LaJoie schreef:
    Hahahahahaha :p


    Pretty is just a pretty word.

    He, ik woon ook in Heerhugowaard :'D
    Wel vreemd dat ze die jongens uitnodigen. Ik zou de deur niet eens hebben open gedaan.


    To live would be an awfully big adventure