• Hi People,
    Ik ga mijn verhaal Nergens herschrijven, en ik heb dus een gloednieuwe cover nodig. Ik ga zoals altijd - het is een gewoonte geworden - de mooiste cover 6 credits te geven.
    Hier heb je wat informatie voor de cover;

    Titel;
    Nergens

    Lettertypte;
    Chopin Script of
    Foto's;
    Deze of Deze > en bij deze alleen het meisje.
    Deze of Deze
    en Deze
    Achtergond

    Ik ga dinsdag de 23 kiezen om 2 uur - kan ook eerder die dag. Ik hoop dat jullie me willen helpen!
    Xx.

    [ bericht aangepast op 21 okt 2012 - 12:23 ]


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."

    Pythonissam schreef:
    Welke programma's gebruiken jullie eigenlijk?

    Ik gebruik GIMP en voor de eventuele effecten gebruik ik PicMonkey.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik gebruik Photo Filtre Studio X ^.^
    iedereen op Q gebruikt altijd GIMP, maar daar snap ik echt geen bal van xD


    save the bees

    Pythonissam schreef:
    Ik gebruik Photo Filtre Studio X ^.^
    iedereen op Q gebruikt altijd GIMP, maar daar snap ik echt geen bal van xD

    Op Q zijn tutorials voor GIMP :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Iknow, maar ik snap er echt niks van. Maar ik heb weer een andere site waar iedereen PFSX heeft, en daar zijn toturails voor PFSX ^.^


    save the bees

    Hier mijn poging, ook al zijn er al zoveel mooie covers gemaakt.


    Groter


    Credendo Vides

    Zelf vind ik heb zwaar verpruts als ik hem vergelijk met de andere covers. Maar voor mijn aller eerste cover...xD


    (Op de foto klikken voor groter)

    [ bericht aangepast op 21 okt 2012 - 14:50 ]


    save the bees

    CyberLord schreef:
    (...)
    Pffft. Zoals?


    Sorry voor de hele late reactie, maar ik moest dus echt wel nadenken over hetgeen waar ik niet goed in ben :Y)

    Nee hoor, er zijn echt wel zat dingen op te noemen waarin ik faal. Hoe goed mijn creatieve kant is, zo slecht is mijn muzikale bijvoorbeeld. Ik heb totaal geen ritmegevoel, zing zo vreselijk vals dat je er een heel gebouw mee kan ontruimen en een instrument moet je me ook zeker niet geven :'D
    Daarnaast heb ik echt zoveel persoonlijke gebreken dat m'n creatieve kant dat een beetje weet te compenseren, maar met die lijst ga ik niemand vervelen, want dan ben ik morgen nog niet klaar en ik denk dat er maar weinig geïnteresseerd zijn in die dingen :'D Dus geloof me Cyber, ik ben zeker geen persoon waar iemand jaloers op zou moeten zijn, of ik nu talent zou hebben of niet.
    Ik vind het wel keilief om te horen dat je dus vind dat ik toch wel talent heb (K)

    Ik ben photoshop kampioen xD Ik zou echt met niks anders kunnen werken ook.
    En ik lief dus echt wel de covers die ik inmiddels gezien heb. zo zie je maar, ik ben echt niet de enige met een beetje talent (krul)


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”



    Ik heb het ook maar geprobeerd:) groter


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    ik dacht; laat ik ook een poging doen.. Maar gosh, die covers hier zijn zó goed!
    Daarnaast maak ik altijd collages en dat is ook wel een beetje standaard x)


    Like a phoenix rising from the ashes

    Merrow schreef:
    (...)

    Sorry voor de hele late reactie, maar ik moest dus echt wel nadenken over hetgeen waar ik niet goed in ben :Y)

    Nee hoor, er zijn echt wel zat dingen op te noemen waarin ik faal. Hoe goed mijn creatieve kant is, zo slecht is mijn muzikale bijvoorbeeld. Ik heb totaal geen ritmegevoel, zing zo vreselijk vals dat je er een heel gebouw mee kan ontruimen en een instrument moet je me ook zeker niet geven :'D
    Daarnaast heb ik echt zoveel persoonlijke gebreken dat m'n creatieve kant dat een beetje weet te compenseren, maar met die lijst ga ik niemand vervelen, want dan ben ik morgen nog niet klaar en ik denk dat er maar weinig geïnteresseerd zijn in die dingen :'D Dus geloof me Cyber, ik ben zeker geen persoon waar iemand jaloers op zou moeten zijn, of ik nu talent zou hebben of niet.
    Ik vind het wel keilief om te horen dat je dus vind dat ik toch wel talent heb (K)

    Ik ben photoshop kampioen xD Ik zou echt met niks anders kunnen werken ook.
    En ik lief dus echt wel de covers die ik inmiddels gezien heb. zo zie je maar, ik ben echt niet de enige met een beetje talent (krul)



    Je hoeft geen muzikaal genie te zijn om verhalen te schrijven ^^


    save the bees

    Pythonissam schreef:
    (...)


    Je hoeft geen muzikaal genie te zijn om verhalen te schrijven ^^


    Gelukkig niet, want anders zou het echt wel rampzalig met m'n schrijven zijn xD


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Ok, ik ga strax kiezen, als jullie nog een cover willen maken - wees snel ^.^ Ik weet niet ongeveer hoe laat, maar in ieder geval na een uur.
    Xxx.


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."

    Oké, ik ga er nog één maken, hihi.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ik heb verschillende versies, kon niet kiezen :'D.


    2


    2

    Ik ben overigens zo snugger geweest om een plaatje te vergeten, maar als je die er per se bij wilt moet je het even zeggen. :3


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ik probeer nog iets. Als 't niet erg is x)


    "I shut my eyes in order to see.'