• Dat vroeg ik me gewoon af. Dus kan een mod ook een beta zijn of een bemiddelaar een mod.
    -en dan heb ik het niet over Krull die ook admin is.

    Waarschijnlijk niet, maar ik vroeg het me gewoon af.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Het lijkt me van niet.. :)


    •*• Lululu •*•

    Nope, er is wel vaker iemand binnen de crew van functie veranderd. PukkelxDing als ik me niet vergis (van bemiddelaar naar mod)


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Dat hebben we nog nooit gehad. ^^
    PukkelxDing is wel begonnen als bemiddelaar, maar toen werd ze mod. Ze is het nooit tegelijk geweest. Zo was/zijn er ook beta's die mod zijn geworden, maar ze waren het ook nooit tegelijk. :p


    Let the Night embrace you

    Sagitta schreef:
    Dat hebben we nog nooit gehad. ^^
    PukkelxDing is wel begonnen als bemiddelaar, maar toen werd ze mod. Ze is het nooit tegelijk geweest. Zo was/zijn er ook beta's die mod zijn geworden, maar ze waren het ook nooit tegelijk. :p

    Zoals Yoda, die eerst bèta was en nu mod. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ik denk niet dat dat mogelijk is (qua tijd dat je in de functies moet steken en het combineren van mod en bem lijkt me ook al niet, gezien je dan partijdig bent).
    Mod en columnist kan wel, zoals Scandal doet (en een andere mod?).


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Je kunt volgens mij wel mod en columnist tegelijk zijn.

    Nee dat is technisch niet mogelijk ;)


    Life is hard and then we die

    Eepiline schreef:
    Ik denk niet dat dat mogelijk is (qua tijd dat je in de functies moet steken en het combineren van mod en bem lijkt me ook al niet, gezien je dan partijdig bent).
    Mod en columnist kan wel, zoals Scandal doet (en een andere mod?).

    Snark is ook mod én columnist. Oké, het moest even xd

    ON: Ik denk het zelf van niet. (a)


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”