• Ik heb jullie hulp nodig! Ik wil mijn haar een keer anders, dus zal ik het zo laten knippen? :


    To be soft is to be powerful

    Zo heb ik mijn haar laten knippen LOLOLO precies die foto mee genomen!
    Pakte mooi uit!


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Hangt er ook wel vanaf welk vorm je gezicht heeft en wat voor kleur ogen je hebt en zo. But other than that is het wel een leuk kapsel.


    The odds are néver in our favor.

    Woooh, toevallig! haha. Ik hoop dat het bij mij dan ook goed uitpakt!
    Ik heb een best een lang gezicht en blauwe ogen.

    [ bericht aangepast op 20 okt 2012 - 22:45 ]


    To be soft is to be powerful

    Ik vind het echt een onpraktisch kapsel. Bij die vrouw staat het mooi, maar niet bij iedereen valt het haar zo natuurlijk.
    En laagjes vind ik persoonlijk erg lelijk als je het niet kan verzorgen. En dat geldt ook bij mezelf.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uneventful schreef:
    Ik vind het echt een onpraktisch kapsel. Bij die vrouw staat het mooi, maar niet bij iedereen valt het haar zo natuurlijk.
    En laagjes vind ik persoonlijk erg lelijk als je het niet kan verzorgen. En dat geldt ook bij mezelf.

    hmm, true. Weet jij dan toevallig andere kapsels die leuk zijn voor mij? (: Ik heb donkerblond haar met een vreemde rode tint erdoor heen, er zit ook slag in.


    To be soft is to be powerful

    Difficult schreef:
    (...)
    hmm, true. Weet jij dan toevallig andere kapsels die leuk zijn voor mij? (: Ik heb donkerblond haar met een vreemde rode tint erdoor heen, er zit ook slag in.


    Ik zal echt niets kunnen zeggen zonder een foto.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uneventful schreef:
    (...)

    Ik zal echt niets kunnen zeggen zonder een foto.

    Ik stuur via pb wel een foto oké?


    To be soft is to be powerful