• Mijn oudcellodocente heeft een beroerte gehad een tijdje terug en nu kan ze haar linkerhand helemaal niet bewegen. Waardoor zij dus ook helemaal niet meer cello kan spelen. Ik vond dat ontzettend erg, maar toen zag ik dat ze toch redelijk in de cellowereld bleef, ze ging naar concerten van cellisten van de muziekschool etc, maar nu zie ik op FB een post dat ze haar lescello heeft verkocht. En toen brak me toch het hart even.
    Ik weet hoe het is om cello niet meer te kunnen spelen. (Ben een jaar gestopt, ja, nee dus, nu speel ik weer cello en we hadden de cello gehuurd, dus ik kon tussentijds ook niet even spelen.) Maar voor haar is het dus nog veel erger! Haar leven bestond quasi uit cello en nu kan zij heel lang tot nooit meer cello spelen.
    Zo naar om te horen!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Dat is zo rot! Ik heb viool gespeeld, de band die je kan hebben met zo'n instrument is enorm groot. En dan zomaar niet meer kunnen spelen, wat erg!


    #WWED - What Would Emma Do?

    Dat is inderdaad verschrikkelijk. Ik geef zelf echt niet veel om piano (dat doe/deed ik), maar als je iets wat echt je passie is zo plots moet missen.... ;s


    effort never betrays you

    Dat is echt rot voor haar


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Oh, da's niet zo best :c


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Hensley schreef:
    Dat is inderdaad verschrikkelijk. Ik geef zelf echt niet veel om piano (dat doe/deed ik), maar als je iets wat echt je passie is zo plots moet missen.... ;s


    •*• Lululu •*•

    Hensley schreef:
    Dat is inderdaad verschrikkelijk. Ik geef zelf echt niet veel om piano (dat doe/deed ik), maar als je iets wat echt je passie is zo plots moet missen.... ;s


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    O, dat moet verschrikkelijk voor d'r zijn :C


    i put the fun in funeral

    Dat is gewoon grof gezegd heel kut.


    Pretty is just a pretty word.

    Descartes schreef:
    O, dat moet verschrikkelijk voor d'r zijn :C


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli