• Hi People,
    Ik ga mijn verhaal Nergens herschrijven, en ik heb dus een gloednieuwe cover nodig. Ik ga zoals altijd - het is een gewoonte geworden - de mooiste cover 6 credits te geven.
    Hier heb je wat informatie voor de cover;

    Titel;
    Nergens

    Lettertypte;
    Chopin Script of
    Foto's;
    Deze of Deze > en bij deze alleen het meisje.
    Deze of Deze
    en Deze
    Achtergond

    Ik ga dinsdag de 23 kiezen om 2 uur - kan ook eerder die dag. Ik hoop dat jullie me willen helpen!
    Xx.

    [ bericht aangepast op 21 okt 2012 - 12:23 ]


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."

    Ik ga iets proberen voor je. (:


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ik hoop dat ik morgen de tijd vind, want ik wil het best eens proberen. Heb je nog een voorkeur betreft de grote? Ik werk namelijk nooit te groot aangezien dit af doet aan de kwaliteit van de foto's, en omdat ikzelf gewoon van compact hou :'D
    Moet het trouwens effectief de vorm hebben van een boekcover of mag dit eender welke afmetingen zijn?


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Ik maak er morgen of zo nog wel eentje, ben niet zo tevreden met deze:


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Aragog schreef:
    Ik maak er morgen of zo nog wel eentje, ben niet zo tevreden met deze:



    Zo slecht is hij toch niet, Aragog, ik vind hem echt wel mooi (K)


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    De mijne is niet bepaald goed, maarja, hier is ie dan..


    Klik


    I'm a fighter, let me go.


    Ik heb de achtergrond met het kussende koppel wel wat aangepast als dat niet erg is.
    x


    When you're going through hell, keep going.

    SourWolf schreef:


    Ik heb de achtergrond met het kussende koppel wel wat aangepast als dat niet erg is.
    x

    Ik vind hem leuk. Hij is anders dan de rest en dat maakt hem leuk.

    Ik weet niet of je nog een cover wilt, maar ik kan het altijd proberen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    SourWolf schreef:


    Ik heb de achtergrond met het kussende koppel wel wat aangepast als dat niet erg is.
    x

    Me like ;D


    Never apologize for being awesome

    Voorlopig hou ik het bij deze. Mocht ik nog wat tijd vinden, doe ik een tweede poging :3


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Merrow schreef:
    Voorlopig hou ik het bij deze. Mocht ik nog wat tijd vinden, doe ik een tweede poging :3


    Holy shit o.o Is er iets wat jij niet kunt? Zover ik weet kan je goed RPG'en, daardoor dus goed schrijven en je kunt geweldige covers maken. Pffft, ik word bijna jaloers. Als je nu ook nog goed bent in dichten dan word ik jaloers.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Holy shit o.o Is er iets wat jij niet kunt? Zover ik weet kan je goed RPG'en, daardoor dus goed schrijven en je kunt geweldige covers maken. Pffft, ik word bijna jaloers. Als je nu ook nog goed bent in dichten dan word ik jaloers.


    Dichten kan ik ook nog wel redelijk :Y) Vroeger deed ik dat heel veel, maar ik doe het niet zo vaak meer. Misschien een idee om weer es iets te schrijven :'D Gehe me is Show-off :Y)

    Maar Cyber, je moet zeker niet jaloers zijn, want dat is absoluut niet nodig! Er zijn zat dingen die ik niet kan en waar ik dus echt wel in faal xD


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Merrow schreef:
    (...)

    Dichten kan ik ook nog wel redelijk :Y) Vroeger deed ik dat heel veel, maar ik doe het niet zo vaak meer. Misschien een idee om weer es iets te schrijven :'D Gehe me is Show-off :Y)

    Maar Cyber, je moet zeker niet jaloers zijn, want dat is absoluut niet nodig! Er zijn zat dingen die ik niet kan en waar ik dus echt wel in faal xD

    Pffft. Zoals?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Let op; Ik heb maandag veranderd in dinsdag, zodat jullie iets meer tijd hebben! Het zijn trouwens al hele mooie covers geworden - voor de gene die ze al hebben gemaakt!


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."

    ik ga wel even kijken^.^


    save the bees

    Welke programma's gebruiken jullie eigenlijk?


    save the bees