• The Bodyguard:
    Sam is een 20 jarig meisje die bij de Rotterdamse politie zit, op het laatste moment word ze opgeroepen om de grootste boyband ven Europa, Amerika en misschien wel de wereld te beveiligen.
    Het is super gezellig met elkaar, maar wat als ze verliefd word op een van de jongens en 2 jongens haar leuk vinden.
    Wat voor gevolgen heeft dat voor de band.
    En wat als haar baas er achter komt, wat heeft dit voor gevolgen voor haar baan.
    Gelukkig heeft ze een beste vriendin op wie ze altijd kan rekenen



    The Bodyguard - One Direction


    Ik zoek vrienden van Sam
    En ook vrienden die ze nog gaat maken:

    Jongen on meisje het mag allebei, je moet alleen dit even invullen:

    Naam:
    Geslacht:
    Leeftijd
    Hoe kennen Sam en jou elkaar:
    Uiterlijk:(graag een foto)
    Karakter:
    Extra's:






    Als je ideeen hebt voor de storie zet het dan in een reactie!!!!

    [ bericht aangepast op 22 okt 2012 - 17:46 ]


    Everything that happends makes you become more stronger.

    Nah , heb niks te doen.. Dus je krijgt een rol van me

    Naam: Cassidy Gartire
    Geslacht: Vrouw
    Leeftijd 18
    Hoe kennen Sam en jou elkaar: Ze kennen elkaar sinds de bassischool.
    Uiterlijk:(graag een foto)


    Karakter: Ze is aardig tegen de mensen die ze kent , maar een ongelofelijke bitch tegen onbekende mensen.
    Extra's: Ze is eigenlijk ook verliefd op diegene waar Sam verliefd op is. (ik weet niet wie dat is , ik lees je story niet.)

    [ bericht aangepast op 22 okt 2012 - 11:56 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Ik wil straks wel een vriendin van Sam invullen


    Happy Birthday my Potter!

    Naam: Missy Lovette

    Geslacht: Vrouwelijk

    Leeftijd: 25

    Hoe kennen Sam en jou elkaar: Van de politieschool

    Uiterlijk:



    Karakter: Missy is een onderzoekend persoon. Ze kijkt en denkt veel voordat ze iets zegt. Haar denkwerk gaat echter heel snel en dus kan ze ook snel handelen. Soms vergeet ze alleen even uit te leggen wat ze heeft bedacht, wat haar baas zeer vervelend vindt. Missy gaat graag haar eigen gang en luistert niet snel naar anderen. Alleen het advies van haar beste vriendinnen neemt ze echt serieus.
    Missy is in een groot gezelschap vaak stil, maar als je alleen met haar bent of met een kleine groep, dan is ze super gezellig en komt ze vaak helemaal los. Ze heeft een goed gevoel voor humor, maar maakt meestal niet zelf de grapjes.

    Extra's: Missy heeft criminologie gestudeerd voordat ze de politieschool heeft afgerond en is nu rechercheur bij de Rotterdamse politie op afdeling moordzaken.


    Happy Birthday my Potter!

    MsStylesssss schreef:
    (...)


    The Bodyguard - One Direction


    Ik zoek vrienden van Sam:
    En ook vrienden die ze nog gaat maken.

    Jongen on meisje het mag allebei, je moet alleen dit even invullen:

    Naam:
    Geslacht:
    Leeftijd
    Hoe kennen Sam en jou elkaar:
    Uiterlijk:(graag een foto)
    Karakter:
    Extra's:






    Als je ideeen hebt voor de storie zet het dan in een reactie!!!!


    Everything that happends makes you become more stronger.

    Naam: Emma Felicia Campwell
    Geslacht: Vrouwelijk
    Leeftijd: 19.
    Hoe kennen Sam en jou elkaar: Sam en Emma zijn al vanaf ze geboren zijn onafscheidelijk, vanaf de peuterschool tot de middelbare school waren ze altijd samen. Hun moeder's zijn ook goed bevriend, daardoor zijn ze ook meestal samen.
    Uiterlijk: KLIK! ~ Emma Campwell
    Karakter: Emma is een vrolijk meisje, maar stil meisje door de dood van haar vader. Emma ze kan altijd steun bij iedereen zoeken, en iedereen bij haar. Ze trekt zich niks van iemand aan. Wat er ook gebeurd ze blijft altijd sterk in haar schoenen staan. Maar soms kan het haar soms ook even teveel worden. Ze heeft humor, maar daar laat ze niks van merken.
    Extra's: Haar vader is overleden door een auto ongelijk toen ze 14 was, haar moeder was een hele poos depressief waardoor ze goed voor haar zelf heeft leren zorgen. Ze werkt in de H&M in Rotterdam, en heeft nog veel contact met Sam.


    Smile like you never cried <3