• ik wist niet bij waar ik dit moest plaatsen

    Oke, ik heb en probleem.
    Ik ben 13 jaar, en ik krijg per maand zo'n 100 euro om kleding te kopen.
    Ik wil binnenkort graag naar de primark ofzo, en het klinkt heeeeeeel verwend maar ik wil echt en hoop kopen voor de herst/winter dus dan is 100 best weinig, zelfs bij de primark. Ik weet alleen niet hoe ik moet sparen, als ik geld heb is het binnen 1 dag op.
    En hoe verdien ik geld? Baantje is geen optie, (huiswerk huiswerk huiswerk, zucht)
    Verkopen via marktplaats zou opzich kunnen, maar hoe verkoop je dingen?
    Help me :(


    Wees jezelf, niet en copycat van en ander

    Damn, ik ben 13 en ik krijg €50 per maand aan kleedgeld en dat is inclusief zakgeld! Als ik jouw budget zou krijgen zou ik nooit meer zeuren.


    life is awesome

    Ik ben 15 en ik krijg 50 euro per maand voor kleding. Neem een krantenwijk. Zoveel tijd neemt dat niet in en als je tijd hebt om op Q te zitten kun je ook wel twee uurtjes missen in de week om krantjes rond te brengen. Daarbij moet je toch beter leren om met geld om te gaan want 100 in een dag is wel heel erg.


    "Ignite, my love. Ignite."

    THE FUCK 13 en 100 euro?! Ik ben 15 en krijg 30 euro...
    Anyways.. Ik weet niet wat jij allemaal wilt halen maar met 100 euro heb je echt wel genoeg bij de Primark ;3


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Oké, ik ga je zelfs geen tips geven om te sparen want ik vind je simpelweg verwend en daar bovenop nog ondankbaar ook.
    Er zijn mensen die, zoals al gezegd, met €40,- per maand rondkomen en jij bent ontevreden met €100,- ...?


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein