• Ik vroeg me af of er hier ook Nederlandse Lil Rockers waren?
    Als je Reece nog niet kent, dit is een van zijn single's haha http://www.youtube.com/watch?v=9UYMKcJBitc

    niemand die fan is? ):

    Hee, ik ben geen Lil Rocker, sorry :d, maar ik vroeg me af, ik ken jou naam ergens van, heb jij misschien ook een Kongregate-account?


    I'd rather have you, cursed or not.

    nawhh jammer, je zou echt eens z'n nieuwe album 'Beautiful Nightmare' moeten luisteren :)
    en neee nog nooit van gehoord haha ;d

    Hm, ik kende hem niet.


    Pretty is just a pretty word.

    haha bijna niemand in nederland kent hem nog, maar ik vind het zelf super leuk dus ik hoop dat er meer fans komen zodat hij misschien een keer naar nederland komt ;D

    hah ik vind hem goed ;3 Lol, xfactor Australia, viel te verwachten dat die nu net ook bezig zou zijn trouwens.


    effort never betrays you

    yeahhh go you!
    hij heeft inderdaad vorig jaar xfactor australia gewonnen, maar ik ken hem al vanaf zijn auditie, niet nu toevallig omdat ik dit jaar xf australia kijk haha (:

    jesuissanne schreef:
    yeahhh go you!
    hij heeft inderdaad vorig jaar xfactor australia gewonnen, maar ik ken hem al vanaf zijn auditie, niet nu toevallig omdat ik dit jaar xf australia kijk haha (:

    Ik keek vorig jaar enkel xfactor UK, en dit jaar USA & UK, dus waarschijnlijk volg ik ze volgend jaar wel alle 3 tegelijk ;p
    Wel jammer dat ze op dezelfde moment lopen... (nuja, ongeveer toch)
    Hoe komt het eigenlijk dat jij x factor Australia volgt? ;o


    effort never betrays you

    Hensley schreef:
    (...)
    Ik keek vorig jaar enkel xfactor UK, en dit jaar USA & UK, dus waarschijnlijk volg ik ze volgend jaar wel alle 3 tegelijk ;p
    Wel jammer dat ze op dezelfde moment lopen... (nuja, ongeveer toch)
    Hoe komt het eigenlijk dat jij x factor Australia volgt? ;o


    nahh ik volgde het zelf niet, maar de broer van een vriendin van mij wel, en hij kwam met reece aanzetten en zei dat we die wel leuk zouden vinden, dus zodoende haha ;d

    CURLYMONSTER schreef:
    Hm, ik kende hem niet.


    •*• Lululu •*•