• Hoe maak ik mijn storie alleen zichtbaar voor leden?
    Want die optie was er toen ik m'n storie aanmaakte (een hele tijd geleden) wel, maar ik kan hem nu niet vinden?
    Alvast bedankt voor de hulp!
    Xx Vivian


    "Love is a beautiful fear." - Kiera Cass

    Mijn -> Mijn Instellingen -> Privacy -> Verberg mijn creaties voor mensen die niet ingelogd zijn op Quizlet.nl


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Als ik naar mijn instellingen ga heb ik alleen de opties algemene instellingen en profiel bewerken (dat ik trouwens niet kan bewerken want de funtie 'opslaan' verschijnt niet), hoort die Privacy optie ook op die pagina te staan of ben ik helemaal verkeerd ?


    The soul needs autumn.

    unions schreef:
    Als ik naar mijn instellingen ga heb ik alleen de opties algemene instellingen en profiel bewerken (dat ik trouwens niet kan bewerken want de funtie 'opslaan' verschijnt niet), hoort die Privacy optie ook op die pagina te staan of ben ik helemaal verkeerd ?

    Dat hoort daar ook te staan ja. Probeer eens een andere browser?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Dat hoort daar ook te staan ja. Probeer eens een andere browser?

    Ik heb Opera, Chrome, Internet Explorer, Firefox en Safari al geprobeerd en al 3 verschillende computers maar er al mijn problemen blijven hetzelfde, dus ik snap echt niet waaraan het kan liggen ;(


    The soul needs autumn.

    unions schreef:
    (...)
    Ik heb Opera, Chrome, Internet Explorer, Firefox en Safari al geprobeerd en al 3 verschillende computers maar er al mijn problemen blijven hetzelfde, dus ik snap echt niet waaraan het kan liggen ;(

    Raar, ik zou het zo ook niet weten.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik gebruik firefox en ik kan het wel


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Wat gek, bij werkt het wel, en ik heb Chrome. In ieder geval bedankt, iedereen!
    Xx


    "Love is a beautiful fear." - Kiera Cass