• Hoihoi, ik kom weer eventjes kijken. Heel eventjes want ik ga zo weer van de laptop van mijn mama en papa af en aangezien mijn laptop nog steeds kapot is en ik door de nieuwe lay out van Q niet meer op mijn telefoon kan (Blackberry zijn klote telefoons).

    Maar goed, ik vraag me nu al een tijdje af hoe de volgende televisie's programma's heten. Ik keek ze vroeger altijd zo vaak maar ik kan gewoon niet meer op de naam komen.

    1.
    Dit programma werd uitgezonden op fox kids. fox kids ftw. Ik weet dat er een oranje soort draakje in voor kwam en dat het over een groep kinderen ging. Het had wel wat weg van pokémon... Oh, en er kwam een ei in voor volgens mij....

    2. Dit werd op Jetix uitgezonden en het ging over een wereld waar een spel helemaal geweldig was. Iedereen had een mini robot achtig poppetje die balletjes kon schieten. Er waren verschillende versie's van het spel maar meestal was het de bedoeling om een soort klepje van het poppetje van je tegenstander raakt schieten waardoor hij omviel (?).

    Oké, vage omschrijvingen maar ik hoop zo dat jullie weten welke ik bedoel.

    De eerste is inderdaad Digimon. Yeahbuddy

    Maar de tweede is geen megabots.

    [ bericht aangepast op 22 okt 2012 - 16:31 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Megaman? Digimon?


    The odds are néver in our favor.

    1. Digimon maybe?
    2. Medabots?


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Die 2e komt mij HEEL BEKEND voor en ik haatte dat programma, maar nee ik weet niet meer hoe het heette :Y)


    Pretty is just a pretty word.

    Jaa!
    1 heet Digimon en bij 2 weet ik welke je bedoelt, maar ik kan niet op de naam komen.
    Maar Digimon was echt geweldig.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Die tweede is medabots, 100% zeker. Over die eerste ga ik nog nadenken. Denk wel digimon... Kwamen er nog meer diertjes in voor of alleen dat draakje?

    Geen medabots.. iets anders... Ik ga ff op me broertje wachten die weet dat.

    [ bericht aangepast op 22 okt 2012 - 16:30 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik denk dat 1 Digimon is, en 2 ken ik niet, haha.


    ''i appreciate the masterpiece that is you because your existence alone is art''

    JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA. De eerste is digimon. yeahbuddy.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Soubi schreef:
    Die tweede is medabots, 100% zeker. Over die eerste ga ik nog nadenken. Denk wel digimon... Kwamen er nog meer diertjes in voor of alleen dat draakje?



    Niet? Medabots moest je om je robot te laten werken een muntje achter op zijn/haar rug doen en dit gaat over een soort tolletje als ik het goed heb.


    Pretty is just a pretty word.

    CURLYMONSTER schreef:
    (...)


    Niet? Medabots moest je om je robot te laten werken een muntje achter op zijn/haar rug doen en dit gaat over een soort tolletje als ik het goed heb.


    Nee. Geen tolletje. Het is een klein poppetje van volgens mij plastic. En die kon je lade met balletjes. En op de rug zat er een knopje waarop je moest drukken.


    "Ignite, my love. Ignite."

    ImAwesome schreef:
    (...)

    Nee. Geen tolletje. Het is een klein poppetje van volgens mij plastic. En die kon je lade met balletjes. En op de rug zat er een knopje waarop je moest drukken.


    Naaah, nu wil ik weten wat het is (cat)


    Pretty is just a pretty word.

    CURLYMONSTER schreef:
    (...)


    Niet? Medabots moest je om je robot te laten werken een muntje achter op zijn/haar rug doen en dit gaat over een soort tolletje als ik het goed heb.


    Heb mijn reactie al aangepast.. Ik had niet goed gelezen..


    Ik ga ff zoeken.. Ik weet namelijk wel wat je bedoeld.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik weet welke je bedoelt, maar kan zo niet op de naam komen.

    ImAwesome schreef:
    (...)

    Nee. Geen tolletje. Het is een klein poppetje van volgens mij plastic. En die kon je lade met balletjes. En op de rug zat er een knopje waarop je moest drukken.

    Weet je zeker dat het geen Megaman was?


    The odds are néver in our favor.

    DIT DING.


    Pretty is just a pretty word.

    Kyoshi schreef:
    (...)
    Weet je zeker dat het geen Megaman was?


    Nee. Ik heb megaman/megabots opgezocht op google. Maar het leek er niet op.


    "Ignite, my love. Ignite."