• Deze RPG gaat over een oorlog. Toen Amerika besloot Europa links te laten liggen en allerlei dingen te doen om de crisis alleen in Amerika op te lossen, werdt Engeland kwaad. Zo kwam het dat Engeland Amerika op 3-11-13 binnenviel.

    De Engelsen verloren snel en moesten hun eigen land verlaten. De enige manier om er te blijven wonen was jezelf in dienst krijgen bij het Amerikaanse leger, en Engeland werdt een soort leger basis. Rusland ging zich er ook mee bemoeien, ze vonden dat Amerika niet juist gehandeld had. Amerika zei dat Rusland een politiek spelletje aan het spelen was, en werdt razend. China viel Rusland binnen en daar zijn we nu.

    Je kan dus partij kiezen voor Amerika, Engeland, Rusland of China. De bedoeling is dat je een spion bent die gaat reizen. Je moet zoveel mogelijk informatie verzamelen voor je land en het is ook de bedoeling dat je het realistisch houdt. Niet dus dat je in je eentje de legerbasis van je tegenstander aanvalt en wint. maximaal tien spionnen per land, en niet meer dan vier vrouwelijke.


    Amerika:
    Matthias "Matt" Flynn Hunter || wolffire
    vrouw gereserveerd voor sweetteen
    vrouw gereserveerd door RememberyouX


    Engeland
    Cately ‘Cat’ Shannen McCloud Rider
    vrouw gereserveerd voor AnneMalik


    Rusland:

    China:
    Lynn Violet Kato || agentP



    Regels:
    #Onthoud dat er veel meer mannen in het leger zitten
    # OOC hoeft niet per se tussen (), <>, {} of []
    #IC doe je door de naam van je charger vetgedrukt of schuin te zetten.
    #ruzie alleen IC
    #Schelden mag, maar niet tegen iemand anders
    #16+ mag, maar niet te intiem
    #Hou het serieus, het is oorlog, dus niet te veel relaties tussen mensen uit verschillende partijen


    Als je mee wilt doen vul dit lijstje dan even in:

    Naam:

    leeftijd (van af 16 jaar):

    Uiterlijk:

    Innerlijk:

    Land:

    Reden om spion te zijn.:


    Enjoy!


    PS. Bij de topics gaat het Spying for you! heten.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 26 okt 2012 - 11:06 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Mag ik een vrouwlijke spion reserveren voor Engeland?

    [ bericht aangepast op 25 okt 2012 - 16:52 ]

    ja hoor


    Spoiler alert: you will save yourself

    AnneMalik schreef:
    Mag ik een vrouwlijke spion reserveren voor Engeland?


    Happy Birthday my Potter!

    Naam: Matthias 'Matt' Flynn Hunter

    leeftijd (van af 16 jaar): 16

    Uiterlijk:



    Innerlijk: Flynn is een jongen die echt geeft om andere mensen. Omdat hij zestien is, moet hij in dienst. Hij bleek al meteen heel snel te zijn, en goed om te kunnen gaan. Daarom mocht hij als spion naar Engeland. Hij is blij met zijn lot omdat hij anders mensen zou moeten moorden. En dat kan hij niet aan. Al zijn hele leven doet hij aan freerunnen, en dat doet hij nog steeds. Daardoor komt zijn snelheid. Zijn vader heeft een gunshop, daardoor is hij opgegroeid met geweren en pistolen.

    Land: Amerika

    positie: Spion

    Reden om in het leger te zitten: Dienst


    Spoiler alert: you will save yourself

    Okay, van de vier mogen twee spionnen vrouwelijk zijn.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Naam: Cately ‘Cat’ Shannen McCloud

    leeftijd (van af 16 jaar): 17

    Uiterlijk: Cately heeft lange blonde krullen die tot over haar schouders reiken. Haar ogen zijn grijsblauw en haar huid is niet super bleek, maar ook zeker niet bruin. Ze heeft een egale huid zonder sproeten of veel moedervlekken. Haar postuur is gewoon, niet dus en niet dik. Verder is ze 1,67m lang



    Innerlijk: Cately is eigenlijk een soort tweede Sherlock Holmes. Ze is hoogbegaafd en ziet bijna alle details. Dit is dan ook haar sterke punt. Ze doet zich echter voor zoals ze eruit ziet: blond. Ze maakt graag domme opmerkingen of doet alsof ze er helemaal niks van begrijpt en bedriegt je eigenlijk dus waar je bij staat. Bijna niemand kent Cately zoals ze echt is en ze geloofd dan ook niet in echte vriendschap.
    Cately is niet echt gewend om te gaan met geweren en vraagt zich af of ze als dat nodig is, wel in staat zal zijn om iemand te vermoorden. Ze kan niet super snel rennen, maar haar reactievermogen is wel snel en ze is lenig. Met zware wapens kan ze niet overweg, die zijn te zwaar.

    Land: Engeland

    positie: Spionne

    Reden om in het leger te zitten: Omdat Cately hoogbegaafd is, heeft het leger haar gevraagd en ze zegt niet zo snel nee tegen dingen. Verder is ze ook best bereid om op te komen voor haar land, dus ze vindt het wel best zo.

    [ bericht aangepast op 25 okt 2012 - 19:49 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Mag ik een Amerikaanse spionne reserveren?

    [ bericht aangepast op 25 okt 2012 - 19:50 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    RememberYoux schreef:
    Mag ik een Amerikaanse spionne reserveren?


    I'm dying, praying, bleeding and screaming. Am I too lost to be saved? ~ Evanescence - tourniquet

    Ja hoor!


    Spoiler alert: you will save yourself

    wow, zometeen hebben we een spionnen leger... Dan maak ik er wel iets van met spionnen. Zal ik dat doen?


    Spoiler alert: you will save yourself

    wolffire schreef:
    wow, zometeen hebben we een spionnen leger... Dan maak ik er wel iets van met spionnen. Zal ik dat doen?


    Dat is wel leuker. Spionnen zijn cool ^^


    Happy Birthday my Potter!

    wolffire schreef:
    wow, zometeen hebben we een spionnen leger... Dan maak ik er wel iets van met spionnen. Zal ik dat doen?


    ja^^


    I'm dying, praying, bleeding and screaming. Am I too lost to be saved? ~ Evanescence - tourniquet

    gedaan. Ik kon alleen geen naam bedenken, de naam is nu Spying for you!, maar als je iets beters hebt; alle ideeën welkom ook voor andere dingen.


    Spoiler alert: you will save yourself

    mag ik een chineese spion reserveren ^^?


    Do what people say you can't.

    Naam: Lynn Violet Kato

    leeftijd (van af 16 jaar): 18

    Uiterlijk:




    Innerlijk: Commig Soon


    Land: China

    Reden om spion te zijn: Aan het bedenken


    Do what people say you can't.