• Een af andere hacker heeft mijn broertje zitten hacken. Hij is zijn runescape accounts kwijt (die betekenden erg veel voor hem en hij had er erg zijn best op gedaan om ze goed te maken) en bijna zijn hotmail. De hacker wil het niet teruggeven en doet enorm vervelend. Mijn broertje is nu helemaal van streek...
    Ik wordt zo boos van dit soort mensen! Serieus! Wat is hun doel? Wat willen ze in de vrede bereiken? Noem me maar een aansteller, maar ik kan serieus wel janken. Zo boos ben ik. Ik voel me gewoon machteloos en ik ben gewoon vreselijk boos!

26 - 02 - '16

Het is ook gewoon vreselijk triest als ze uit dat soort dingen hun lol moeten halen.

It is better to reign in hell than to serve in heaven.

Lenah schreef:
    Het is ook gewoon vreselijk triest als ze uit dat soort dingen hun lol moeten halen.

Agreed. En mijn broertje is fucking twaalf! C'mon. Die lui moeten maar iets anders zoeken om lol uit te halen. Dit noem ik geen lol.

26 - 02 - '16

Lenah schreef:

Just keep your head up. Stick on the ice.

Dreig met politie.

"Well, well. Look who we've got here!"

Barnabas schreef:
    Dreig met politie.

Die gast woont in Zweden, als zijn IP überhaupt klopt, want dat kan je ook manipuleren. Dus dat heeft helaas niet zoveel zin..

26 - 02 - '16

Oh ik las het op FB..
    Agree met Barnabas.

Shit happens but pee happens a lot more.

Wauw echt lief dat je zoveel om je broertje geeft.

En idd, wat voor een leven heb je dan...
    Zoiets doe je gewoon niet, al helemaal niet bij een kind van 12.

FASHIOOOON.

Het spelen van runescape is al zielig op zich, dat hij nog een 12 jarige gaat hacken laat me twijfelen aan zijn IQ.

And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

Ik kan gewoon niet bevatten dat er mensen op deze aarde rondlopen die gewoon bewust het leven van de ander willen verpesten. Faith in humanity is destroyed.

26 - 02 - '16

Waarom doet iemand zoiets? D: Ik vat mensen soms echt niet. Hopelijk gaat het snel beter met je broertje, ook al snap ik zijn teleurstelling (en de jouwe).

You are beautiful, you are love.

Omnivium schreef:
    Waarom doet iemand zoiets? D: Ik vat mensen soms echt niet. Hopelijk gaat het snel beter met je broertje, ook al snap ik zijn teleurstelling (en de jouwe).

Dat snap ik nou ook niet..

26 - 02 - '16

Zielig.

Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

Dat is echt heel kut voor je broertje. Hebben jullie geen enkele manier waarop je contact kan opnemen met de hacker? En anders gewoon bij de politie aangifte doen.

The odds are néver in our favor.

Aangifte doen om een runescape account?

And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

Lol, mijn broer is een tijdje een nogal serieuze hacker geweest, ook op runescape ;3 & het jammere is dat je er waarschijnlijk helemaal niets tegen kan doen, er zijn niet zoveel manieren om een runescape account te hacken, de persoon die het doet zal jij toch niet vinden. In het beste geval (voor jou persoonlijk dan) gebruikt hij zo'n programma waarmee hij zijn account dubbel kan laten draaien (ik krijg het niet beter uitgelegd ;p) en komt runescape erachter; dan wordt die persoon zijn account normaal gezien volledig geband. (nuja ik snap er het nut er niet helemaal van, maar dat heeft mijn broer enkele keren gehad ;p )

effort never betrays you