• Hoi Hoi,

    Het staat eindelijk vast : ik ga trouwen op 2 augustus 2013 !!
    eerst heb ik mijn zusje gevraagd om bruids-meisje te zijn maar heb dat verwisseld met mijn aller-beste vriendin.
    (dit ook omdat ik mijn zusje niet zo mag)
    mijn moeder heb ik gevraagd om mee te gaan om een bruidsjurk uit te zoeken.
    ze ligt momenteel in een revalidatie centrum waar ze hopelijk over 3 maanden uit komt.
    (ze heeft een operatie gehad aan haar lekkende hartklep)
    Voor ze haar leven weer op de rit heeft duurt ook een paar maanden...
    dus heb ik besloten om samen met mijn beste vriendin een bruids-jurk uit te zoeken, ze was heel erg blij en wil heel graag mee !!

    Maar ik heb een smsje gekregen van mijn mama dat ze teleurgesteld is omdat ze niet mee kan omdat dit MIJN keuze is.

    wat vinden jullie hiervan ???


    Liever jou hebben en alles verliezen. Dan alles hebben en jou verliezen !!!

    CURLYMONSTER schreef:
    Gefeliciteerd ! En ja, ik snap je moeder wel hoor. Als moeder wil je er bij zijn als je dochter een trouwjurk uitgaatzoeken. Maar als ik jou was zou ik tegen haar zeggen dat je haar niet mee neemt omdat dat het beste voor haar is, omdat je om haar geeft. Uiteindelijk zal zij dat ook wel begrijpen. Of begreep ik het nou verkeerd en zeg ik nu iets raars?


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Wiarda schreef:
    Ten eerste; van harte gefeliciteerd dat je gaat trouwen! (flower)
    Ten tweede; je vroeg onze mening, dus ga ik die nu geven. Persoonlijk vind ik het best flauw van je om eerst tegen je moeder te zeggen dat je met haar een bruidsjurk gaat kopen en daarna dat met je beste vriendin gaat doen. Hetzelfde geldt voor je zusje. Ik snap het als je niet zo'n sterke band met haar hebt, maar als je eerst iets zegt en dan plots her roer omgooit, kan dat best kwetsend zijn. Zeker in je moeders geval; haar dochter gaat trouwen en ze wil niet eens wachten tot moederlief het revalidatiecentrum uit is om de jurk te kopen, terwijl ze eerst zei dat ze dat wel wilde doen. Ik kan me heel erg goed voorstellen dat dat helemaal niet leuk is voor een moeder om dat te horen, to be honest.

    Sorry als dit hard overkomt, maar dit is wat ik ervan vind.

    ^
    Dit dus.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Wiarda schreef:
    Ten eerste; van harte gefeliciteerd dat je gaat trouwen! (flower)
    Ten tweede; je vroeg onze mening, dus ga ik die nu geven. Persoonlijk vind ik het best flauw van je om eerst tegen je moeder te zeggen dat je met haar een bruidsjurk gaat kopen en daarna dat met je beste vriendin gaat doen. Hetzelfde geldt voor je zusje. Ik snap het als je niet zo'n sterke band met haar hebt, maar als je eerst iets zegt en dan plots her roer omgooit, kan dat best kwetsend zijn. Zeker in je moeders geval; haar dochter gaat trouwen en ze wil niet eens wachten tot moederlief het revalidatiecentrum uit is om de jurk te kopen, terwijl ze eerst zei dat ze dat wel wilde doen. Ik kan me heel erg goed voorstellen dat dat helemaal niet leuk is voor een moeder om dat te horen, to be honest.

    Sorry als dit hard overkomt, maar dit is wat ik ervan vind.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Apocalyptic schreef:
    Erg rude van je om je moeder en zusje zo aan de kant te zetten. Dat is wel je familie, je bloed, degenen die er altijd voor je zijn geweest en die zullen er ook altijd voor je zijn. Vooral als je eerst hebt beloofd dat zij je mochten helpen en nou ineens die beste vriendin van je alles laat doen. Onbegrijpelijk en erg onvolwassen van* je.

    Exactly this.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ik vind sowieso niet eerlijk om tegen je moeder én je zusje te zeggen dat ze eerst iets mogen doen, en het vervolgens weer in te trekken. En vooral als het zo'n grote stap in je leven is denk ik dat je familie het wel prettig vind om daar deel van te zijn.
    Ik ben het compleet met je moeder eens en ik vind dat het alleen maar eerlijk tegenover haar is als je wacht tot je moeder uit het revalidatiecentrum is. Je kunt dan toch ook je moeder én je beste vriendin meenemen?

    En dan nog heeeel erg gefeliciteerd dat je gaat trouwen!


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Gefeliciteerd!

    Ik zou toch voor je moeder kiezen. Ik weet niet wat voor een band je met je moeder hebt, maar ik zou het sowieso met mijn mama doen. En verder begrijp ik ook niet helemaal waarom je je zusje hebt afgewezen. Kan je geen twee bruidsmeisjes hebben?


    If we had not a soul, music would have created it.